nee, die hebben 2 wuppies tussen de benenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
echte mannen scheren zich niet
bijknippen ala maar scherenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:21 schreef Prego het volgende:
[..]
nee, die hebben 2 wuppies tussen de benen
Neej, echte mannen scheren zich met een rambo mes.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Echte mannen scheren met een scheermes.
Met de ruwe kant uiteraardquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:39 schreef dekilo het volgende:
[..]
Neej, echte mannen scheren zich met een rambo mes.
[afbeelding]
Eens. Schaamhaar scheren is voor heaumeauxquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef Adaptief het volgende:
Echte mannen scheren niet, verdomme.
Check. En baarden zijn alsmede tevens ook tof.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eens. Schaamhaar scheren is voor heaumeaux
Als je dat combineert met grijze geitenwollen sokken staat dat inderdaad tof!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:12 schreef Adaptief het volgende:
[..]
Check. En baarden zijn alsmede tevens ook tof.
Pfft. Echte mannen zijn immer nakend.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als je dat combineert met grijze geitenwollen sokken staat dat inderdaad tof!![]()
Mannen met schaamhaar krijgen geen sex. Whehehehequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eens. Schaamhaar scheren is voor heaumeaux
Tut, tut, tut. Een penis in een vuilinszak op en neer bewegen maakt nog geen seks, heur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mannen met schaamhaar krijgen geen sex. Whehehehe.
Ik zat al op je te wachten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:31 schreef Adaptief het volgende:
[..]
Tut, tut, tut. Een penis in een vuilinszak op en neer bewegen maakt nog geen seks, heur.
Het is gewoon een goede, die moet je zo vaak mogelijk gebruiken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten.
Voorspelbaar.
Als die alleen z'n zak zou scheren, zou het een heel raar gezicht zijn, denk ik...quote:
Een tondeuse op je zak?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:11 schreef dborhem het volgende:
Ten eerste;auauauauauauauwwww.........!!!!!!!
Het was al een pleurisbrandend gevoel op mn buik,kun je nagaan.
Gewoon eerst tondeuse erop en als je echt helemaal wil gaan met een NORMAAL scheermesje (dus niet MES,maar een gilette in zo'n houder of zo) erlangs.
Vergeet niet meteen in te smeren met iets vettigs (MASOCHISTEN gebruiken dus tijgrbalsem,maar pas op voor jodelneigingen ) en probeer je nog niet aan te kleden,anders helpt het niet.
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
De TS komt wel erg gay over in dit topic.
quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat kost je per uur? Dan mag je even langs komen om het mij te leren.
Haha, helemaal overheen gelezen.quote:
Nee, balharen van 6,2 centimeter zijn romantisch.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
De TS komt wel erg gay over in dit topic.
Jij bent ook wel snel op je pik getrapt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, balharen van 6,2 centimeter zijn romantisch.
Ja!quote:
die heb ik vande week gekocht.quote:
Hhaha dat was wel lachen toenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:02 schreef Camplo het volgende:
Dat heb ik ook gehad![]()
![]()
Maar dan met veet for men.
Kon 3 dagen niet fatsoenlijk pissen![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |