Kom je nou mee!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
die putten van je zijn ook geen gezicht...![]()
en dan alleen een rood kruis?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:18 schreef demins het volgende:
Een tekening voor Ducky...![]()
[afbeelding]
Ik weet hetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thanks mate.....je kunt het nog niet weten....maar je doet een goed ding.![]()
HEAR HEAR!quote:
Je bent realistisch vandaag! Houden zo, het staat je goed!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:33 schreef Jaappie het volgende:
lekker posten zonder die zwemmende rat!
je hebt mij nooit welkom geheten!quote:
schiet hem!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:18 schreef demins het volgende:
Een tekening voor Ducky...![]()
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_Fxk78480.jpg]afbeelding][/URL]
Wel positief, bij jou sta ik nog niet op de negeermodusquote:
Wat niet is kan nog komen!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wel positief, bij jou sta ik nog niet op de negeermodus![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:41 schreef Jappie het volgende:
Eej bommels...fok ff lekker op met die kutkloon van je...![]()
ben jij een kloon????quote:
ben jij een kloon????quote:
doe eens normaal mongool!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:41 schreef Jappie het volgende:
Hoi maatje! Alles flex?quote:
what everquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe eens normaal mongool!![]()
Kijk eens naar die postingstijden! Kan ik niet eens zijn geweest, en als het je niet bevalt dan vraag je maar aan een fa of ze mijn ip willen checken bafkees. heb een hoop onzin uit jouw scheve bek gehoord maar dit slaat alles![]()
komt trouwens nog bij dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen om een kloon te maken!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:41 schreef Jappie het volgende:
Zo en daar wordt de waarheid eens gezegdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe eens normaal mongool!![]()
Kijk eens naar die postingstijden! Kan ik niet eens zijn geweest, en als het je niet bevalt dan vraag je maar aan een fa of ze mijn ip willen checken bafkees. heb een hoop onzin uit jouw scheve bek gehoord maar dit slaat alles![]()
COS, ben je de weg ook al kwijtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:49 schreef Day het volgende:
Mag ik vragen waarom er al een nieuwe COS geopend is. Die anders is nog niet vol.
nee niet zo laf doen nu Jappertquote:
OK, ik geef toe, beste Bommels. Ik ben gewoon waanzinnig jaloers op jouw sexappeal, je intelligentie, je fantastische reactievermogen en ik baal er van dat ik nooit in jouw schoenen zal kunnen staan omdat je vergeleke mij een ubermensch ben. Ik ben het niet waard, ohw forumgod! Ik ga misschien een ban voor mezelf aanvragen vanwege mijn achterlijke gedrag!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee niet zo laf doen nu JappertJe beschuldigt me out of the blue van dingen die niet eens mogelijk zijn. ik zei al kijk de postingtijd...het is menselijk en foktechnisch niet eens mogelijk om 4 postings per minuut te doen en dan nog duidelijk met een reactie ergens op!
![]()
Kijk, zo hoor ik nu graag. Ik neem jouw zielige forumbestaan voor excuus aan en heb besloten in al mijn wijsheid je te vergeven!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef Jaappie het volgende:
[..]
OK, ik geef toe, beste Bommels. Ik ben gewoon waanzinnig jaloers op jouw sexappeal, je intelligentie, je fantastische reactievermogen en ik baal er van dat ik nooit in jouw schoenen zal kunnen staan omdat je vergeleke mij een ubermensch ben. Ik ben het niet waard, ohw forumgod! Ik ga misschien een ban voor mezelf aanvragen vanwege mijn achterlijke gedrag!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk, zo hoor ik nu graag. Ik neem jouw zielige forumbestaan voor excuus aan en heb besloten in al mijn wijsheid je te vergeven!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee niet zo laf doen nu JappertJe beschuldigt me out of the blue van dingen die niet eens mogelijk zijn. ik zei al kijk de postingtijd...het is menselijk en foktechnisch niet eens mogelijk om 4 postings per minuut te doen en dan nog duidelijk met een reactie ergens op!
![]()
trouble in paradisequote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef Jaappie het volgende:
[..]
OK, ik geef toe, beste Bommels. Ik ben gewoon waanzinnig jaloers op jouw sexappeal, je intelligentie, je fantastische reactievermogen en ik baal er van dat ik nooit in jouw schoenen zal kunnen staan omdat je vergeleke mij een ubermensch ben. Ik ben het niet waard, ohw forumgod! Ik ga misschien een ban voor mezelf aanvragen vanwege mijn achterlijke gedrag!
nu nog kijken of die het lef heeft om door te gokkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
Yeeeeeessssssssssssss!!! Eindelijk Mike.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
Yeeeeeessssssssssssss!!! Eindelijk Mike.![]()
nee joh lul, had last van mij mpsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:01 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[..]
trouble in paradise![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |