Thxquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uiteraard, hier: http://www.radio10gold.nl/page/playlist/
voetbal kijken is 1, dat walgelijke commentaar aanhoren is me teveel!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:21 schreef KRIBBET het volgende:
[quote]Op donderdag 19 oktober 2006 21:17 schreef versabommie het volgende:
Heb trouwens de streams weer op staan...nee tuurlijk niet die van dgk of bb ...
deze natuurlijk :
http://www.radio10gold.nl/page/playlist/
Geen voetbal kijken of speelt Utrecht vanavond niet![]()
Na je eerste wanstaltige kloonbericht was je identiteit al bekend, prutser!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:23 schreef peperklipje het volgende:
ik had deze, maar die doet het niet meer
Het enige vermakelijke aan een eend is dat ze smakelijk zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mwoahh...ik vind die eend wel vermakelijk eigenlijk, al snap ik dat gezuig in de FB niet zo, tenminste niet dat gezuig over COS SC...
Wat LS betreft, die heeft zo te zien zijn leven gebeterd, óf hij speelt het spelletje voortrefelijk mee. Hoe dan ook, hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel, al zal ik mijn belofte om nooit meer op een post van hem te reageren voorlopig nog wel even volhouden... Bevalt goed moet ik zeggen, ook al jeuken mijn handen af en toe...![]()
hij doet t weer lolquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:23 schreef peperklipje het volgende:
ik had deze, maar die doet het niet meer
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
probeer hem nu nog is maar dan vanuit mn quote
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Dan kan nog een hele klus worden! LS is in de Heer!![]()
Ahhhhh! toe?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Er komen nu een heleboel teksten in me op die ik maar beter voor me kan houden
![]()
Ik zit AZ te kijken (luisteren) met laptop op schoot en vroeg me al af wie dit ook alweer wasquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
voetbal kijken is 1, dat walgelijke commentaar aanhoren is me teveel!
wil je een ban dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef Inodder het volgende:
werkt die pm eigenlijk nog bij n ban?
quote:Ik denk dat ik het nu maar eens toe moet geven, ik bekijk mannen momenteel voornamelijk als lustobjecten. Het interesseert me werkelijk niet of ze intelligent zijn, wat voor werk ze doen, wat voor auto ze hebben en hoeveel ze verdienen. Hoe ze eruit zien, dat is het enige dat me interesseert. En of ze beschikbaar zijn natuurlijk.
Het eerste waar ik naar kijk als ik een man zie is zijn lichaamslengte. Hij moet een stuk langer zijn dan ik. Als dat me aanstaat ga ik verder kijken. Eerst zijn kleding. Ouderwetse kleding is een enorme turnoff voor mij. Daarna zijn gezicht. Spreken de verhoudingen me aan? Mooie volle lippen? Goed gebit? Heldere ogen? Volle haardos of juist kaalgeschoren? Als dat me allemaal aanstaat, zak ik af naar de rest van zijn lichaam. Brede schouderpartij? Eerste aanzet van borsthaar zichtbaar? Mooi grote handen met lange vingers? Geen zwembandje? Lekker kontje? Al iets te bekennen achter zijn gulp? Stevige benen? Dan de overall check. Goede geur? Goede uitstraling? Goede lichaamshouding? Het klinkt als een heel proces, maar het voltrekt zich in een paar seconden. De eindvraag is altijd: "Wil ik wel of geen seks met hem", want daar draait het uiteindelijk natuurlijk allemaal om.
Dus beste mannen, mochten jullie mij nog eens in het wild tegen komen en we raken aan de praat, weet dan dat ik echt niet geïnteresseerd ben in wat jullie zeggen. Ik zoek geen echtgenoot, geen vader voor mijn kinderen. Ik ben alleen geïnteresseerd in een echte kerel in bed. Niets meer, maar vooral ook niets minder.
Zo graag wil k t nu ook weer nie wetenquote:
Geen idee, ik wist tot eergisteren überhaupt niet dat 't bestond. Ik heb hem ook maar aangezet, maar hij is nog niet geel geweest...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef Inodder het volgende:
ja hoor...en fotoboek reacties ook!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef Inodder het volgende:
Smeekbedequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geen idee, ik wist tot eergisteren überhaupt niet dat 't bestond. Ik heb hem ook maar aangezet, maar hij is nog niet geel geweest...![]()
Zo'n plezier als ik had en heb na het lezen van eendje zijn ban, dat plezier gun ik ls nietquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:35 schreef versabommie het volgende:
Kreeg net trouwens een afscheidsmail van Eend die hij naar meerdere mensen gestuurd heeft. Hij is Fok! echt spuugzat en had het volgende te vertellen![]()
[..]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Smeekbede![]()
hij zal nu al wel oplichten![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ben bang dat je 't verkeerde mailtje hebt neergezet....deze is van puntje denk ik...
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ben bang dat je 't verkeerde mailtje hebt neergezet....deze is van puntje denk ik...
![]()
Is hij toevallig keeperquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:35 schreef versabommie het volgende:
Kreeg net trouwens een afscheidsmail van Eend die hij naar meerdere mensen gestuurd heeft. Hij is Fok! echt spuugzat en had het volgende te vertellen![]()
[..]
Of hij is net als ls in de herenliefdequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
mietjuhhhhhquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:41 schreef Inodder het volgende:
[ff aan de was]
...trouwens kun je voor me ff kijken of er nog zpel vouten inzitten anders kan ik hem misschien ooit nog gebruiken ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
een 10 met een griffel en een kus van de meester!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...trouwens kun je voor me ff kijken of er nog zpel vouten inzitten anders kan ik hem misschien ooit nog gebruiken ...![]()
![]()
![]()
![]()
Stand AZ?quote:
Het lijkt wel een nieuw subforum...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:55 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal, Ik ben weer fris en fruitig en zeerrrrrrrr aanwezig.![]()
Wie ben jij?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:55 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal, Ik ben weer fris en fruitig en zeerrrrrrrr aanwezig.![]()
Ik ben ik, jij bent jij, wie is het gekst van ons allebeiquote:
Klodder!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben ik, jij bent jij, wie is het gekst van ons allebei![]()
3-0quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |