Naar wat ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:09 schreef Repeat het volgende:
waarom staat hier nog geen linkje?
Lekker onderbouwd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
jazeker, via uitzendinggemist zal 't binnenkort terug te zien zijn.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:37 schreef mrcool het volgende:
Heb speciaal Nederland 1 opgezocht op mijn TV, hij stond er nog niet op namelijk, zender kijk ik ook nooit! Maar wat was er nou zo speciaal aan hun opkomst?
Ja idd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Was net een itempje over bij Jensen
Morgen collegequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik mag het nu niet zien dus ik moet wachten tot morgen tot de herhaling.![]()
Is nog niet bekend joh !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat waren de kijkcijfers eigenlijk?![]()
quote:
Hij is altijd grappig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:01 schreef Miguel het volgende:
[..]
Owja, Jensen was ook grappig bij vlagen..
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
mn wansmaak radar slaat verschrikkelijk ver uit.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:55 schreef pberends het volgende:
Kan niet iemand 'm op Youtube zetten. Ik kwam er vanavond pas achter.
[afbeelding]
Hoezo waarom haat je ze dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
Ik haat die 2 idioten, maar deze foto is wel erg grappig.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:34 schreef Posdnous het volgende:
Omdat ze de domste humor ooit hebben. Walgelijke lui.
Maar jij praat ook over Ernst en Bobbie in je sig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet juist altijd zo hem lachen.![]()
Nou zij zijn ook heel grappig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:08 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Maar jij praat ook over Ernst en Bobbie in je sig.
Er zit ook wel eens een neger op de bank hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:34 schreef Posdnous het volgende:
Omdat ze de domste humor ooit hebben. Walgelijke lui.
Maar goed, ik ben waarschijnlijk ook niet de doelgroep.
dat is toch altijd zo ? Eerst team 1 een woord en dan team 2 ? en zo om en om behalve bij t laatste woord.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:41 schreef Adagio het volgende:
Het viel me gister al op, volgens mij is er verkeerd geknipt na de eerste beurt. De dames zijn ineens aan de beurt terwijl de heren het woord goed hadden...
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:23 schreef alwaysleft het volgende:
Jensen is toch wel grappig he mensen![]()
Ze hadden een rode bal, dwaas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:41 schreef Adagio het volgende:
Het viel me gister al op, volgens mij is er verkeerd geknipt na de eerste beurt. De dames zijn ineens aan de beurt terwijl de heren het woord goed hadden...
Dat was vroeger niet zo, dan bleef je gewoon aan de beurt toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:50 schreef toma het volgende:
[..]
dat is toch altijd zo ? Eerst team 1 een woord en dan team 2 ? en zo om en om behalve bij t laatste woord.
ja me moeder zei dat ook alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat was vroeger niet zo, dan bleef je gewoon aan de beurt toch?
Je blijft nog steeds aan de beurtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat was vroeger niet zo, dan bleef je gewoon aan de beurt toch?
Onzin, de eerste beurt had Jensen een cijfer en Jan een vraagteken en toch ging de beurt over om nix.quote:
duidelijk: volgens een lingo expert hier naast me worden er altijd 3 woorden gespeeld voor de bekendmaking van die postcodeprijzen, en in deze aflevering maar 2....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon in geknipt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |