Leiden, kutstadquote:Op donderdag 9 november 2006 14:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Algemen ontwikkeling enzo![]()
Kusje van Bart, heel Leiden ligt plat zegt ie.
FUCK algemene ontwikkelingquote:Op donderdag 9 november 2006 14:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Algemen ontwikkeling enzo![]()
Kusje van Bart, heel Leiden ligt plat zegt ie.
welke links en rechts zijn is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:32 schreef mstr het volgende:
Ik snap het nut niet om te leren welke partijen links of rechts zijn, ik mag/kan toch pas over 2/4 jaar stemmen.
Nee, maar wáárom moet je zulke onzin leren?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
welke links en rechts zijn is toch niet zo moeilijk?
Je moet gewoon weten dat CDA, GL, CU, SGP en VVD kklijers zijn, de SP ok is, en Wilders aan de macht moetquote:Op donderdag 9 november 2006 14:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar wáárom moet je zulke onzin leren?
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten dat CDA, GL, CU, SGP en VVD kklijers zijn, de SP ok is, en Wilders aan de macht moet
wilders :S je gaat toch niet echt op hem stemmen he...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten dat CDA, GL, CU, SGP en VVD kklijers zijn, de SP ok is, en Wilders aan de macht moet
Ik streef naar een communistische staat met lijfstraffen voor alles dat een kleurtje heeft of niet werktquote:Op donderdag 9 november 2006 14:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je alle allochtonen het land uit hebben ofzeau?
Ik welquote:Op donderdag 9 november 2006 14:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
wilders :S je gaat toch niet echt op hem stemmen he...
Hij mag nog niet stemmen?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik mag niet stemmen joh piemelquote:Op donderdag 9 november 2006 14:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik mag niet stemmen joh piemel
Yeah rightquote:Op donderdag 9 november 2006 14:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik streef naar een communistische staat met lijfstraffen voor alles dat een kleurtje heeft of niet werkt
quote:
Ik weetquote:
www.stemwijzer.nl?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind die wilders er maar vaag ventje... maarja weet ook nog niet wat ik ga stemmen. denk vvd
VVD is kut, christenen zijn kut, de middenweg is kut, je moet radicaal stemmen, dus of SP (quote:Op donderdag 9 november 2006 14:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind die wilders er maar vaag ventje... maarja weet ook nog niet wat ik ga stemmen. denk vvd
Partij van de Dierenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
VVD is kut, christenen zijn kut, de middenweg is kut, je moet radicaal stemmen, dus of SP () of Wilders/EenNL/Pastors
Ik moet nog 96 pagina's bio leren voor 4 uur, maar het lukt niet echtquote:Op donderdag 9 november 2006 14:36 schreef mstr het volgende:
Het gaat gewoon over 3 hoofdstukken vol met informatie
Zo'n neger uit me team zei van de week: Ey swa, waarom zou je Partij vd Dieren stemmen? Je bent toch een mens?quote:
Veel Vrije Dagenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zo'n neger uit me team zei van de week: Ey swa, waarom zou je Partij vd Dieren stemmen? Je bent toch een mens?![]()
Dat is ook klote inderdaadquote:Op donderdag 9 november 2006 14:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik moet nog 96 pagina's bio leren voor 4 uur, maar het lukt niet echt![]()
Ik stem niet op die gevestigde partijen. Die gaan toch gewoon verder waarmee ze bezig waren. Dus mijn stem op WIlders is ook een proteststem. Want de VVD heeft ook goede puntenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zo'n neger uit me team zei van de week: Ey swa, waarom zou je Partij vd Dieren stemmen? Je bent toch een mens?![]()
We peren een appel in je pruim.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:44 schreef fvivif het volgende:
We zingen ai ai jippie jippie jeej
en sgijdten was het toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:46 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga ff kapper regelen, open dag UU regelen, en nog wat dingen
Je hebt nog 1 uur en 10 minquote:
Je kan het iig proberen zo ver mogelijk door te lezenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je hebt nog 1 uur en 10 minKan nog zat
Ja, maar ik ga straks even actief niet-leren op MSN, en ik wil ook eigenlijk wel iets eerder naar huis dan 4 uur, want kmoet half 5 omgekleed en volgestopt op de fiets zitten naar mn werkquote:Op donderdag 9 november 2006 14:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je hebt nog 1 uur en 10 minKan nog zat
Hoi en doei dusquote:Op donderdag 9 november 2006 14:50 schreef Filay het volgende:
Zo ik ben weer wakker maar ik ga nog even liggen
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga straks even actief niet-leren op MSN, en ik wil ook eigenlijk wel iets eerder naar huis dan 4 uur, want kmoet half 5 omgekleed en volgestopt op de fiets zitten naar mn werk![]()
Je woul toch vanavond nog kunnen slapen?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:50 schreef Filay het volgende:
Zo ik ben weer wakker maar ik ga nog even liggen
Samenvattingen hebben meer zin. ipv 500 pagina's boek door te werken voor mijn laatste toets heb ik alleen de presentaties van de lessen doorgelezen. EN de toets ging goedquote:Op donderdag 9 november 2006 14:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan het iig proberen zo ver mogelijk door te lezen
Ik ben nog aan het twijfelen of ik even de 5 pagina's met doelstellingen door zal lezen.. Maar aan de andere kant, vorig jaar heb ik t ook niet geleerd, toen had ik een 6.5, én nu heb ik opdrachten gemaakt. Ik geloof het allemaal wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Samenvattingen hebben meer zin. ipv 500 pagina's boek door te werken voor mijn laatste toets heb ik alleen de presentaties van de lessen doorgelezen. EN de toets ging goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |