oei oei oei komt alleenm aar problemen vanquote:Op donderdag 9 november 2006 14:57 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]Pas weer bezet door dezelfde van die 7 maanden.
Maar ben en blijf wel vrij gezellig![]()
Waarom dat?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:58 schreef redboyonline het volgende:
[..]
oei oei oei komt alleenm aar problemen van
zoek topic maar van je ex terug krijgen of zoiets best niet doen :pquote:Op donderdag 9 november 2006 15:08 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Waarom dat?![]()
edit: Je weet ook het verhaal er niet achter
Tja, maar de mijnes gaat emigreren naar Amerika binnenkort. Wil nog even van die daagjes genieten. Was ook uitgegaan omdat ik gek werd van die gedachtes dat ie weggaat, maar ja dat had ik ook toen het uit was en toen mistte ik hem en wilde iig nog genieten van de laatste weekjes.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:11 schreef redboyonline het volgende:
[..]
zoek topic maar van je ex terug krijgen of zoiets best niet doen :p
i raad het enkel af maar jij mag doen wat je wil hé
ah afscheid sexquote:Op donderdag 9 november 2006 15:16 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Tja, maar de mijnes gaat emigreren naar Amerika binnenkort. Wil nog even van die daagjes genieten. Was ook uitgegaan omdat ik gek werd van die gedachtes dat ie weggaat, maar ja dat had ik ook toen het uit was en toen mistte ik hem en wilde iig nog genieten van de laatste weekjes.
Dus ja, apart gevalletje.
Tuurlijk, wat denk jij dan?quote:
waarom gaat ie weg?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:41 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat denk jij dan?![]()
![]()
Nee. Ik hou daadwerkelijk echt veel van deze gast.![]()
En het is heel stom dat ie weggaat.![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:44 schreef redboyonline het volgende:
[..]
waarom gaat ie weg?
laat me weten als je single bent![]()
Z'n pappie woont in Missouri.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:16 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Tja, maar de mijnes gaat emigreren naar Amerika binnenkort. Wil nog even van die daagjes genieten. Was ook uitgegaan omdat ik gek werd van die gedachtes dat ie weggaat, maar ja dat had ik ook toen het uit was en toen mistte ik hem en wilde iig nog genieten van de laatste weekjes.
Dus ja, apart gevalletje.
k'zal voor jou gaan emigreren naar nederlandquote:Op donderdag 9 november 2006 15:50 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
[..]
Z'n pappie woont in Missouri.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef redboyonline het volgende:
[..]
k'zal voor jou gaan emigreren naar nederland![]()
Mijn oprechte excuses.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opzich heb ik er geen moeite mee als jullie het als vrijgezellen over vrijgezelle dingen hebben. Maar probeer het geslowchat een beetje te beperken lieverds
wist ik maar wat je bedoelde met geslowchatquote:Op donderdag 9 november 2006 16:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opzich heb ik er geen moeite mee als jullie het als vrijgezellen over vrijgezelle dingen hebben. Maar probeer het geslowchat een beetje te beperken lieverds
Slowchatten is andere benaming voor slapouwehoeren in een topic waar het over wel of niet vrijgezel zijn moet gaanquote:Op donderdag 9 november 2006 16:06 schreef redboyonline het volgende:
[..]
wist ik maar wat je bedoelde met geslowchat
niet blond wel belg![]()
ah dus je mag hier niet 'lullen' zoals we dat in belgie zeggen.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Slowchatten is andere benaming voor slapouwehoeren in een topic waar het over wel of niet vrijgezel zijn moet gaan
Dat mag hier:quote:Op donderdag 9 november 2006 16:11 schreef redboyonline het volgende:
[..]
ah dus je mag hier niet 'lullen' zoals we dat in belgie zeggen.![]()
whehehehe dat is handigquote:Op donderdag 9 november 2006 16:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat ik me niet kan herinneren dat ik iets heb
alsin, t meisje met wie je naar utrecht liep meisje?quote:
Jepquote:Op maandag 13 november 2006 13:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
alsin, t meisje met wie je naar utrecht liep meisje?
was het toch ergens goed voorquote:
Ja hahaquote:
bedankjes mogen via de post, of laten blijken doormiddel van cadeautjesquote:Op maandag 13 november 2006 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja haha![]()
Moet ik jullie danbaar voor zijn![]()
Wat een materialistisch type ben je ook af en toequote:Op maandag 13 november 2006 13:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
bedankjes mogen via de post, of laten blijken doormiddel van cadeautjes
serieus aandachtstekort?quote:Op maandag 13 november 2006 13:13 schreef liiszle het volgende:
goed, ik dus single.
Dat was om weer OT te gaanquote:
gewoon geen vriendin nemenquote:Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef Karabasf het volgende:
Al 16 jaar single... (ja, ik ben 16). Nee, ik ben niet wanhopig. Morgen hoop ik mijn kans te kunnen slaan... Ik heb al 2 kansen verpest...
Als iemand hier nog tips heeft graag. Ik heb nl. nog nooit een vriendin gehad of een meisje benaderd. Please, alleen serieuze tips
dan nogquote:Op maandag 13 november 2006 16:54 schreef Karabasf het volgende:
Sailant detail: ik ben al 2 jaar op haar...
En toen was het weer uit..quote:Op donderdag 9 november 2006 14:57 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]Pas weer bezet door dezelfde van die 7 maanden.
Maar ben en blijf wel vrij gezellig![]()
Aww gossiequote:Op dinsdag 14 november 2006 07:15 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
En toen was het weer uit..![]()
Je had gelijk redboyonline.![]()
Nou mensjes ik ben dus weer single, jeeej![]()
Geniet er (nog) niet van moet ik zeggen.
*Bied schouder aan*quote:
suc6 iigquote:Op maandag 13 november 2006 17:25 schreef Karabasf het volgende:
(...)
Vertelquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:39 schreef lucina het volgende:
nu nog wel... maar volgens mij komt daaar snel verandering in![]()
![]()
nog niet... want dat kan nog best lang dure en als het nix word is het niet leuk meer...quote:
Ja nou?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:41 schreef lucina het volgende:
[..]
nog niet... want dat kan nog best lang dure en als het nix word is het niet leuk meer...![]()
![]()
![]()
geheim!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja nou?
Wie? Iemand van school?
Mstr?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:57 schreef lucina het volgende:
[..]
geheim!!!
leuk he.. ik laat jullie maar gokke en rade en ik zeg nix![]()
![]()
ik zeg nix... kan wel zijn kan niet zijn... echt te melig... nu dit op fok staat vragen veel mensjes op msn mij ditquote:
En toen was ik weer geen single.quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:15 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
En toen was het weer uit..![]()
Je had gelijk redboyonline.![]()
Nou mensjes ik ben dus weer single, jeeej![]()
Geniet er (nog) niet van moet ik zeggen.
huh?quote:Op zondag 19 november 2006 11:21 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
En toen was ik weer geen single.![]()
huh 2quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Had je het toch niet moeten zeggen
quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Had je het toch niet moeten zeggen
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:38 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
we gaan toch binnekort trouwen?![]()
[..]
quote:
Hehe nee, maar je geeft zo zelf antwoord op je vraagquote:
idd .. maja..quote:Op woensdag 22 november 2006 00:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe nee, maar je geeft zo zelf antwoord op je vraag
quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:56 schreef liiszle het volgende:
en ik ben nog single
omg fokhoertje.. eerst wel, dan niet, dan weer wel, dan weer nietquote:Op donderdag 23 november 2006 15:40 schreef Afzuigkap het volgende:
Ik ben geen vrijgezel meerben nu met BobNL (breezerboy
) zen kamer is vet chill
en hij fixt hendig sjieekuh cocktails
O+ haha
heee hoe durf je!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:09 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
omg fokhoertje.. eerst wel, dan niet, dan weer wel, dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |