Dat kontje is in ieder geval zonder twijfel vrouwelijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:26 schreef -SL- het volgende:
Zolang hij/zij een lekker kontje in zijn/haar FoBo laat staan vind ik het niet erg
Want die mag er wezen
Alleen als ze lekker is wil ik het wetenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef Jenny_ het volgende:
who cares
ja, ze is lekker en foto's zat in haar fotoboek. Lui krengquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alleen als ze lekker is wil ik het weten
en foto's zien
Kun jij dan niet samen met haar op de fotoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
ja, ze is lekker en foto's zat in haar fotoboek. Lui kreng
Het is geen man... maar wel een sletjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:01 schreef razzberry het volgende:
Ik dacht altijd dat ze een vent van 30 was. Kijk maar in haar posthistory bij de eerder topics waarin ze heeft gepost. Maar blijkbaar heeft ze een liveshowtje gegeven dus dat punt houd geen stand meer. Dus het sletje is echt.
Nee man, ze is geen dame. Ze is een sletje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het is geen man... maar wel een sletje![]()
maar een vrouw is het niet?
Ach, een slet is iemand die het met iedereen doet behalve met jou hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef razzberry het volgende:
[..]
Nee man, ze is geen dame. Ze is een sletje.![]()
Ze paast haar poesje meer rond dan in het asiel.
Dat kan. Maar ik zie het niet snel gebeurenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:05 schreef -SL- het volgende:
[..]
Kun jij dan niet samen met haar op de foto
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:45 schreef BossFight het volgende:
FuifDuif je bent en blijft een kansloos rukkertje.
Dubieuze onzin van jou altijd.
hoi!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ach, een slet is iemand die het met iedereen doet behalve met jou he
Leuke discussie hier
Heb jij nog de opnames van die show en zo ja, plaats ze hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Leuke discussie hier
Kan er geen ALSJEBLIEFT vanaf ofzo? Aso!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Heb jij nog de opnames van die show en zo ja, plaats ze hier.
Leuke onderbroekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Leuke discussie hier
Ik vind je foto's voor alsnog lekker leuk hoorquote:
Ik wil je ballen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Leuke discussie hier
HIj is nog maagd, laat hem.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:17 schreef BossFight het volgende:
[..]
Kan er geen ALSJEBLIEFT vanaf ofzo? Aso!
Geef me (asjeblieft) 1 van jouquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik zie het niet snel gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |