Dat filmpje staat nog overal hoor en het is natuurlijk wat ironisch bedoeld - het is niet zo leuk als er een filmpje van zo online staat maar ik vind het ergens wel geestig - het laat wel zien hoe zeer er nog een taboe om dit soort dingen heen zit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
Pleur dan het filmpje in je OP, en verder als hij zich er niet om schaamt waarom heeft hij dat filmpje overal laten verwijderen?
hij is ook geinig maar hij is al verwijderd van de originele site en van youtubequote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat filmpje staat nog overal hoor en het is natuurlijk wat ironisch bedoeld - het is niet zo leuk als er een filmpje van zo online staat maar ik vind het ergens wel geestig - het laat wel zien hoe zeer er nog een taboe om dit soort dingen heen zit.
Ik las iets over een sexfilmpje en dacht toch echt dat het heel heftig was.
Ik denk dat het grootste probleem is dat de voetbalwereld een mannenwereldje vol testosterongeblaat is, en daar is alles wat ook maar iets te maken zou kunnen hebben met homoseks (als je je als man in je aars laat neuken, ook al doet een vrouw het ben je volgens sommige platschedelige josti's meteen een halve nicht) per definitie eng.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:07 schreef SCH het volgende:
Blijkbaar vindt hij het lekker en gezien de reacties is het een groot taboe.
Ik zit iedere dag op een puntig zadeltje telt dat ook?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
wie laat zich dan ook naaien.........
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik denk dat ik dit taboe maar even ondoorbroken laat![]()
Ja Jan dat teltquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:20 schreef horstjan het volgende:
[..]
Ik zit iedere dag op een puntig zadeltje telt dat ook?![]()
De meeste wielrenners houden hun zadel redelijk horizontaal, dan zit je er net effe wat lekkerder op. Het wordt pas naar als het zadel eraf valt en je zonder het te merken gaat zitten op alleen de zadelpen... Een paar jaar terug heeft een of andere triathleet daar nog een zware darmperforatie aan overgehoudenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ja Jan dat teltdie wielrenners altijd raar volk gevonden.maar niet heus
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
De meeste wielrenners houden hun zadel redelijk horizontaal, dan zit je er net effe wat lekkerder op. Het wordt pas naar als het zadel eraf valt en je zonder het te merken gaat zitten op alleen de zadelpen... Een paar jaar terug heeft een of andere triathleet daar nog een zware darmperforatie aan overgehouden![]()
haha, ik ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:26 schreef toma het volgende:
ben benieuwd wat voor improviserende klanken er van de tribunes draven wanneer hij het veld weer eens betreed
TVP je nou omdat je:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:19 schreef Scandalous het volgende:
en weer een TVP voor de schattige reacties
het is d) Ik vind het grappig om te zien hoe panisch men erop reageertquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
TVP je nou omdat je:
a) Stefan Postma zo interessant vindt
b) voetbal zo interessant vindt
c) het idee een man in hard zijn reet te mogen neuken wel opwindend vindt ?
Dat vraag ik me gewoon even af
Nou, dat is logisch: de voetbalwereld is een mannenwereldje waarin homofoob zijn gebruikelijk is. Dat dit niks met wel of niet homo zijn te maken heeft wordt gemakshalve even vergeten. Als kerel laat je je tenslotte niet neuken, als je je zwak en onderdanig opstelt moet je wel een zachte toef zijn. Eigenlijk heb ik wel respect voor de manier waarop hij de behandeling doorstaat...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
het is d) Ik vind het grappig om te zien hoe panisch men erop reageert![]()
Nee, Feyenoord moet tegen Ajax van 't weekend! Ado moet tegen Utrecht dit weekend.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:52 schreef avotar het volgende:
En dat moet tegen ajax van het weekend... :-)
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:01 schreef toma het volgende:
Postma heeft toch zn been gebroken?
Waarschijnlijk dan ook z'n 3e been als ie in zn poepert gepakt word
Ik zou zeggen, zet een poule opquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:18 schreef Beach het volgende:
En iedereen in mn omgeving nu dat anaal vies is enzo![]()
Ik wil wedden dat zij nog nooit zijn klaargekomen dmv prostaatstimulatie.
Stelletje homofoben op het werk.
Fok is nou niet echt een goede weerspiegeling van de sexueel actieve mensquote:
Idd dat lijkt er wel opquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja dat mokkel is hem wel baas hoor!
Het lijkt me dat alle mannen dat af en toe wel en af en toe niet doen. De vriendin van die knakker heeft -als ze het vaker gefilmd hebben- waarschijnlijk gewoon de "mooiste" op internet geknaldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:31 schreef One_conundrum het volgende:
wat ik me nou afvroeg; trekken alle homo's en alle mannen die zich in hun achterwerk laten neuken, zich af als ze geneukt worden of wachten ze rustig tot ze zelf aan de beurt zijn.
*rilt*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:26 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij dromen heel stiekem toch wel heel wat mannen van zo'n beurt. Hetero of homo
Dat denk ik niet. De homo's zullen iig niet graag door een vrouw met voorbinddildo genomen worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:26 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij dromen heel stiekem toch wel heel wat mannen van zo'n beurt. Hetero of homo
Nee. Ik zou het absoluut niet willen, een man nemen met zo'n ding. Ik zou me daar echt absoluut niet prettig bij voelen. Zou op zich ook wel gek opkijken als iemand me vroeg dit bij hem te doen. Het is gewoon nog een ontzettend taboe. Wat eigenlijk gek is want voor vrouwen is anale seks/het gebruik van attributen wel geaccepteerd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. De homo's zullen iig niet graag door een vrouw met voorbinddildo genomen worden.
Trouwens: even voor de goede orde, heb jij een voorbinddildo in huis?![]()
Ja, het betreft hier toch duidelijk sociale conventies, zover wil ik ook wel meegaan met TS.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het absoluut niet willen, een man nemen met zo'n ding. Ik zou me daar echt absoluut niet prettig bij voelen. Zou op zich ook wel gek opkijken als iemand me vroeg dit bij hem te doen. Het is gewoon nog een ontzettend taboe. Wat eigenlijk gek is want voor vrouwen is anale seks/het gebruik van attributen wel geaccepteerd.
nee serieus hij is toch die keeper die tijdens de wedstrijd zn been brakquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat bij de meeste mannen de kont aan de achterkant zit en de pik aan de voorkant? En dat het dus vrij moeilijk is om je 3e been te breken als je je met anale sex (in de ontvangende zin van het woord) bezig houdt?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:26 schreef Aventura het volgende:
Bron: http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=15013quote:ADO-doelman Postma schakelt advocaat in om zijn XXX-video van internet te krijgen!
Honderdduizenden hebben vandaag op internet het kinky seksfilmpje bekeken waarin ADO Den Haag-doelman Stefan Postma de hoofdrol speelt. Postma probeert al een tijd te zorgen dat de film niet naar buiten komt, maar nu het kwam overwaaien uit Amerika besloot verschilende Nederlabdse sites, waaronder ook Zijonline, tot het laten zien van het gewraakte filmpje. Postma probeert inmiddels middels zijn advocaat te bewerkstelligen dat het ilmpje van internet verdwijnt. Zijn zaakwaarnemer denkt dat Postma's rancuneuze ex er voor gezorgd heeft dat de hete beelden nu voor de hele wereld te zien zijn. .
Op de beelden is te zien hoe de ex-vriendin van de keeper hem met een dildo penetreert. Piet Buter is voormalig zaakwaarnemer van Stefan Postma, doelman van ADO Den Haag en de huidige technisch manager van FC Utrecht geldt nu als vertrouwensman van Postma.
"Stefan probeert dit filmpje met de hulp van een advocaat van internet te krijgen. Het is een hele vervelende zaak. Dit loopt al drie jaar. Het is allemaal begonnen in Engeland, toen Stefan daar speelde. Met dit filmpje wilden ze Stefan afpersen. Dat is niet gelukt.''
"Hij is meteen naar de politie gegaan. Die vrouw heeft ook straf gehad. Ze heeft zelfs nog steeds een half jaar voorwaardelijk boven haar hoofd hangen. We onderzoeken nu ook of zij dit filmpje weer in omloop heeft gebracht. Maar dat is niet eenvoudig.''
Postma revalideert op dit moment van een beenbreuk. "Hij vindt dit natuurlijk heel erg'', weet Buter. "Stefan is niet bang voor een terugkeer op het veld. Dat kan hij wel aan. Hij vindt het vooral heel vervelend voor zijn ouders. Hij schaamt hij zich heel erg.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |