Kom kom, niet zo bescheiden. Alleen de criminelen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Van mij mogen ze alle buitenlandse criminelen verbannen, liefst zelfs voorgoed.
Ja, anders word ik ook verband.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kom kom, niet zo bescheiden. Alleen de criminelen?
Zo is dat, weg met criminelen uit Nederland.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:50 schreef Steinberger het volgende:
We gaan de goede richting op.
[edit] Doe dit maar liever niet!!!!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Spoor jij egenlijk wel? Of heb je na het eten van Catotje2 een paar jaar geleden BSE?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:12 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Jij bent hier de enige nazi-wannabe. Met je vuile genocide op Armeniers.![]()
klopt, mensen die geen staatsburger zijn kun je tot 'ongewenste vreemdeling' uitoepen en uitzetten als ze zich misdragen hebben...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:11 schreef Napalm het volgende:
En al die grote Fok juristen mensen die altijd roepen dat dit niet zou kunnen volgens de (grond)wet![]()
Wie zegt dat ik het over jou had? Waarom voel je je aangesproken?quote:
Gelukkig zijn er een aantal partijen die willen onderzoeken of het mogelijk is het hebben van twee nationaliteiten af te schaffen. Als dat gebeurt is het wat duidelijker wat iemand is. Ben je Marokkaan en crimineel, dan kun je naar Marokko, ongeacht of je hier geboren bent of niet. Had je maar Nederlander moeten zijn. Vind het hebben van twee nationaliteiten voor een 4de generatie echt nergens meer op slaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:19 schreef KroJo het volgende:
[..]
klopt, mensen die geen staatsburger zijn kun je tot 'ongewenste vreemdeling' uitoepen en uitzetten als ze zich misdragen hebben...
iemand zijn nederlanderschap ontnemen is iets dat minder makkelijk gaat (landsverraad of teroristische daad is daarvoor benodigd en dat is wat meer dan enkel een crimineel zijn)...
Bij bv criminele 'marrokaantjes' (allochtone jongeren van de tweede of derde generatie) die hier zelf geboren zijn en een nederlands paspoort sinds hun geboorte hebben, is het niet zo makkelijk deze het land uit te zetten. dat zijn gewoon nederlanders en dus ook een 'nederlands' probleem.
is dat nu zo ingewikkeld om te begrijpen?
Wie zegt dat ik me aangesproken voel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou had? Waarom voel je je aangesproken?![]()
Tja, aan de andere kant vind ik niet dat 'uitzetting' een gezonde vorm van 'bestraffing' is... ik heb het didee dat mensen die zo hard roepen dat dit de beste straf voor criminelen is, dit vooral doen om indirekt de indruk te kunnen wekken dat criminaliteit een buitenlands en on-nederlands probleem zou zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er een aantal partijen die willen onderzoeken of het mogelijk is het hebben van twee nationaliteiten af te schaffen. Als dat gebeurt is het wat duidelijker wat iemand is. Ben je Marokkaan en crimineel, dan kun je naar Marokko, ongeacht of je hier geboren bent of niet. Had je maar Nederlander moeten zijn. Vind het hebben van twee nationaliteiten voor een 4de generatie echt nergens meer op slaan.
Denk niet dat het iets uitmaakt of Marokkanen hier wonen met een verblijfsvergunning of met ook de Nederlandse nationaliteit. Je ziet dat ook bij Spanjaarden en Portugezen bijvoorbeeld, die leven hier al jaren met verblijfsvergunningen en je hoort zelden iets van criminaliteit uit die hoek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:35 schreef KroJo het volgende:
Ik ben ook niet gelukkig met de houding van de marrokaanse overheid tav. hun ex-burgers en bv de nakomelingen ervan; maar een dwang-beleid mbt tot de nationaliteit heeft volgens mij eerder contra-productieve gevolgen en zou de potentiele problemen eerder verhogen.
We kunnen er mooie donkergekleurde lampenkappen van maken misschien. Bruin wordt het helemaal komende winter!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:39 schreef Monocultuur het volgende:
ik vind dat criminele buitenlanders moeten blijven.
is toch een prachtige aanwinst. moehaha
Idd, dan kan Verdonk toch bepaalde voorstellen door voeren.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, dan kan Verdonk toch bepaalde voorstellen door voeren.
ik begrijp helemaal niets van jouw postquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee.
Jammer maar helaas voor wie zo graag, zo graag, Nederlanders het land uit wil- dit biedt geen enkel extra perspectief.
Nogmaals- verblijfsvergunningen intrekken / niet verlengen is helemaal het probleem niet, was niet, is niet, de criteria voor intrekken zijn wel enige tijd terug verruimd (n.a.v. de motie Middel).
Alle zaken rondom intrekken nationaliteit staan er compleet los van. Als in: kunnen helemaal niets meer of minder met of dankzij of ondanks deze uitspraak. Die dan ook in het geheel niet daarover gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |