na eigenlijk geen van beiden in mij geval..quote:Op woensdag 1 november 2006 17:38 schreef redboyonline het volgende:
[..]
dacht al want zo'n knap meisje zonder vriend moet toch aan iets liggen
en ik dacht 2 dingen.
• bitch karakter
• al de jongens waar jij woont zijn gay
en dat was het meest voor de hand liggende
je valt op meisjes?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
na eigenlijk geen van beiden in mij geval..![]()
zelfs dat nietquote:
Uuuhquote:Op woensdag 1 november 2006 17:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
na eigenlijk geen van beiden in mij geval..![]()
heul niet..quote:
Nee ok, meestal niet, maar je hebt zo je momentenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
heul niet..
althans, in het algemeen niet
die heb ik nu ookquote:Op woensdag 1 november 2006 18:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee ok, meestal niet, maar je hebt zo je momenten![]()
k'wist wel dat ik gelijk hadquote:
dag van de maand?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
die heb ik nu ook
ben nog al pissed en chago![]()
dus pas op
je hebt geen gelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 18:16 schreef redboyonline het volgende:
[..]
k'wist wel dat ik gelijk had
9/10 heb ik altijd gelijk en die 1 is voor de keren dat mensen niet willen toegeven dat ik gelijk heb
je bedoeld dus dat je alleen bitchig doet op fok?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
je hebt geen gelijk
over t algemeen ben ik gewoon lief enzo.. maaaar ik wil afentoe nog wel eens bitchie uit de hoek komen.
maar das alleen als ik iemand écht zat ben
Woeps, ik zeg als niks meerquote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
die heb ik nu ook
ben nog al pissed en chago![]()
dus pas op
?????quote:Op woensdag 1 november 2006 18:16 schreef redboyonline het volgende:
[..]
k'wist wel dat ik gelijk had
9/10 heb ik altijd gelijk en die 1 is voor de keren dat mensen niet willen toegeven dat ik gelijk heb
wie?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
echt een bitch jonge!
geen commetaarquote:
k'zal het niet doorzeggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef annelies80 het volgende:
Ik check ook eens een post van jou zeg....![]()
ik moet leren mijn mond te houden!!
uhm... nog steeds ja... nix verandertquote:Op woensdag 1 november 2006 18:51 schreef redboyonline het volgende:
[..]
k'zal het niet doorzeggen.
@Lucina terug vrijgezel zo te zien![]()
houden zo! mijn zus is een jaartje jonger en ik kan er dus niet tegen als ze begint over 'mijn vriendje'quote:Op woensdag 1 november 2006 18:51 schreef lucina het volgende:
[..]
uhm... nog steeds ja... nix verandert
jaloers op je zusje?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:57 schreef redboyonline het volgende:
[..]
houden zo! mijn zus is een jaartje jonger en ik kan er dus niet tegen als ze begint over 'mijn vriendje'
als ik die snotneus tegenkom zal ik wel eens mijn gedacht zeggen kan me niet schelen dat m'n moeder het 'cute' vind.
dus jij komt nietmeer uit je kamer tot je 18 bent
annelies je moet me nog iets ;-)
Big Brother is watching her!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:04 schreef redboyonline het volgende:
[..]
nee maar als je een kleine zus had dan snapte je het wel.
heb je mooi verwoordquote:Op woensdag 1 november 2006 19:19 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Big Brother is watching her!!!![]()
uhm jawel....quote:Op woensdag 1 november 2006 18:57 schreef redboyonline het volgende:
[..]
houden zo! mijn zus is een jaartje jonger en ik kan er dus niet tegen als ze begint over 'mijn vriendje'
als ik die snotneus tegenkom zal ik wel eens mijn gedacht zeggen kan me niet schelen dat m'n moeder het 'cute' vind.
dus jij komt nietmeer uit je kamer tot je 18 bent
annelies je moet me nog iets ;-)
heb alleen een zusquote:Op woensdag 1 november 2006 19:04 schreef redboyonline het volgende:
[..]
nee maar als je een kleine zus had dan snapte je het wel.
ik ben het kleine zusjequote:
uhm ik ben niet het zusje van iemand hier he... ik ben in het algemeen een klein zusje...quote:
haha ist zo erg dan...quote:Op woensdag 1 november 2006 22:39 schreef Elvanera het volgende:
Nou nog geen veranderingen hier, nog steeds vrijgezel
Misschien van 't weekend eens gaan rondsletten
Hmm waar ga je altijd uit?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:39 schreef Elvanera het volgende:
Nou nog geen veranderingen hier, nog steeds vrijgezel
Misschien van 't weekend eens gaan rondsletten
als je rond slet... is meestal geen vriendje erna,,quote:Op donderdag 2 november 2006 15:01 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dit weekend in de vesting.
@ RJ, Euh jaNouja een vriendje is leuk iig
Ik zal er zijn. Wherever it is.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:01 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dit weekend in de vesting.
@ RJ, Euh jaNouja een vriendje is leuk iig
hoezo "geloof ik"quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:23 schreef mstr het volgende:
Ja ook nog steeds geloof ik.
Maar soms is het wel fijn
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:14 schreef Afzuigkap het volgende:
Vrijgezel en vrij gezellig.![]()
(sinds 10 dagen, relatie van 7 maanden achter de boeg dus blijf nog wel even vrijgezel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |