deal or no deal!quote:
Denk ut wel....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
nu nog kijken of die het lef heeft om door te gokken
denk dat die naar de klote gaat!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk ut wel.......alleen die lul heeft nu wel al 4 hogen te pakken...
![]()
Hij hoeft geen eens door te gokken...nog 3 dozen en hij krijgt een bod van 250 euro...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat die naar de klote gaat!
copycat! met je fans!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:11 schreef Inodder het volgende:
dag bommies japies basje en alle andere fans![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:11 schreef Inodder het volgende:
Ook zo'n avondquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:11 schreef Inodder het volgende:
zit kloddertje eens niet zo te plagen!quote:
sommige mensen brengen nou eenmaal t beste in me naar bovenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit kloddertje eens niet zo te plagen!
he wie doet dat nog meer danquote:
Heb je wel eens naar een vrouw gekekenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:21 schreef Inodder het volgende:
WAAR is al het VROUWELIJK schoon!!!!!!![]()
Nah Duck zat in het hoekje van het forum te schijten en wilde het niet zelf opruimen!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef Mike1964 het volgende:
Kan ik nog ergens teruglezen of ik ook boos moet zijn om deze ban?
Wie ben jij?!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:23 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar een vrouw gekeken![]()
Zou ik ook wel willen weten! Maar waarschijnlijk cirkelen de postings al doelloos door de virtuele ruimte...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef Mike1964 het volgende:
waarschijnlijk wel ...maar waarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef Mike1964 het volgende:
Nah...t heeft echt niets om het lijf.....t was meer een opsomming der zaken denk ik..........voor enige duidelijkheid moet je iig gezien hebben dat de [COS 449] herdoopt is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:25 schreef demins het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten! Maar waarschijnlijk cirkelen de postings al doelloos door de virtuele ruimte...![]()
Hij heeft het toch nog goed gedaan......ik gaf geen stuiver meer voor zijn kansen na de eerste 10 boxen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
hoppa verschijt maar 9000 euro door deal te roepen sukkel ...let op heur!
Etienne ?quote:
Nee hij heeft net 11.111 euro gewonnen!quote:
Dat vroeg ik niet stel je eerst is ff fatsoenlijk voorquote:
Nee, joh, het weekend moet nog beginnen.....quote:
Ja sorry hoor,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet stel je eerst is ff fatsoenlijk voorzo praat ik niet met je
![]()
owja en laat je ff door bommels door verwijzen naar PI topic![]()
Trouwens leuk dat een klein rood dik laafje de SC komt opzoekenquote:
Huh, is TL verkleed als een rode vrouw ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trouwens leuk dat een klein rood dik laafje de SC komt opzoeken
Dat is flodder....net als jij "relatief" nieuw met een grote mond.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:36 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Ja sorry hoor,
Hallo ik ben nieuwbe hier, en wie mag jij wel niet wezen ?
quote:
Ik vroeg t eerstquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:36 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Ja sorry hoor,
Hallo ik ben nieuwbe hier, en wie mag jij wel niet wezen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |