Dat kan ik ook doen, en die aan Kiteless sturen en dan heb je een probleemquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef FuifDuif het volgende:
De ultieme test is natuurlijk:
Kiteless, maak een foto van jezelf met een briefje in je hand met iets van "lieve FuifDuif, ik ben het, Kiteless." Dan weten we het zeker.
Uhu dat klopt. Dus jij neukt iedereen behalve mij. Dat betekent geen SOA's voor mij. Jippiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ach, een slet is iemand die het met iedereen doet behalve met jou he
Leuke discussie hier
Ik doe niet aan tietenfoto'squote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef -SL- het volgende:
[..]
Geef me (asjeblieft) 1 van jou
dan vraag ik ook of ik er (asjeblieft) 1 van Kiteless kan krijgen en dan fotosoep ik die wel aan elkaar
Wat een agressiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:25 schreef BossFight het volgende:
Of een briefje met: FuifDuif, eet stront en sterf!
Die vind ik persoonlijk geloofwaardiger!
Vind je het heel gek met dat eeuwige gejank om aandacht van jou! Ga is iets doen met je leven man, sneue knuppel!quote:
Iedereen die op dit forum post, wil aandacht. Dus nu niet de vermoorde onschuld spelen, he, flapdrol.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:27 schreef BossFight het volgende:
[..]
Vind je het heel gek met dat eeuwige gejank om aandacht van jou! Ga is iets doen met je leven man, sneue knuppel!
Ja maar die mensen willen op een gezonde manier contact en discussie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Iedereen die op dit forum post, wil aandacht. Dus nu niet de vermoorde onschuld spelen, he, flapdrol.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:32 schreef Everett het volgende:
Ik zag net iemand buiten staan met een bord. Ik weet niet of het een man of een vrouw was.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:32 schreef Everett het volgende:
Ik zag net iemand buiten staan met een bord. Ik weet niet of het een man of een vrouw was.
[afbeelding]
Nee okay, maar dat maakt ook niet uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tietenfoto's
Maar Kiteless wel toch, dus geniet daar lekker van zou ik zeggen
* Vamos1 klikt snel door naar het fotoboekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat Fuifduif nooit neukt en Kiteless een foto van d'r tieten in d'r fobo heeft staan.
niksquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:13 schreef vamos1 het volgende:
[..]
* Vamos1 klikt snel door naar het fotoboek
Altijd vervelend als je illusies uitlopen op een teleurstellingquote:
Voel me ook een beetje bedrogen geen tiet te zienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat Fuifduif nooit neukt en Kiteless een foto van d'r tieten in d'r fobo heeft staan.
wow wtf hahahaaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:58 schreef KhaZ het volgende:
Fuifduif je praat weer poep
[afbeelding]
Om deze opmerking heb ik nu serieus 5 minuten dubbel gelegen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef razzberry het volgende:
[..]
Nee man, ze is geen dame. Ze is een sletje.![]()
Ze paast haar poesje meer rond dan in het asiel.
Of hij wil graag dat Kiteless geen vrouw is omdat hij homosex wil.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien wil hij Kiteless wel versieren en als blijkt dat 'ze' geen vrouw is dan staat hij een beetje voor lul. Of zo.
Toch klopt die opmerking niet...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Om deze opmerking heb ik nu serieus 5 minuten dubbel gelegen.
Er wordt een vergelijking gemaakt ("meer dan..") maar er wordt geen verschil tussen de 2 situaties aangegeven.quote:Ze paast haar poesje meer rond dan in het asiel.
Klopt, ik kon het alleen niet verwoordenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:25 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Toch klopt die opmerking niet...
[..]
Er wordt een vergelijking gemaakt ("meer dan..") maar er wordt geen verschil tussen de 2 situaties aangegeven.
Correct was bijvoorbeeld geweest "Ze paast haar poesje hier meer rond dan dat ze in het asiel doet", of "haar poesje is actiever dan de meeste poezen in het asiel".
En jij bent 16? Zulke antwoorden worden eerder gegeven door 30 jarigen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:25 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Toch klopt die opmerking niet...
[..]
Er wordt een vergelijking gemaakt ("meer dan..") maar er wordt geen verschil tussen de 2 situaties aangegeven.
Correct was bijvoorbeeld geweest "Ze paast haar poesje hier meer rond dan dat ze in het asiel doet", of "haar poesje is actiever dan de meeste poezen in het asiel".
Ja, stom hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:42 schreef FuifDuif het volgende:
Kiteless laat ironisch genoeg in nota bene dit topic zien dat alle schijn tegen 'haar' is.
Gekkie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef FuifDuif het volgende:
De ultieme test is natuurlijk:
Kiteless, maak een foto van jezelf met een briefje in je hand met iets van "lieve FuifDuif, ik ben het, Kiteless." Dan weten we het zeker.
opzich wel een nobel streven.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:44 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, stom he
Het maakt toch allemaal niks uit want als ik nou weer met jou ga webcammen is er morgen weer iemand die roept dat ik een 30-jarige kerel ben die het pas gelooft als ik weer met hem ga webcammen enzovoort
Maar je draait er weer omheen (goede retorische truc trouwens, maar dat weet je vast al lang). Hoe kan het dat een 16 jarige formuleert als een 30 jarige? Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:44 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, stom he
Het maakt toch allemaal niks uit want als ik nou weer met jou ga webcammen is er morgen weer iemand die roept dat ik een 30-jarige kerel ben die het pas gelooft als ik weer met hem ga webcammen enzovoort
Hoe kan het dat een meid van karten en rallyrijden houdt, van computers, zichzelf leert programmeren etc. ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar je draait er weer omheen (goede retorische truc trouwens, maar dat weet je vast al lang). Hoe kan het dat een 16 jarige formuleert als een 30 jarige? Ik ben benieuwd!
Dat zijn wel hoofdzakelijk mannelijke bezighedenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:16 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hoe kan het dat een meid van karten en rallyrijden houdt, van computers, zichzelf leert programmeren etc. ?
Wil je verweer enige kans van slagen hebben dan zal dit wel moeten.quote:Weet ik veel, ik heb volgens mij een redelijk iq,
Verklaring.quote:ik ben opgevoed door mijn vader
Ok.quote:en ik ben enigszins hyperactief.
Jongerentaal. Je was net bezig me te overtuigen, komt dit er tussendoorquote:Lekker boeiend allemaal
Okquote:Als jij vind dat ik een man ben - prima hoor, mij best![]()
geweldig toch al die stereotyperende in hokjes denkende mensen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:16 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hoe kan het dat een meid van karten en rallyrijden houdt, van computers, zichzelf leert programmeren etc. ?
Weet ik veel, ik heb volgens mij een redelijk iq, ik ben opgevoed door mijn vader en ik ben enigszins hyperactief.
Lekker boeiend allemaal
Als jij vind dat ik een man ben - prima hoor, mij best![]()
Ik zou het een moederfiguur noemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:24 schreef M180 het volgende:
een moederrol ontbrak dus
Het feit dat ik haar als opponent serieus neem doet me vermoeden dat het geen meisje kan zijn. Maar aan de andere kant, op die leeftijd was ik zelf ook al zo slim, dus het kán natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:23 schreef milagro het volgende:
Kiteless is idd geen vrouw, maar wel een meisje, en vele vele vele malen slimmer dan de meeste mannelijke geilaardjes hier
"...mama ???"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:23 schreef milagro het volgende:
Kiteless is idd geen vrouw, maar wel een meisje, en vele vele vele malen slimmer dan de meeste mannelijke geilaardjes hier
Maar jij bent een manquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het feit dat ik haar als opponent serieus neem doet me vermoeden dat het geen meisje kan zijn. Maar aan de andere kant, op die leeftijd was ik zelf ook al zo slim, dus het kán natuurlijk wel.
Volwassenheid zit hem niet in het kunnen HTML-enquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:45 schreef -SL- het volgende:
Mên
iedereen word sneller volwassen, je word op jonge leeftijd al deaudgegooit met computers etc etc.. (wat educatief kan zjin)
Ik denk dat mijn nichtje van 7 over een jaar HTML-zit te programmeren voor haar toekomstige 10er-website ofzeau..
Dus dat Kiteless op 16 jarige leeftijd al formuleert als 30-jarige vind ik niet heel vreemd hoor..
En haar bibsje mag er zijn
wat een wijze woorden voor ONZ
Niet al te serieus zijn in ONZ, hèquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:45 schreef BossFight het volgende:
Krijg een beetje het idee dat FuifDuif denkt dat elke vrouw per definitie dom is op jongere leeftijd(waarschijnlijk op elke leeftijd). Wat natuurlijk schandalijk disciminerend is. Maarja het is FuifDuif dus dat viel te verwachten. Misselijkmakend kereltje iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |