petraaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:55 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal, Ik ben weer fris en fruitig en zeerrrrrrrr aanwezig.![]()
Hoezoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:09 schreef peperklipje het volgende:
Jappie, kun je me niet ff mailen, me pm doet het niet![]()
misschien moeten ze de cos en sc eens samenvoegen!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:05 schreef peperklipje het volgende:
Het is hier veel gezelliger dan in de cos, als ik dat zo zie![]()
Zeker, boelsjit dat je alleen maar over bb MOET praten !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien moeten ze de cos en sc eens samenvoegen!
Hee, dat zou een goed idee zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien moeten ze de cos en sc eens samenvoegen!
Denk dat ze het wel op prijs stellen als je dit in het fb topic zet Kribbet!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hee, dat zou een goed idee zijn![]()
Is er ook een ideeen-topic![]()
OOHH dat is eigenlijk een verkapte ideenbusquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel op prijs stellen als je dit in het fb topic zet Kribbet!
Heey Buufquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:16 schreef puntoortje het volgende:
erg stil ineens...ik mis er zeker 5 4
Ik wil niet veel zeggen hoor...maar ik heb je inmiddels al mijn naaktfotoos gestuurd.....het zou best wel lekker zijn als ik daar een beetje feedback op kreeg zeg maar...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:09 schreef peperklipje het volgende:
Jappie, kun je me niet ff mailen, me pm doet het niet![]()
he buuf ... fok vol msn en prison break...hahahahquote:
Naar wie stuur jij die naaktfotoos van je ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor...maar ik heb je inmiddels al mijn naaktfotoos gestuurd.....het zou best wel lekker zijn als ik daar een beetje feedback op kreeg zeg maar...![]()
Nee ik ben weer helemaal bij dusse kom maarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oi Peetje ...ben je weer lekker druk
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:32 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Naar wie stuur jij die naaktfotoos van je ?![]()
doe er dan wat aan huilliequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:35 schreef Inodder het volgende:
k vind t n beetje saai vanavond
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:16 schreef puntoortje het volgende:
erg stil ineens...ik mis er zeker 5 4
zaten jullie allemaal op msn !!!!quote:
ga je slapen toch ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef Inodder het volgende:
ben ook eik al best moe
ja jij toch ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zaten jullie allemaal op msn !!!!
Heb jij ff mazzel dat E10 net niet in de buurt was.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ik ben weer helemaal bij dusse kom maar![]()
Heb je teiltje voor mequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel dat E10 net niet in de buurt was.![]()
o ja ...alleen klodder was vals en deed niet mee ...quote:
ik krijg t gevoel dat is wat misquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o ja ...alleen klodder was vals en deed niet mee ...
klodder![]()
Deze functie is momenteel niet beschikbaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
anyway...als jij ze ook wilt hebben dan moet je maar ff in mijn profiel kijken...![]()
loop ik hier te dwalen in de achterhoek ....quote:
je levensverhaal zekerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik krijg t gevoel dat is wat mis![]()
marjappie@chello.nlquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Deze functie is momenteel niet beschikbaar.
k zal je van t weekend wel ff wegwijs makenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
loop ik hier te dwalen in de achterhoek ....
Nee ik weet t al k miste jouquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je levensverhaal zeker![]()
Klodder was ons psychologisch aan het onderzoeken toch ????quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o ja ...alleen klodder was vals en deed niet mee ...
klodder![]()
nah dan ga ik maar weer naar huis,ga niet tot zaterdag hier ronddwalen....versta die mensen niet eensquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
k zal je van t weekend wel ff wegwijs maken![]()
lekker met z'n 4tjes SEXen op msn !!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik krijg t gevoel dat is wat mis![]()
heeeej jappiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
[barry white mode] Haai[/bwm off]
Het enige nadeel is al die klodders !!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
lekker met z'n 4tjes SEXen op msn !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |