Ja, als we je nu niet overtuigd hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:19 schreef Sade het volgende:
* schrijft het op een briefje en hangt het voor morgenvroeg in de badkamer *
Yep, ik ruik het nu nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:43 schreef Sade het volgende:
[..]
Snowfairy? Blijft die lekker lang hangen?
Ik zoek er eentje die lekker blijft hangen namelijk![]()
helemaal opquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:26 schreef Koningin het volgende:
Zo, nou is mijn Lush voorraad op![]()
Gisteravond mijn laatste bruisbal gebruikt......
Ik heb alleen nog een beetje creme spoeling...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
helemaal op.
ik denk niet dat mij dat gaat lukken in de nabije toekomst.
Gaat mij niet lukken, daarvoor haal ik tevaak iets bijquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:26 schreef Koningin het volgende:
Zo, nou is mijn Lush voorraad op![]()
Gisteravond mijn laatste bruisbal gebruikt......
Ik zeep me een ongeluk, maar er komt maar geen eind aan!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
helemaal op.
ik denk niet dat mij dat gaat lukken in de nabije toekomst.
Wil je wat lenen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een beetje creme spoeling...
B Never... Dat is wel bijna-Lush.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:49 schreef lienelien het volgende:
wat zijn die flesjes daar links bovenaan? Dat is géén Lush!![]()
Ik heb veel discons en zo verkocht. Of ik gebruik ze gewoon. En ik heb het ook wat hoger en compacter opgestapeld in de foto hoor, het is echt wel een hele plank vol Lush (opgestapeld in doosjes) plus een hele curverdoos vol, en dan nog een halve plank B-Never. Dus het is niet echt véél minder dan eerst, maar wel ietsje ja. Ik heb dit jaar dan ook maar twee keer besteld geloof ik. In april en in september, zoiets.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Volgens mij is je verzameling wel wat gekrompen!
jaa, heerlijk spulquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:29 schreef Sade het volgende:
@ Meaghan: Wat een heeeeerlijke verzameling zeg!
Heeft er iemand wel eens Banana Moon Soap gehad? Ik zag dat ze die in Canada hebben en nu ben ik benieuwd!!!!
Waarom hebben we die niet in Nederland?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef lienelien het volgende:
jaa, heerlijk spul![]()
Lekker geurtje, en een klein beetje scrubbend![]()
was, ja?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:57 schreef Vava het volgende:
Banana Moon was eerst wel in Nederland, ik vond het trouwens absoluut niet lekker.
Waar?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:04 schreef lienelien het volgende:
Ik heb een maandje of 2 geleden nog een stuk gekocht![]()
Banana Moon staat in elk geval niet meer op de site, daar hebben ze toch hetzelfde assortiment als in de gewone winkel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
was, ja?
Ik heb een maandje of 2 geleden nog een stuk gekocht![]()
Zou jammer zijn al 'ie hier nu niet meer te krijgen is![]()
Oh, euhmm... dat weet ik niet.. op de site kom ik eigenlijk bijna nooit, in de winkels des te vakerquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Banana Moon staat in elk geval niet meer op de site, daar hebben ze toch hetzelfde assortiment als in de gewone winkel?![]()
Als je dat zou willen doen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:38 schreef lienelien het volgende:
Oh, euhmm... dat weet ik niet.. op de site kom ik eigenlijk bijna nooit, in de winkels des te vaker
Woon je in Amsterdam/in de buurt van een Lushwinkel, of zal ik morgen even voor je kijken of 'ie er nog is?
Ja, maar restjes worden gewoon in de winkel verkocht volgens mij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Banana Moon staat in elk geval niet meer op de site, daar hebben ze toch hetzelfde assortiment als in de gewone winkel?![]()
Huppeldepup Monkeyquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar restjes worden gewoon in de winkel verkocht volgens mij.
Ik vind hem ook lekker, net als de bananenbubblebar (hoe heet ie ook alweer)
Ja dat is wel waar en de restjes staan nooit op de websitequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar restjes worden gewoon in de winkel verkocht volgens mij.
Ik vind hem ook lekker, net als de bananenbubblebar (hoe heet ie ook alweer)
ja maar dat is óók lekkerquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zit met chunky monkey in mn hoofd, maar da's ijs
Ja zoiets wel... misschien nog een woord erbij oid?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar en de restjes staan nooit op de website
Ik kom ook niet op de naam van dat ding. Banana Monkey? Dat was het niet volgens mij
Jaaa! En mocht het er nog zijn, dan bel ik ze meteen op om een stuk voor me vast te houden en kom ik het donderdag halenquote:
Wat kun je missen??quote:
Neem eens een stukkie mee voor mij om te ruiken.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:13 schreef Aarti het volgende:
Ik heb gisteren sultana soap geprobeerd, maar ben niet weg van de geur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |