o, nee jij was jonger he ... okee ik doe het opnieuw ff wachtenquote:
Wat?quote:
hey pisvlek...wat mot je !quote:
Hoi sletje!quote:
he schatquote:
Idd...je zou bijna gaan denken dat er gevoetbald word.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:50 schreef Inodder het volgende:
3 posts tegelijkertijd waarvan twee van ongeveer dezelfde strekkingga je toch wat van denken
![]()
Moeten we al naar FB?quote:
mevrouw slet voor jou!quote:
open ff een topic daar danquote:
als het over voetbal had gegaan had je dat bijna gedacht jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Idd...je zou bijna gaan denken dat er gevoetbald word.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar durft niemand meer te posten...quote:
ja toch wel?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
als het over voetbal had gegaan had je dat bijna gedacht ja![]()
Vind je wel lief hoor puntje![]()
AZ speelt vananvond toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Daar durft niemand meer te posten...
Nee, zelfs jouw posts worden door die limbodwerg gedelete!quote:
geen beter vermaak dan leedvermaak.... Althans, in dit geval voor jou dan. hadden jullie trouwens echt ruzie? Ik heb het gemist iigquote:
jij neemt mij in de malingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er mijn allerliefste lichtend pad ?![]()
ik gebruik een paperclip ook zelden waar hij voor gemaakt is. ik sloop ze of ik kriebel ermee in mijn oren....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:04 schreef Inodder het volgende:
Uit een Brits onderzoek uit de jaren zeventig is gebleken dat van de 100.000 paperclips maar 20.000 paperclips gebruikt werden om papier bij elkaar te houden. 24.838 paperclips raakten zoek, 19.143 dienden als fiches bij het kaarten en dobbelen. 14.163 werden verbogen tijdens telefoongesprekken. 7200 werden gebruikt voor het repareren van kleding. 5434 werden verbogen tot tandenstokers en oorpeuteraars, 5308 paperclips werden gebruikt om de nagels schoon te houden en met 3916 stuks werden pijpen schoongemaakt.![]()
![]()
![]()
Wie betaalt dat soort onderzoeken eigenlijk?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:04 schreef Inodder het volgende:
Uit een Brits onderzoek uit de jaren zeventig is gebleken dat van de 100.000 paperclips maar 20.000 paperclips gebruikt werden om papier bij elkaar te houden. 24.838 paperclips raakten zoek, 19.143 dienden als fiches bij het kaarten en dobbelen. 14.163 werden verbogen tijdens telefoongesprekken. 7200 werden gebruikt voor het repareren van kleding. 5434 werden verbogen tot tandenstokers en oorpeuteraars, 5308 paperclips werden gebruikt om de nagels schoon te houden en met 3916 stuks werden pijpen schoongemaakt.![]()
![]()
![]()
Ik kom net binnen en zet de laptop aan, even in MED kijken en ik heb even een dansje gemaaktquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
geen beter vermaak dan leedvermaak.... Althans, in dit geval voor jou dan. hadden jullie trouwens echt ruzie? Ik heb het gemist iig
k heb er nog geregeld sloten mee geopendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik gebruik een paperclip ook zelden waar hij voor gemaakt is. ik sloop ze of ik kriebel ermee in mijn oren....![]()
Ik maak er cd/dvd spelers open in computers als ik een cd moet hebben en zo'n pc net heb afgeslotenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
k heb er nog geregeld sloten mee geopend![]()
Mwoahh...ik vind die eend wel vermakelijk eigenlijk, al snap ik dat gezuig in de FB niet zo, tenminste niet dat gezuig over COS SC...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kom net binnen en zet de laptop aan, even in MED kijken en ik heb even een dansje gemaakt![]()
Ik was op mijn manier al een beetje bezig die kut-eend richting het wel bekende randje te duwen![]()
Ruzie? Ach het is maar internet maar ik kon die eend niet meer luchten of lezen (wel braden)
Zo verschrikkelijk vermoeiend om elke dag wel weer ergens zijn manifest terug te vinden![]()
Ik ben ook geen heilige maar dat zuigen van dat ventje kwam me heel erg me strot uit![]()
Nu LS nog![]()
![]()
dat heb mijn sleptop idd wel ja stond ook wel in de handleiding maar de desktops hier niet hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik maak er cd/dvd spelers open in computers als ik een cd moet hebben en zo'n pc net heb afgesloten![]()
Of hebben jullie je nooit afgevraagd wat dat voor gaatje is aan de voorzijde van je dvd speler ( in de pc dan he!)
Je bedoelt het koffiebekerhoudertje ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik maak er cd/dvd spelers open in computers als ik een cd moet hebben en zo'n pc net heb afgesloten![]()
Of hebben jullie je nooit afgevraagd wat dat voor gaatje is aan de voorzijde van je dvd speler ( in de pc dan he!)
Haha...dat weten maar weinig mensen volgens mij. Maar daar gebruik ik ze ook voor ja!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
okeequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
checked.....checked nog eens.....nee hoor...ik zag geen PI.
![]()
![]()
Dan kan nog een hele klus worden! LS is in de Heer!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kom net binnen en zet de laptop aan, even in MED kijken en ik heb even een dansje gemaakt![]()
Ik was op mijn manier al een beetje bezig die kut-eend richting het wel bekende randje te duwen![]()
Ruzie? Ach het is maar internet maar ik kon die eend niet meer luchten of lezen (wel braden)
Zo verschrikkelijk vermoeiend om elke dag wel weer ergens zijn manifest terug te vinden![]()
Ik ben ook geen heilige maar dat zuigen van dat ventje kwam me heel erg me strot uit![]()
Nu LS nog![]()
![]()
HALELUJA!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Dan kan nog een hele klus worden! LS is in de Heer!![]()
Uiteraard, hier: http://www.radio10gold.nl/page/playlist/quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:17 schreef peperklipje het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik de 4 streams van big brother kan zien![]()
duhhhhhquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:17 schreef peperklipje het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik de 4 streams van big brother kan zien![]()
Goed idee!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:18 schreef versabommie het volgende:
Ik wil niemand op een idee brengen maar die hele cos/sc discussie kan ook in het feedback forum gehouden worden heur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |