doe normaal joh!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
whahahah hij heeft ook 1 fan
Truste jappie sweet dreams.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
Slaap lekker allemaal en sommigen in het bijzonder.![]()
hoezo ? ga je anders huilen?quote:
is goedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
No problemo..... ...ik hoor het wel wanneer er wat van me verlangt word.![]()
Ow ennuh btw......ik ga nu slapie doen want ik zal mijn energie de aankomende periode waarschijnlijk nog hard genoeg nodig hebben ben ik bang........dat is...als ik jouw permissie heb uiteraard.
![]()
Is TL weer aan het kloonenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef Jaappie het volgende:
boe!
Jaloers ???? Sjee bommie had ik van jou niet verwachtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
whahahah hij heeft ook 1 fan
jankjurk!quote:
truste Jappiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
Slaap lekker allemaal en sommigen in het bijzonder.![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:20 schreef PC eend het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar hoe krijg ik hier het snelst een permban?
Die volgens mij helemaal niet bestaan, maar ik wil alles proberen om jullie hier van TL te verlossen![]()
Eindelijk spreek je de waarheid!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Jaappie het volgende:
[..]
Sorry, heb pms...ben gewoon een dom wijf!![]()
Jappie en Jaappiequote:
TL is al slapen hoorquote:
Nare gewoonte van TLquote:
ach sommige mensen hebben andere nare gewoontesquote:
TL'tje slapen, een ander modje in Spanje dus we kunnen redelijk veilig ons gang gaanquote:
voetbal afgelopen ???? Dan zal het manu wel zijn!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef Inodder het volgende:
manu weer?
Vertel!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
ach sommige mensen hebben andere nare gewoontes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |