ik neem hem zaterdag mee, herinner je me nog even?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neem eens een stukkie mee voor mij om te ruiken..
Je bent te liefquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik neem hem zaterdag mee, herinner je me nog even?![]()
Hihi, heb ik ook niet. Ik heb een creditcard om de hoek liggen en een kabelverbindingquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wat kun je missen??
Als ik dit zo zie, ben ik blij dat ik geen Lush winkel om de hoek heb liggen...
Helaas kon ik door probleempjes van fok je niet eerder melden dat er inderdaad nog wat Banana Moon lag, maar ik ga er morgen denk ik nog ff langs, dus dan laat ik je wel even de tussenstand wetenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Sade het volgende:
Helaas moet ik morgen onverwachts werken en kan banana moon niet ophalen bij de Leidse
Aaaaaah nee!!!! Dat meen je niet! En nu? Krijg je een nieuw pakketje van Lush of heb je gewoon dikke vette pech?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoera! De TNT heeft weer eens fijn mijn pakketje laten "verdwijnen"!
Mijn gewonnen prijsvraag is vrijdag verstuurd en staat waarschijnlijk bij een grijpgrage sorteercentrumdief op de plank.
Ik meen het wel... de zending is volgens dequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaaaah nee!!!! Dat meen je niet! En nu? Krijg je een nieuw pakketje van Lush of heb je gewoon dikke vette pech?
Sjongejonge... TPG die verandert in TNT is dus gewoon geen haar beter! Of ze moeten jou gewoon iedere keer hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik meen het wel... de zending is volgens deTNT
uitgereikt, maar ik heb geen pakketje gezien en ook geen briefje dat het elders is afgegeven
.
Met Lush komt het wel goed.
Er zit ergens een rotte appel op het distributiecentrum... of de bezorger zelf houdt er een aparte hobby op na. Ik weet het niet, maar ik durf geen onaangetekende pakketjes meer naar mijn adres op te laten sturenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sjongejonge... TPG die verandert in TNT is dus gewoon geen haar beter! Of ze moeten jou gewoon iedere keer hebben.
Aaah nee, ik vind het echt lullig voor je.
Stuur ze voortaan maar door naar mij joh.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er zit ergens een rotte appel op het distributiecentrum... of de bezorger zelf houdt er een aparte hobby op na. Ik weet het niet, maar ik durf geen onaangetekende pakketjes meer naar mijn adres op te laten sturen.
Ik werk vanaf 6 november in R'dam, ik probeer wel eerst of ik ze op het werk kan ontvangenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Stuur ze voortaan maar door naar mij joh.
Niet interessante pakketjes met multomappen met arbeids-CAO's komen wel aan. Ze weten heel goed wat ze laten "verdwijnen" en wat wel bij de rechtmatige eigenaar terecht kan komenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:22 schreef MissFrodo het volgende:
Jeetje, kan die TNT nou nooit is gewoon bij jou bezorgen.......
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet interessante pakketjes met multomappen met arbeids-CAO's komen wel aan. Ze weten heel goed wat ze laten "verdwijnen" en wat wel bij de rechtmatige eigenaar terecht kan komen.
Alle kaarten met afstudeerfelicitaties kwamen aan, behalve die - je raadt het nooit- van mijn oma die een envelop met inhoud had gestuurd... Toeval? Ik denk het niet
.
Genoeg materiaal voor een flinke klacht, dacht ik zo. Ook de verkeerd afgeleverde pakketjes zal ik even vermelden. Het wordt hoog tijd dat daar eens iemand uit zijn functie wordt gezet.quote:
Ja, groot gelijk!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Genoeg materiaal voor een flinke klacht, dacht ik zo. Ook de verkeerd afgeleverde pakketjes zal ik even vermelden. Het wordt hoog tijd dat daar eens iemand uit zijn functie wordt gezet.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:54 schreef MissFrodo het volgende:
Hehe Fok doet het weer, hadden jullie ook problemen met Fok de afgelopen dagen?
Oh JacMar, MMU is vanuit Canada naar mij verstuurd gisteren dus het duurt nu niet lang meer
Klopt, maar Snow Showers is echt wonderfull!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:50 schreef Sade het volgende:
Snow fairy vind ik erg lekker: Kauwgomballen!
Ol Blue wordt veel gebruikt door manlief en Angel's delight is ook erg lekker fruitig en zoet. Nice!
Ik heb me laatst in mijn hoofd gehaald (en dus ook op mijn verlanglijst gezet) dat ik alle jellies wil proberen. Ik kreeg een Party On bij een pakketje en vond het zulk leuk spul dat ik er nu meer wil proberen!
Het jammere aan de kerstproducten vind ik dat er relatief weinig doucheproducten bij zitten.
Coconut is een beetje dezelfde geur als Big Calm vind ik. Ook al ben ik denk ik de enige. Een wat romigere geur dan I should Coco. Ik denk dat ie het dichstbij Trichomania shampoo komt qua geur.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:31 schreef Shirley het volgende:
Hm..voor de grap even wat in een wagentje gegooid:
Christingley 100g
Bob Soap 100g
Snow Fairy 250g
O'l Blue Skies is back 100g
Coconut Deodorant Powder 50g
En de prijs valt nog best mee met verzendkosten erbij!. "Maar" 35 euro.
Big Calm ken ik niet qua geur, de andere 2 wel, en die vond ik best lekker. En je 'recensie' klinkt goed! Weet je wat, ik bestel gewoon. Doe es gek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Coconut is een beetje dezelfde geur als Big Calm vind ik. Ook al ben ik denk ik de enige. Een wat romigere geur dan I should Coco. Ik denk dat ie het dichstbij Trichomania shampoo komt qua geur.
Hij werkt zeer goed.
One day was ik aan het werk en het was veel te warm voor mijn lange mouwen truitje. Ik pakte een beetje van de tester Coconut en het zweetluchtje was weg, ook uit mijn longsleeve! Geweldig spul!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |