MarkPeterse +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:09 schreef MarkPeterse het volgende:
bonte kraai
Is toch biologie?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:09 schreef Soempie het volgende:
Hoezo maak je het zo goedik weet niks van vogels
![]()
was die blauwe kiek niet van jou?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:09 schreef Soempie het volgende:
Hoezo maak je het zo goedik weet niks van vogels
![]()
Dus spreeuwen, merels, zwanen en ganzen heb je nooit van gehoord?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:10 schreef Soempie het volgende:
kiekendief, roerdomp, kauw, eend, mandarijneend, fuut, mus, papagaai...dan houdt het zo ongeveer op
Dus 344 heb jij wel geteld?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:10 schreef MarkPeterse het volgende:
Wat is de St. Peterburgparadox?
Ik heb na het vorige deel nog geteld, ik heb om eerlijk te zijn niet gekeken of de vorige had geteld....
Wel eens van gehoord, statistiek is niet mn sterkste kant. Ik bedank dusquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:10 schreef MarkPeterse het volgende:
Wat is de St. Peterburgparadox?
Ik heb na het vorige deel nog geteld, ik heb om eerlijk te zijn niet gekeken of de vorige had geteld....
wel van gehoord...maar of ik ze herken..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus spreeuwen, merels, zwanen en ganzen heb je nooit van gehoord?
Spreeuwquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
wel van gehoord...maar of ik ze herken..![]()
Het gaat over kansberekening. Het verschijnsel staat aan de wieg van moderne financiele begrippen zoals risicoaversie etc....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:17 schreef PatriotOnline het volgende:
soort verdeelsleutel of kansberekening volgens mij
Ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:18 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Het gaat over kansberekening. Het verschijnsel staat aan de wieg van moderne financiele begrippen zoals risicoaversie etc....
Willen jullie een andere?
Winner!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:24 schreef PatriotOnline het volgende:
b52 stratofortress?
Dat is dus de veel gemaakte fout, dat is de naam van het programma. Het vliegtuig dat eruit moet voortkomen heeft echter een andere naam.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:29 schreef NrSiX het volgende:
Joint Strike Fighter
Bijna, maar ik reken hem goed; Lockheed Martin F-35 Lightning IIquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:30 schreef MarkPeterse het volgende:
f35 lightning
vliegtuig uit c&c generalsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:32 schreef MarkPeterse het volgende:
Wat is dit?
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06424/vliegtuigjes.jpg]afbeelding][/url]
Waarom A-10 Cuba? Volgens mij heetie gewoon A-10 Thunderbolt of A-10 Warthogquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:33 schreef PatriotOnline het volgende:
a-10 Cuba
grrr vaker f5-enquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:36 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Waarom A-10 Cuba? Volgens mij heetie gewoon A-10 Thunderbolt of A-10 Warthog
PatriotOnline +1 vliegtuigkenner?
1 goedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
schoonmaakmiddel, programmerplatform
0.5 goedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Een goede voetbalclub en een automerk
ik zou me bij de vraag houden, krijg je misschien nog een puntjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:43 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik veronderstel dat de slechte voetbalclub Ajax Lasnamäe uit Estland is en de goedeAFC Ajax Amsterdam?
deze is goed, automerk halfquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
programmeertaal dan?
als programmeertaal goed is...en het schoonmaakmiddel ook...dan heb ik toch een punt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
deze is goed, automerk half
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef Jayhawk het volgende:
ajax is toch ook een brandblussermerk?
+1 Nembrionicquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens ook de zoon van Duckman....
lees even de OPquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:47 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
+1 Nembrionic
stad, brandblusser, allemaal goed. Nembrionic was de eerste met twee goede op eigen naam vandaar puntje
We doen allebei al een tijdje mee JH:quote:
Maar ik had er eerder 2quote:
Markpeterse +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef MarkPeterse het volgende:
maanlanding?
Obsessed?quote:
Jij zou het moeten wetenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hans titulaer
ojaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:56 schreef WooZ het volgende:
boris, die idols-winnaar
Hans is natuurlijk bekend als de andere helft van het duo Hans en Chrietjequote:
Helegaar niet...maar mijn baard-opmerking bracht me wel op ideeenquote:
256 was toch het hoogste? Of wil je met 2 bits aan de slag?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:03 schreef WooZ het volgende:
ik schaam me er eigenlijk voor dat ik dit weet, gelukkig heb ik een excuus > 2 jongere zusjes...![]()
Schrijf het getal 272 als een binair getal
MarkPeterse +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:07 schreef MarkPeterse het volgende:
met een extra 0 dus
Je zit in de buurt, maar ik heb dat laatste element nog nodig....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:11 schreef Jayhawk het volgende:
aan port wordt ook extra alcohol aan toegevoegd, maar ik weet niet hoe dit de port zoeter maakt
met hulp van trickydick, eerlijk gezegd komt wat hij zei op hetzelfde neerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:17 schreef MarkPeterse het volgende:
waarom weet je het nu opeens wel? Weirde shit....![]()
Jayhawk +1
Laat macondo het maar niet lezenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
met hulp van trickydick, eerlijk gezegd komt wat hij zei op hetzelfde neer
Thanks for the credit, maar heeft dus niets met pasteurisatie te maken ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
nee, die gaat flippen. Ik kan echt niks meer goed doen bij hem.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laat macondo het maar niet lezen![]()
nee hij zegt dat ze het halverwege het gistingsproces verhitten tot een graad of 80 waardoor micro-organismen dood gaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laat macondo het maar niet lezen![]()
Goh, dat is raarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:20 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
nee, die gaat flippen. Ik kan echt niks meer goed doen bij hem.
Ik kan er alleen nog maar om lachen..hoe belachelijk jij jezelf elke keer maakt. Kan niks bewijzen, maar ik geloof je echt niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:22 schreef Jayhawk het volgende:
alcohol is eigenlijk gif en dat kon wel eens de gisting beletten, mijn redernatie
And the saga continues....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Grim. +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:25 schreef Grim. het volgende:
Electric Six - Danger High Voltage
Daar sluit ik me gehéél bij aanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan er alleen nog maar om lachen..hoe belachelijk jij jezelf elke keer maakt. Kan niks bewijzen, maar ik geloof je echt niet.![]()
als bioloog weet ik ook wel dat het niks met paseuriseren te maken heeft, ging om het tweede deel van het antwoordquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:27 schreef MarkPeterse het volgende:
wij weten allemaal toch wel dat pasteuriseren hetzelfde is als alcohol toevoegen....
doe mij dan maar wat gepasteuriseerde melk
Damn, had niet gedacht dat iemand die poep zou herrinerenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:30 schreef Jayhawk het volgende:
Starmaker?
en deze heb ik zeker ook gegoogledquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:30 schreef Grim. het volgende:
[..]
Damn, had niet gedacht dat iemand die poep zou herrineren.
Jayhawk +1
I dont care, maak gewoon een nieuwe vraag.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
en deze heb ik zeker ook gegoogled
Inderdaad. Mij heeft ie er ook niet mee, maar het is gewoon sneu. En dan anderen beschuldigen of afzeikenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:30 schreef MarkPeterse het volgende:
whatever, i dont care, als jij zielig punten wil halen door met google te zoeken, dan is dat zo, het kan mij niet boeien. Zo niet, dan boeit het me ook niet....
Jij zegt het.. Goeiemiddagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
omdat ie snel op zn pik getrapt isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef MarkPeterse het volgende:
waarom is macondo zo boos op jayhawk dan?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef MarkPeterse het volgende:
waarom is macondo zo boos op jayhawk dan?
ooit van vakantie gehoord?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
omdat jayhawk een googleaar is natuurlijk. En vervolgens gewoon vertrekt en een paar weken later weer verschijnt alsof er niks aan de hand is.
Je vindt het zeker niet frapant dat het steeds hetzelfde gezeik is en steeds met jouw? En niemand anders?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
quote:
heb maar met 1 iemand telkens gezeikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vindt het zeker niet frapant dat het steeds hetzelfde gezeik is en steeds met jouw? En niemand anders?
Misschien moet je beter lezenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
heb maar met 1 iemand telkens gezeik
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je beter lezen
Met mij ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
heb maar met 1 iemand telkens gezeik
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je beter lezen
Ik ook niet dan..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Met mij ook![]()
En Soempie vindt jou ook niet lief![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef MarkPeterse het volgende:
vraag maar iets anders JayHawk, ik weet redelijk veel van statistiek en ik ken die naam gewoon NIET. Ik vrees dat hij te moeilijk is....
En ik vind JayHawk WEL lief, jullie moeten niet zo gemeen doen tegen iemand met een moeiljike jeugd
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef MarkPeterse het volgende:
vraag maar iets anders JayHawk, ik weet redelijk veel van statistiek en ik ken die naam gewoon NIET. Ik vrees dat hij te moeilijk is....
En ik vind JayHawk WEL lief, jullie moeten niet zo gemeen doen tegen iemand met geen moeiljike opvoeding
Dan bootstrap je, dat is weer iets heel anders...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:41 schreef Jayhawk het volgende:
Als je SSPS gebruikt hebt dan kun je niet om deze methode heen, hij wordt ook toegepast bij een te kleine steekproef
ook frappant hoe je alles altijd zo heerlijk negeertquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:44 schreef Jayhawk het volgende:
k, geen SPSS mensen hier Bonferroni
Ik maak even een nieuwe vraag
WEL SPSS mensen hier, maar gewoonlijk test ik geen 7000 hypotheses, wat in mijn ogen een veel betere onderzoeksmethode is....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:44 schreef Jayhawk het volgende:
k, geen SPSS mensen hier Bonferroni
Ik maak even een nieuwe vraag
VRAAG MAKENquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:46 schreef Jayhawk het volgende:
ik ga al te vaak in de aanval, vermoeiend en bovendien heb ik niks nieuws meer te vermelden
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef Gooitzen het volgende:
De zweer zit er goed in!
Avond saam!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef Gooitzen het volgende:
De zweer zit er goed in!
Avond saam!
Yurithemaster +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Stochholm?
Sorry. Eens kijken wie er allemaal in de huis waren. Jou heb ik ook een tijd niet gezien.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
hee
je zat in m'n fotoboek te spieken, maar jij hebt geen fotoboek![]()
Jeejquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Yurithemaster +1
en weet je de naam van het museum?
verwarrend als iemand anders 'beschuldigd' wordt hequote:
Wel leuk dat je er op reageert. Maar deze keer was het niet voor jou bedoelt. Hoewel dit natuurlijk best logisch zou zijn..quote:
veel dieper kun je niet zinken nee...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef Jayhawk het volgende:
volgens mij zit ik heel laag
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
veel dieper kun je niet zinken nee...![]()
Moet je even google gebruiken..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef Jayhawk het volgende:
volgens mij zit ik heel laag
Ga je jezelf nou preventief indekken?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:02 schreef erkel het volgende:
[..]
wow...ik dacht 60 klinkt te veel een 55 te weinig, dus
Met al die verdachtmakingen tegenwoordigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je jezelf nou preventief indekken?
Ga je nu eindelijk naar huis?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:08 schreef Soempie het volgende:
Ik ga naar huis
jammer, was net gezellig
Doeg
bedankt hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ga je nu eindelijk naar huis?
weet ik tochquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo boel ik het niet![]()
4 uur geleden ofzo je al ik ga naar huis
![]()
gaat de goede kant op...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Doei genaam en soempie
Malaisië
Dat klopt, ik zoek de architect nog....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:20 schreef Gooitzen het volgende:
Stadhuis van Hilversum?
jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Aquavit?
Nee, het 'lelijke Haakje' zoals mijn opa hem pleegde te noemen was het niet. Ik zoek een andere zanger. Uiteraard en Amsterdamse zanger.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:51 schreef Homdeck het volgende:
nico haak
quote:Een pikketanussie gaat er altijd in
Een pikketanussie maakt je blij van zin
Ik heb geen trek in zo'n Franse Pernod
Dat witte spul krijg je van me cadeau
En ook die Deense Aquavit
Die drink ik van m'n leven niet
In plaats van wodka of English gin
Een pikketanussie, een pikketanussie
Een pikketanussie dat gaat er altijd in
De een drinkt limonade
De andere weer wijn
Maar al die zoete spullen
Zijn zeker niets voor mijn
Wordt zo iets aangeboden
Dan weiger ik ied're keer
Ik hou me bij een drankie
Een glaasje recht op en neer
Want 't liefste word ik teut
Van zo'n Nederlandse neut
Een pikketanussie gaat er altijd in
Een pikketanussie gaat er altijd in
Wheheheheh..........we hebben een winnaar Homdeck +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:56 schreef Homdeck het volgende:
oh nee haak zong over een honkietonkiepianissie![]()
Teruglezen... puntje voor Homdeckquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wheheheheh..........we hebben een winnaar MarkPeterse +1
Het nummer is trouwens geschreven door Harry de Groot.
Nou volgens mij heeft Homdeck een editje gepleegd want eerder stond het er volgens mij niet. Misschien heb ik er inderdaad overheen gelezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Teruglezen... puntje voor Homdeck
ik kan zeggen dat ik niets geëdit heb.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft Homdeck een editje gepleegd want eerder stond het er volgens mij niet. Misschien heb ik er inderdaad overheen gelezen.
Homdeck, kan jij hierover uitsluitsel geven?![]()
Dan wijzig ik het punt en kan jij de volgende vraag stellen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:19 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik kan zeggen dat ik niets geëdit heb.
thanks. kan gebeuren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:21 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dan wijzig ik het punt en kan jij de volgende vraag stellen.sowwy.
RoofingBurner +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Net gezien, Jensen en Jan Papparazzi.
Toevallig toch.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
RoofingBurner +1
ik heb veel inspiratie zoals je ziet...
dat werd ze niet gevraagdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:26 schreef kniertjeh het volgende:
wat waren hun hobby's?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:26 schreef RoofingBurner het volgende:
een zwarte vrouw die stevig van bil geweest is.![]()
Nee, die ook niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:31 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nou ja... uhm... een trein die op kolen rijdt en daardoor zwarte rook uitbraakt?
Hoogwaardige ALGEMENE KENNIS vraagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:24 schreef Homdeck het volgende:
Wie deden er vandaag mee aan Lingo?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoogwaardige ALGEMENE KENNIS vraag
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:25 schreef Homdeck het volgende:
ik heb veel inspiratie zoals je ziet...
Nee, dat had ik al gezegd.quote:
bijna goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Een vulkaan?
Nee, geen vulkaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:18 schreef Jayhawk het volgende:
vulkaan op de aardbodem?
Het is een onderaardse warme bron waar kokend heet water uitkomt. Doordat het water is verzadigd van mineralen heeft het een zwarte kleur.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef ChrisJX het volgende:
Een geiser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |