Kloptquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
2 weken zonder internet en het topic is dood.
Hein Vergeer ?
Heeft hij dat gepresenteerd?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
Kennen ze de AVRO's weekend-Kwis niet meer
Bij Sonja Barendquote:Op zondag 5 november 2006 01:51 schreef tong80 het volgende:
In welk programma brak ie door bedoel ik
Paul de Leeuw ?quote:Op zondag 5 november 2006 14:46 schreef Ole het volgende:
Wie had nog meer zijn doorbraak bij Sonja?
Behalve Paul de Leeuw, ook nog Boudewijn Burchquote:Op zondag 5 november 2006 14:46 schreef Ole het volgende:
Wie had nog meer zijn doorbraak bij Sonja?
Ischa Meijerquote:Op woensdag 8 november 2006 02:54 schreef tong80 het volgende:
Door wie werd Annie M. G. Smit geïnterviewd vlak voor haar overlijden ?
quote:Op woensdag 8 november 2006 02:54 schreef tong80 het volgende:
Door wie werd Annie M. G. Schmidt geïnterviewd vlak voor haar overlijden ?
Volgens mij was die toen al dood..quote:
Terug scrollen is niet mn sterkste puntquote:
O jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
Dan geef ik het antwoord. :
Het miskende talent.
Was dat niet Paul Witteman ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
Wie kwam als beste leerling van de hogeschool voor journalistiek. Maar werd een stotterende, onzekere, zenuwachtige debutant bij Studio Sport ?
Ik kan het me nog wel herinneren...ff denken nogquote:
Mooie TT van tong!quote:
dus al 55 jaar geleden?quote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
Ik ken Rickie enm Slingerte maar dat was 30 jaar eerder
offtopicquote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
Ik ken Rickie enm Slingerte maar dat was 30 jaar eerder
hey het is haaibaaikequote:Op zondag 19 november 2006 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
offtopic
Jij moet je nergens mee bemoeien.
Aso uit Zaltbommel.
Ga een cactus beffen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
offtopic
Jij moet je nergens mee bemoeien.
Aso uit Zaltbommel.
Froland ?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:45 schreef Berkery het volgende:
Hoe heette het programma van Horace Cohen en Ruben van der Meer dat door Veronica werd uitgezonden?
Het ging hier ovgs over Adriequote:Op zondag 19 november 2006 14:22 schreef Ole het volgende:
WAs het niet Arie?
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:15 schreef Ole het volgende:
Kasper van Kooten (weet ff niet zijn naam meer in de serie. Peter?)
Lassie & Rin Tin Tin?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:18 schreef Ole het volgende:
OK..
Noem minstens 2 series waarin een hond de hoofdrol speelde (jaren '70)
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Powers_of_Matthew_Starquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:56 schreef Ole het volgende:
Welke serie was dat? (is echt een vraag aan D.Rose, geen kwisvraag)
Peter toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 05:03 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette de presentator van kreatief met kurk ?
Hij mag al blij zijn dat ik het met een d schrijfquote:
Ik neem aan dat je doelt op De Lift, met zijn hoofd ertussen?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:02 schreef tong80 het volgende:
In welke film was Kees Prins voor het eerst te zien ? En welke legendarische scene was dat ?
is ook al tig jaar geleden dat ik die film gezien heb...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Bijna goed.Het was het hoofd van Gerard Thoolen
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:32 schreef Berkery het volgende:
MacGyver
tja...quote:
quote:
idd, Het knuffeltje was natuurlijk Dimitri, van Balkiquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:08 schreef Duckman het volgende:
Perfect Strangers?
tuka tuka land of zoietsquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef tong80 het volgende:
Waar woonde de vader van Pipi Langkous ?
Waar wil je een vraag over hebben ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:30 schreef Viking84 het volgende:
Dan stelt pos nu een vraag. En niet te lang wachten, heur.
Eehhhm, doe maar watquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar wil je een vraag over hebben ?
Als je boodschappen deed of zoiets voor bejaarden kreeg je volgens mij altijd een schouderklopje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:24 schreef Suko het volgende:
Ik weet niet of de beste man schouderklapjes gaf maar de naam is niet goed.
Geen idee maar dit citaat is van hem: "Namen zeggen me niks. Rugnummers moet ik hebben."quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als je boodschappen deed of zoiets voor bejaarden kreeg je volgens mij altijd een schouderklopje.
Nah vooruit, omdat jij het bent.quote:Op zondag 10 december 2006 22:56 schreef tong80 het volgende:
Ik gaf later een hintje.
Cruijff is een sportman, daarna zou ik voetballer zeggen.
quote:Op maandag 11 december 2006 13:24 schreef tong80 het volgende:
Zegt me weinig meer. Raar, want ik ben een grote fan van Wim T. Schippers.
Wel een leuke vraag. Doe er nog maar zo één
Nou.. dat bedoel ikquote:Op maandag 11 december 2006 16:30 schreef tong80 het volgende:
De stratenmaker op zee show, en daarna JJ de Bom. Hoezo ?
J.J. De Bom, voorheen De Kindervriend. Joost Prinsen speelde de titelrol, een melancholieke, wat pafferige speelgoedwinkelier die liever balletdanser was geworden. Zijn lijfspreuk was dan ook: "Was het maar sluitingstijd!" Aart Staartjes was de sympatieke postbode Hein Gatje, die steeds de door kinderen ingezonden brieven bezorgde. En Wieteke van Dort tenslotte was Titia Konijn, een gepassioneerde dame, met uitroepen als: "Maar Jan, dat is toch juist het mooiste wat er kan bestaan: verrrrliefffdheid!"quote:
Zeker. En alles leek altijd wel mis (in puin) te gaan. De titel van de show is van een verzonnen karakter maar de echte (achter)naam van dit personage is een bevestigingsmiddel...quote:Op maandag 11 december 2006 22:19 schreef Ole het volgende:
Plaatje zegt me niets. Wel een Nederlandse serie?
Nee, meer om iets mee vast te maken, meestal van hennep.quote:Op maandag 11 december 2006 23:31 schreef Ole het volgende:
Iets met plak? Lijm?
Ga verder, je komt er wel hoor...quote:Op maandag 11 december 2006 23:51 schreef Ole het volgende:
touw!
Nee, ik lees het morgen wel, de exacte naam dus van die show, bedacht door Wim T. Schippers en ook Gied Jaspers.quote:Op maandag 11 december 2006 23:56 schreef Ole het volgende:
Is het Doris?
Juistem en nu nog de naam van die show.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Harry Touw
Yes!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:54 schreef Elounda het volgende:
Fred Haché Show? (Gokje)
Het Goeiste Gokjequote:
Misschien het tellen van het geld voor het Dorp, gepresenteerd door Mies Bouwman?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef Suko het volgende:
[afbeelding]
Wat zie je hier en uit welk jaar?
Als dat het is: dat kon ik niet weten, want toen was ik nog (net) niet geboren. Was in '65 of zo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Misschien het tellen van het geld voor het Dorp, gepresenteerd door Mies Bouwman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |