Dan kan het nu alleen nog maar beter gaanquote:Op donderdag 9 november 2006 14:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen of ik even de 5 pagina's met doelstellingen door zal lezen.. Maar aan de andere kant, vorig jaar heb ik t ook niet geleerd, toen had ik een 6.5, én nu heb ik opdrachten gemaakt. Ik geloof het allemaal wel.
Succesquote:Op donderdag 9 november 2006 15:03 schreef mstr het volgende:
Ik ga naar school, laatste toets maken van vandaag.
Jazekerquote:Op donderdag 9 november 2006 14:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je woul toch vanavond nog kunnen slapen?![]()
Eeeuj!quote:
Tuurlijk, wel garen erbij?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:55 schreef fvivif het volgende:
Is een knip en plak setje een goed verjaardags cadeau voor me vriendin ?
en en en?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:19 schreef B_BOY het volgende:
kgheb trouwens ondertussen toegang op het p0rn forum
mwah voor pubers kan het leuk zijn. maarja na een tijdje weet je zelf betere pr0n te vindenquote:
Niet veel boeiends dusquote:Op donderdag 9 november 2006 16:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mwah voor pubers kan het leuk zijn. maarja na een tijdje weet je zelf betere pr0n te vinden
Mwaaaaaaaaaaaahquote:
badkuipdames daar wel toegestaan?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:27 schreef B_BOY het volgende:
ut is te doen. fok! kwaliteit. veel goede shit dus maar ook veel zooi ertussen en veel ranzige shit travo ensow...
Schattigquote:Op donderdag 9 november 2006 16:32 schreef B_BOY het volgende:
neen de tubboy echter wel.
Hij's paars?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kheb hem zelf blauwgeverft stoer he
Wat?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:46 schreef fvivif het volgende:
Zojuist cadeautje voor me vriendin gekocht
*klap voor de jongen die lingerie koopt voor zijn vriendin!!!*quote:Op donderdag 9 november 2006 16:46 schreef fvivif het volgende:
Zojuist cadeautje voor me vriendin gekocht
altijd leukquote:Op donderdag 9 november 2006 16:48 schreef lucina het volgende:
[..]
*klap voor de jongen die lingerie koopt voor zijn vriendin!!!*
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:48 schreef lucina het volgende:
[..]
![]()
Uhm klappen?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:48 schreef lucina het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:49 schreef fvivif het volgende:
[..]
![]()
ik heb alleen geen lingerie gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |