ik neem hem zaterdag mee, herinner je me nog even?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neem eens een stukkie mee voor mij om te ruiken..
Je bent te liefquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik neem hem zaterdag mee, herinner je me nog even?![]()
Hihi, heb ik ook niet. Ik heb een creditcard om de hoek liggen en een kabelverbindingquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wat kun je missen??
Als ik dit zo zie, ben ik blij dat ik geen Lush winkel om de hoek heb liggen...
Helaas kon ik door probleempjes van fok je niet eerder melden dat er inderdaad nog wat Banana Moon lag, maar ik ga er morgen denk ik nog ff langs, dus dan laat ik je wel even de tussenstand wetenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Sade het volgende:
Helaas moet ik morgen onverwachts werken en kan banana moon niet ophalen bij de Leidse
Aaaaaah nee!!!! Dat meen je niet! En nu? Krijg je een nieuw pakketje van Lush of heb je gewoon dikke vette pech?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoera! De TNT heeft weer eens fijn mijn pakketje laten "verdwijnen"!
Mijn gewonnen prijsvraag is vrijdag verstuurd en staat waarschijnlijk bij een grijpgrage sorteercentrumdief op de plank.
Ik meen het wel... de zending is volgens dequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaaaah nee!!!! Dat meen je niet! En nu? Krijg je een nieuw pakketje van Lush of heb je gewoon dikke vette pech?
Sjongejonge... TPG die verandert in TNT is dus gewoon geen haar beter! Of ze moeten jou gewoon iedere keer hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik meen het wel... de zending is volgens deTNT
uitgereikt, maar ik heb geen pakketje gezien en ook geen briefje dat het elders is afgegeven
.
Met Lush komt het wel goed.
Er zit ergens een rotte appel op het distributiecentrum... of de bezorger zelf houdt er een aparte hobby op na. Ik weet het niet, maar ik durf geen onaangetekende pakketjes meer naar mijn adres op te laten sturenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sjongejonge... TPG die verandert in TNT is dus gewoon geen haar beter! Of ze moeten jou gewoon iedere keer hebben.
Aaah nee, ik vind het echt lullig voor je.
Stuur ze voortaan maar door naar mij joh.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er zit ergens een rotte appel op het distributiecentrum... of de bezorger zelf houdt er een aparte hobby op na. Ik weet het niet, maar ik durf geen onaangetekende pakketjes meer naar mijn adres op te laten sturen.
Ik werk vanaf 6 november in R'dam, ik probeer wel eerst of ik ze op het werk kan ontvangenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Stuur ze voortaan maar door naar mij joh.
Niet interessante pakketjes met multomappen met arbeids-CAO's komen wel aan. Ze weten heel goed wat ze laten "verdwijnen" en wat wel bij de rechtmatige eigenaar terecht kan komenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:22 schreef MissFrodo het volgende:
Jeetje, kan die TNT nou nooit is gewoon bij jou bezorgen.......
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet interessante pakketjes met multomappen met arbeids-CAO's komen wel aan. Ze weten heel goed wat ze laten "verdwijnen" en wat wel bij de rechtmatige eigenaar terecht kan komen.
Alle kaarten met afstudeerfelicitaties kwamen aan, behalve die - je raadt het nooit- van mijn oma die een envelop met inhoud had gestuurd... Toeval? Ik denk het niet
.
Genoeg materiaal voor een flinke klacht, dacht ik zo. Ook de verkeerd afgeleverde pakketjes zal ik even vermelden. Het wordt hoog tijd dat daar eens iemand uit zijn functie wordt gezet.quote:
Ja, groot gelijk!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Genoeg materiaal voor een flinke klacht, dacht ik zo. Ook de verkeerd afgeleverde pakketjes zal ik even vermelden. Het wordt hoog tijd dat daar eens iemand uit zijn functie wordt gezet.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:54 schreef MissFrodo het volgende:
Hehe Fok doet het weer, hadden jullie ook problemen met Fok de afgelopen dagen?
Oh JacMar, MMU is vanuit Canada naar mij verstuurd gisteren dus het duurt nu niet lang meer
Klopt, maar Snow Showers is echt wonderfull!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:50 schreef Sade het volgende:
Snow fairy vind ik erg lekker: Kauwgomballen!
Ol Blue wordt veel gebruikt door manlief en Angel's delight is ook erg lekker fruitig en zoet. Nice!
Ik heb me laatst in mijn hoofd gehaald (en dus ook op mijn verlanglijst gezet) dat ik alle jellies wil proberen. Ik kreeg een Party On bij een pakketje en vond het zulk leuk spul dat ik er nu meer wil proberen!
Het jammere aan de kerstproducten vind ik dat er relatief weinig doucheproducten bij zitten.
Coconut is een beetje dezelfde geur als Big Calm vind ik. Ook al ben ik denk ik de enige. Een wat romigere geur dan I should Coco. Ik denk dat ie het dichstbij Trichomania shampoo komt qua geur.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:31 schreef Shirley het volgende:
Hm..voor de grap even wat in een wagentje gegooid:
Christingley 100g
Bob Soap 100g
Snow Fairy 250g
O'l Blue Skies is back 100g
Coconut Deodorant Powder 50g
En de prijs valt nog best mee met verzendkosten erbij!. "Maar" 35 euro.
Big Calm ken ik niet qua geur, de andere 2 wel, en die vond ik best lekker. En je 'recensie' klinkt goed! Weet je wat, ik bestel gewoon. Doe es gek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Coconut is een beetje dezelfde geur als Big Calm vind ik. Ook al ben ik denk ik de enige. Een wat romigere geur dan I should Coco. Ik denk dat ie het dichstbij Trichomania shampoo komt qua geur.
Hij werkt zeer goed.
One day was ik aan het werk en het was veel te warm voor mijn lange mouwen truitje. Ik pakte een beetje van de tester Coconut en het zweetluchtje was weg, ook uit mijn longsleeve! Geweldig spul!![]()
Misschien heeft ze het hele blokje vannacht er wel doorheen gejaagdquote:
Ik denk dat de zeep je haar best wel uit kan drogen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:49 schreef Sade het volgende:
Heeft iemand hier zijn haren wel eens gewassen met HIWTK?
Ik ben zó verslaafd aan die geur, maar vraag me af of het zo'n strak idee is...![]()
NL Mailorder is niet de snelste en behulpzaamste, ik zou ze maar bellen..quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:04 schreef LeNeHe het volgende:
Hmm, heb bij m'n bestelling niet goed zitten lezen op de Lush-site, in Egg snog zitten walnoot- en hazelnootolie verwerkt, ik ben daar echt allergisch voor!![]()
Heb een mailtje gestuurd naar lush met de vraag of ze die Egg snog willen omruilen voor Lip Squeak. Hoe groot is de kans dat dat gebeurd of kan ik beter bellen?![]()
Ik heb het dus laatst uitgeprobeerd en onder de douche voelde me haar meteen aan als stro. Meteen maar Hybrid erachter aan gegooit, dat voelde al beter. Jammer dat het niet zo'n succes was. Een HIWTK-shampoobar *yummie*quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik denk dat de zeep je haar best wel uit kan drogen.
Maar ik denk wel dat je het kunt proberen als je niet te droog haar hebt.
Yepquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:47 schreef Anitra het volgende:
Miss-D heb jij je pakketje ontvangen?
Zo.. even gebeld en dat was idd een goed idee, want m'n mail hadden ze nog niet gezien! Maar als het goed is sturen ze nu een andere lipbalm opquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
NL Mailorder is niet de snelste en behulpzaamste, ik zou ze maar bellen..
Gelukkig is het er! Wat zit er in het pakketje? Zelfde als bij die anderen die ook gewonnen hadden?quote:
Ik had een stukje BOB soapquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Gelukkig is het er! Wat zit er in het pakketje? Zelfde als bij die anderen die ook gewonnen hadden?
Tofquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep
he, had ik nou toch maar even gemaild, sorry....
Blij om te lezen dat de Skin Sin bevalt. De rest wat ik je gestuurd heb ook?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:42 schreef Sade het volgende:
Ik voelde me vanmiddag nogal loom (late dienst en daarna een vroege dienst is killing) dus besloot ik lekker onder de douche te springen.
Mijn supertip voor iedereen: Was je haren met Party on shower Jelly! Mijn hele hoofd was zo lekker aan het tintelen, werd er weer helemaal wakker van![]()
Heb vandaag ook Skin sin gemengd met wat AOBS. Ik vond het namelijk nogal lastig om het op mijn gezicht te krijgen en op deze manier ging het stukken beter. Het viel niet meer in kruimels uit elkaar enzo. Jeej![]()
Zo, en nu eerst As the world turns afkijken en dan lekker uit eten.![]()
Alles wat Bob heet is heerlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Tof
Lijkt me een heerlijk zeepje, is het dat ook?
Bar, ik vind dat altijd moeilijk voor anderen, maar ik word zelf altijd helemaal loom van hot milk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
een heerlijk ontspannnd geurtje voor in bad? om even helemaal tot rust te komen, even helemaal nergens meer aan te hoeven denken en eindelijk eens loom mijn bedje in kunnen stappen en dan eindelijk eens een nachtje doorslapen....
Wie ow wie
Lekker toch, je mag jezelf best verwennen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Bruisballen, Ne Worry Pas
Bubble Bar Slices, Hot Milk? BUBBLE BAR Slice 100g,
Bubble Bar Slices, Creamy Candy Bath BUBBLE BAR Slice 100g
Bubble Bar Slices, Ruby Red Slippers 100g
Balsem, Dream Time Temple Balm 10g
Bubble Bar Slices, Ma Bar BUBBEL BAR Slice 100g,
Poeders, Silky Underwear 100g,
Bruisballen, Tea and Sympathy 190g,
ik d8 laat ik es gek doen![]()
moet er echt om lachen een goed half jaar geleden echt zo totaal niet geintereseerd in Lush en moet je mij nu zienv![]()
Alkmaar vind ik juist heerlijk. Lekker subtiel luchtje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:15 schreef Andoire het volgende:
Ik heb een alkmaar zeep of zo gekregen. Ik vind m eerlijk gezegd niet zo
Moeilijk uit te leggen, ruikt voor mij wel wat naar die zachte cola snoepjes. Ik vind het erg lekker maar de zeept droogt mijn huid teveel uit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:12 schreef Koningin het volgende:
Heb net effe de kerstartikelen op de site bekeken, daar zit toch wel wat potentieel tussen....!!
[afbeelding]
Deze hebben dezelfde geur als karma, maar waar ruikt karma naar?
Ja tuurlijk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:09 schreef CherryLips het volgende:
ah jammer... maar leek het je wel leuk werk?
Bling Crosbyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen, ruikt voor mij wel wat naar die zachte cola snoepjes. Ik vind het erg lekker maar de zeept droogt mijn huid teveel uit.![]()
Wat is dat op de foto, mss kan ik dat zonder problemen wel gebruiken.![]()
Dan wil ik hem eerst echt ruiken voordat ik er online wat van bestel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij uh... eten hier iets andere colaflesjes dan deedeetee, denk ik
Het is een hele sterke, specifieke geur, je houdt ervan of je haat hem... inmiddels vind ik hem heel lekker, maar in het begin
Karma is een zeer orientaals luchtje, zoals de naam al een beetje doet vermoeden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:12 schreef Koningin het volgende:
Heb net effe de kerstartikelen op de site bekeken, daar zit toch wel wat potentieel tussen....!!
[afbeelding]
Deze hebben dezelfde geur als karma, maar waar ruikt karma naar?
Het klinkt allemaal erg verleidelijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Karma is een zeer orientaals luchtje, zoals de naam al een beetje doet vermoeden.
De patchoeli die er in verwerkt zit werd in het oosten vaak gebruikt als verleidingsmiddel of werd gezien als rijkdom of iets van aanzien. Verder zit er sinaasappel- en citroengrasolie in verwerkt om de kruidige patchoeli wat vrolijker te maken.
Lijkt mij zeker een geur die je geprobeert moet hebben!
Lijkt je een geur die je geprobeerd moet hebben? Niet zelf geprobeerd en is dit een verkooptruuk?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Lijkt mij zeker een geur die je geprobeert moet hebben!
Heel verstandig want het is al vaker hier gezegd : je vind lekker of je vind hem helemaal niet lekker. Een tussen weg is er bij die karmazeep niet. Ik vind 'm lekkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dan wil ik hem eerst echt ruiken voordat ik er online wat van bestel.
Daarom vond ik de Karma Kream juist erg lekker, ik vond de zeep te sterk. Inmiddels vind ik de zeep wel lekker!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:20 schreef lienelien het volgende:
Karma is lekker![]()
Behalve de Karma Cream, die ruikt zo lafjes en muffig![]()
Oja, Kream met een K inderdaadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Daarom vond ik de Karma Kream juist erg lekker, ik vond de zeep te sterk. Inmiddels vind ik de zeep wel lekker!
Ik heb 'm er ff bij gepakt en nog eens geroken, ik krijg er toch echt het zelfde prikkelende gevoel van in m'n neus als van colaflesjes. Het ruikt niet echt het zelfde maar het doet me er wel aan denken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij uh... eten hier iets andere colaflesjes dan deedeetee, denk ik
Het is een hele sterke, specifieke geur, je houdt ervan of je haat hem... inmiddels vind ik hem heel lekker, maar in het begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |