Ik heb het ook, maar om nou te zeggen dat mn darman naar buiten hangenquote:Navelbreuk bij de zuigeling, waarbij ingewanden ter plaatse van de navel naar buiten puilen
Is het niet genetisch bepaald? Hebben meer mensen in je familie het?quote:
die is nog redelijk beschaafd, maar om nou te zeggen, "daar gaan we champagne uit drinkenquote:
Hey!quote:
weet je zeker dat "ze" er niks aan kunnen doen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:26 schreef NoUsername het volgende:
Deze is pas vet lelijk!
[afbeelding]
Maja kan ze ook nix aan doen.
quote:De vorm van de navel is afhankelijk van de wijze waarop het litteken vergroeid. Er zijn vier veel voorkomende verschijningsvormen: het knoopje: een eerder platte navel die het uitzicht heeft van een ronde platte knoop, de innie: een ovale tot ronde holte die varieert in doorsnede en diepte, de outie: een licht uitstulpende navel en het bolletje: is een outie met binnenin een lichte uitstulping in de vrom van een bolletje dat evenwel niet uit het putje uitpuilt.
Mijn broer heeft het, maar mijn andere broer niet. Verder weet ik het eigenlijk nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:02 schreef Katey het volgende:
[..]
Is het niet genetisch bepaald? Hebben meer mensen in je familie het?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:17 schreef NoUsername het volgende:
Een heel mooi dun streepje???
Verticaal...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:22 schreef NoUsername het volgende:
Sorry hoor!
Horizontaal of verticaal streepje.
Weet t eerlijk gezegd nog niet, haha!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:30 schreef NoUsername het volgende:
Verticaal streepje is wel sexy.
En nix mis met je navel, ziet er nog steeds goed uit hoor!
ik vind het allemaal wel meevallen. kusbaar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:13 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, ik heb zo'n diepe dat na 9 maanden zwangerschap dat ding nog steeds verborgen was!
Een heel mooi dun streepje zag* je bij mij.
Mijn moeder heeft ook na de geboorte erop gestaan dat dit mooi gedaan werd.
Mijn broer hebben dus uitpuilende...![]()
*Wat hebben de chirurgen nu gedaan bij een kijkoperatie om de gal weg te halen?
Juist een litteken van 3 centimeter IN DE BREEDTE! Klootzakken! Nu staat ie dus mooi open.![]()
Hadden ze van boven naar beneden gesneden had je het waarschijnlijk niks gezien.
Maar ja, het zei zo.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het allemaal wel meevallen. kusbaar.
Nou, waar ik me aan stoor dat "men" niet even gekeken heeft dat de navel dus verticaal loopt in dit geval.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef NoUsername het volgende:
Haha... is toch zo!
Blijf er sexy uitzien!!
Je stoort jezelf d'r toch ook niet aan...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:39 schreef NoUsername het volgende:
Daarom beter een verticaal streepje (lekker) met een klein horizontaal streepje, dan een uitpuilende navel.
Aan of beter in...quote:En idd kusbaar... of likbaar.![]()
en als je op je rug ligt? met je benen wijd?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb de mijne net even uitvoerig onderzocht....
Als ik sta is het een streepje en als ik zit meer een rondje.
Maar niet uitpuilend.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als je op je rug ligt? met je benen wijd?
Uitvoerig onderzocht?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb de mijne net even uitvoerig onderzocht....
Als ik sta is het een streepje en als ik zit meer een rondje.
Maar niet uitpuilend.
Studeer je filosofie ofzo? Misschien zijn de uitpuilende navels wel de navels waar niets mis mee is. En met de overige vormen is er misschien wel wat gebeurt. Je moet nooit alles van 1 kant bekijken. Het idealisme is niet altijd de goede kant. Pak een leerboek embryologie en zie daar het antwoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:40 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het dat sommige mensen uitpuilende navels hebben? Ging er was mis bij het knippen bij de geboorte?
Lolquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:53 schreef NoUsername het volgende:
[..]
Uitvoerig onderzocht?
Rondje is toch ook goed?
Dus gewoon naar binnen? Ook mooi hoor. Niet alleen streepjes zijn sexy.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lol
Nee ik bedoel dat de mijne dus '2 kanten' heeft... verder zit ie heel erg lekker hoor.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |