ik heb wel beeld, maar veul zie je niet..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:07 schreef purplerose het volgende:
ow en de cam doet ut niethij stopt er na een seconde of 10 mee en als je op F5 drukt krijg je steeds hetzelfde
Dat zijn nou zebra's.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:04 schreef Karstman het volgende:
hele dag niet gekeken...bijna afkickvrschijnselenLigt het trouwens aan mij of is de cam een beetje technisch in de war? Hoor constant een bromtoon en zie strepen in het beeld.
De stream is al een uurtje of twee uit de lucht.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:37 schreef cptmarco het volgende:
http://www.wavelit.com/?ch=Wildlife&sh=africam blijft maar zeggen preparing media...
Wat een zebra's zeg.quote:
zie hem genieten in die blubber dan..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die ligt daar lekker te slapen.
Ik zag hem net nog even bewegen..quote:
Ja hij beweegt!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zag hem net nog even bewegen..![]()
Hoe durft iequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja zeg. Beetje ons voor de gek houden.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:07 schreef MissHobje het volgende:
Ik kan africam niet meer zienligt schijnbaar aan mijn router ofzo.. maar komende week krijg ik mijn (hopelijk nu wel goede!) router opgestuurd en dan werkt het weer wel
Nope.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:36 schreef cptmarco het volgende:
Iemand vanochtend nog die reiger gezien die met veel smaak een kikker zat te eten??
Nope.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:36 schreef cptmarco het volgende:
Iemand vanochtend nog die reiger gezien die met veel smaak een kikker zat te eten??
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:36 schreef cptmarco het volgende:
Sex @ De Fok!poelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:57 schreef venomsnake het volgende:
Wat ik net toch weer zag gebeuren....![]()
[afbeelding]
die muiswijzer ook..![]()
Owquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:42 schreef venomsnake het volgende:
die zijn er zo'n beetje de hele dag al..
Vieze spelletjes spelen, zijn ze ook al de hele dag mee bezig..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef purplerose het volgende:
Wat is die dikke baviaan eigenlijk aan het doen met zn klauwtje in dat chickyaapje?
Jezus, hele fokking orgie aan de fokpoel!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vieze spelletjes spelen, zijn ze ook al de hele dag mee bezig..![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Zag je die grote aap met z'n vinger in het poepgaatje van dat kleine aapje?
Hij had zelf een stijve.
Komt omdat ze op ons lijkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
dat was wel een heul vies kereltje, je krijgt er bijna plaatsvervangende schaamte van![]()
nee, was net te laat..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je toevallig screenshots gemaakt op dat moment?
Buffelsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:39 schreef Coastertommm het volgende:
Vet! Echt een hele kudde olifanten andere beestennu
Buffelsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:39 schreef Coastertommm het volgende:
Vet! Echt een hele kudde olifanten andere beestennu
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:56 schreef venomsnake het volgende:
En toen was het weer rustig..
Kunnen die padden zometeen beginnen met hun lawaai
hehe, ben tijdelijk boxloosquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:56 schreef venomsnake het volgende:
En toen was het weer rustig..
Kunnen die padden zometeen beginnen met hun lawaai
daarom noemen ze het ook Donker Afrika....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En het wordt donker in Africa.
Ik heb ff opgezocht wat voor vogel dat is, deze dus!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:03 schreef cptmarco het volgende:
[afbeelding]
deze vogel at hem inderdaad met smaak op...
Heerlijk in de blubber relaxenquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:53 schreef svann het volgende:
De ad op die site voor rifle game hunting in Namibia vind ik toch wat minder.
Zelfs luipaard en giraf staan op het tarievenlijstje.
Apen zijn gratis.
Om 4 uurquote:Op zondag 12 november 2006 09:08 schreef venomsnake het volgende:
Al vroeg licht daar s'morgens, het is nu aardig rustig. Maar ook dat kan zo veranderen.
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:40 schreef cptmarco het volgende:
zitten er schildpadden in de fok!poel???
geen ideequote:Op donderdag 23 november 2006 17:51 schreef svann het volgende:
Schildpadden? vreemd!
En waar blijven die als er zo'n kudde waterbuffels doorheen sopt?
gaaf die leeuw!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |