Ook dat is waar.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef Jenny_ het volgende:
who cares
En waarom ben je eigenlijk zo in Kiteless (?) geïnteresseerd?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:48 schreef FuifDuif het volgende:
Kiteless doet zich voor als vrouw en ook in haar ( ? ) fotoboek staan foto's die een vrouwelijke indruk wekken, echter zie ik haar ( ? ) soms posten op een manier die mannelijk aandoet. Ook post ze wel eens in DIG wat de schijn tegen haar in de hand werkt.
Dit is ONZ, als je serieus wilt doen, ga maar naar R&P.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
En waarom ben je eigenlijk zo in Kiteless (?) geïnteresseerd?
Omdat Fuifduif nooit neukt en Kiteless een foto van d'r tieten in d'r fobo heeft staan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Goeie redenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat Fuifduif nooit neukt en Kiteless een foto van d'r tieten in d'r fobo heeft staan.
Kijk maar eens naar zijn posthistorie!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien wil hij Kiteless wel versieren en als blijkt dat 'ze' geen vrouw is dan staat hij een beetje voor lul. Of zo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mauroooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien wil hij Kiteless wel versieren en als blijkt dat 'ze' geen vrouw is dan staat hij een beetje voor lul. Of zo.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat Fuifduif nooit neukt en Kiteless een foto van d'r tieten in d'r fobo heeft staan.
SKRIENKEPS!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef jogy het volgende:
Kiteless is vermoedelijk wel een dame ja, er schijnt een *live* *live* *live* optreden op MSN geweest te zijn met webkip.
Efbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Maurooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
er is een nieuwe vent bij blues clues!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:53 schreef Echo99 het volgende:
Volgens mij loopt hier ook een lekker blonde mod rond met tattoos werkt op een helpdesk en alleen maar snelle auto's in d'r fobo
Live optreden?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef jogy het volgende:
Kiteless is vermoedelijk wel een dame ja, er schijnt een *live* *live* *live* optreden op MSN geweest te zijn met webkip.
Jaja, verder weet ik er ook niets van, dus stop maar weer terug.quote:
Dat kontje is in ieder geval zonder twijfel vrouwelijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:26 schreef -SL- het volgende:
Zolang hij/zij een lekker kontje in zijn/haar FoBo laat staan vind ik het niet erg
Want die mag er wezen
Alleen als ze lekker is wil ik het wetenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef Jenny_ het volgende:
who cares
ja, ze is lekker en foto's zat in haar fotoboek. Lui krengquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alleen als ze lekker is wil ik het weten
en foto's zien
Kun jij dan niet samen met haar op de fotoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
ja, ze is lekker en foto's zat in haar fotoboek. Lui kreng
Het is geen man... maar wel een sletjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:01 schreef razzberry het volgende:
Ik dacht altijd dat ze een vent van 30 was. Kijk maar in haar posthistory bij de eerder topics waarin ze heeft gepost. Maar blijkbaar heeft ze een liveshowtje gegeven dus dat punt houd geen stand meer. Dus het sletje is echt.
Nee man, ze is geen dame. Ze is een sletje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het is geen man... maar wel een sletje![]()
maar een vrouw is het niet?
Ach, een slet is iemand die het met iedereen doet behalve met jou hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef razzberry het volgende:
[..]
Nee man, ze is geen dame. Ze is een sletje.![]()
Ze paast haar poesje meer rond dan in het asiel.
Dat kan. Maar ik zie het niet snel gebeurenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:05 schreef -SL- het volgende:
[..]
Kun jij dan niet samen met haar op de foto
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:45 schreef BossFight het volgende:
FuifDuif je bent en blijft een kansloos rukkertje.
Dubieuze onzin van jou altijd.
hoi!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ach, een slet is iemand die het met iedereen doet behalve met jou he
Leuke discussie hier
Heb jij nog de opnames van die show en zo ja, plaats ze hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Leuke discussie hier
Kan er geen ALSJEBLIEFT vanaf ofzo? Aso!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Heb jij nog de opnames van die show en zo ja, plaats ze hier.
Leuke onderbroekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Leuke discussie hier
Ik vind je foto's voor alsnog lekker leuk hoorquote:
Ik wil je ballen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Leuke discussie hier
HIj is nog maagd, laat hem.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:17 schreef BossFight het volgende:
[..]
Kan er geen ALSJEBLIEFT vanaf ofzo? Aso!
Geef me (asjeblieft) 1 van jouquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik zie het niet snel gebeuren
Dat kan ik ook doen, en die aan Kiteless sturen en dan heb je een probleemquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef FuifDuif het volgende:
De ultieme test is natuurlijk:
Kiteless, maak een foto van jezelf met een briefje in je hand met iets van "lieve FuifDuif, ik ben het, Kiteless." Dan weten we het zeker.
Uhu dat klopt. Dus jij neukt iedereen behalve mij. Dat betekent geen SOA's voor mij. Jippiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Leuke discussie hier
Ik doe niet aan tietenfoto'squote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef -SL- het volgende:
[..]
Geef me (asjeblieft) 1 van jou
dan vraag ik ook of ik er (asjeblieft) 1 van Kiteless kan krijgen en dan fotosoep ik die wel aan elkaar
Wat een agressiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:25 schreef BossFight het volgende:
Of een briefje met: FuifDuif, eet stront en sterf!
Die vind ik persoonlijk geloofwaardiger!
Vind je het heel gek met dat eeuwige gejank om aandacht van jou! Ga is iets doen met je leven man, sneue knuppel!quote:
Iedereen die op dit forum post, wil aandacht. Dus nu niet de vermoorde onschuld spelen, he, flapdrol.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:27 schreef BossFight het volgende:
[..]
Vind je het heel gek met dat eeuwige gejank om aandacht van jou! Ga is iets doen met je leven man, sneue knuppel!
Ja maar die mensen willen op een gezonde manier contact en discussie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Iedereen die op dit forum post, wil aandacht. Dus nu niet de vermoorde onschuld spelen, he, flapdrol.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:32 schreef Everett het volgende:
Ik zag net iemand buiten staan met een bord. Ik weet niet of het een man of een vrouw was.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:32 schreef Everett het volgende:
Ik zag net iemand buiten staan met een bord. Ik weet niet of het een man of een vrouw was.
[afbeelding]
Nee okay, maar dat maakt ook niet uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tietenfoto's
Maar Kiteless wel toch, dus geniet daar lekker van zou ik zeggen
* Vamos1 klikt snel door naar het fotoboekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef NJ het volgende:
[..]
niksquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:13 schreef vamos1 het volgende:
[..]
* Vamos1 klikt snel door naar het fotoboek
Altijd vervelend als je illusies uitlopen op een teleurstellingquote:
Voel me ook een beetje bedrogen geen tiet te zienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef NJ het volgende:
[..]
wow wtf hahahaaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:58 schreef KhaZ het volgende:
Fuifduif je praat weer poep
[afbeelding]
Om deze opmerking heb ik nu serieus 5 minuten dubbel gelegen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef razzberry het volgende:
[..]
Nee man, ze is geen dame. Ze is een sletje.![]()
Ze paast haar poesje meer rond dan in het asiel.
Of hij wil graag dat Kiteless geen vrouw is omdat hij homosex wil.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien wil hij Kiteless wel versieren en als blijkt dat 'ze' geen vrouw is dan staat hij een beetje voor lul. Of zo.
Toch klopt die opmerking niet...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Om deze opmerking heb ik nu serieus 5 minuten dubbel gelegen.
Er wordt een vergelijking gemaakt ("meer dan..") maar er wordt geen verschil tussen de 2 situaties aangegeven.quote:Ze paast haar poesje meer rond dan in het asiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |