Volgens mij moet 'm eerst paneren, wat ze bij Jensen niet deden...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:27 schreef TaLoN.NL het volgende:
En, was het wat?
nee hoeft niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:29 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Volgens mij moet 'm eerst paneren, wat ze bij Jensen niet deden...
Dankje en bahbah dat ga ik dus echt niet eten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:29 schreef moonraker het volgende:
http://www.6pack.tv/default.php?log=369&cont=viewLog&s=wmp500
Stokbrood is toch ook Frans?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:40 schreef eer-ik het volgende:
in frankrijk doen ze ook patat, hamburger en sla op een stokbrood
Hier reageerde ik eigenlijk opquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Stokbrood is toch ook Frans?
Maar ik heb nog nooit gehoord van een gefrituurde Mars.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:06 schreef Hathor het volgende:
Wat de Britten betreft verbaas ik me nergens meer over, ik heb een stel Engelse collega's gehad voor een paar jaar, en die gaan op hun gemak een stokbrood opensnijden, proppen het dan vol met chips, drukken het weer dicht, en gaan dat dan vrolijk op zitten kanen.![]()
Of geroosterd wit brood met witte bonen in tomatensaus er overheen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:06 schreef Hathor het volgende:
Wat de Britten betreft verbaas ik me nergens meer over, ik heb een stel Engelse collega's gehad voor een paar jaar, en die gaan op hun gemak een stokbrood opensnijden, proppen het dan vol met chips, drukken het weer dicht, en gaan dat dan vrolijk op zitten kanen.![]()
great minds think?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Of geroosterd wit brood met witte bonen in tomatensaus er overheen.
Maareh TS,
Last Updated: Friday, 17 December, 2004, 02:18 GMT
Iets moet de choco toch op z'n plek houden. Yakquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:16 schreef 2cv het volgende:
Al een paar jaar terug op TV gezien. ALleen het ding ging vantevoren door een vloeistof (deeg?) heen.
Klopt, ik ken ook een Engelse vrouw die wel eens patat (met mayo..) op haar brood doet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:25 schreef Big_Yin het volgende:
Ze gooien hier in Schotland alles in de frituur als het even kan.
Pizza en Steak pie gaat ook de frittuur in soms.
Naast broodje chips kan je hier ook gewoon een broodje patat nemen.
Dat deeg dus wat een korstje vormtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:22 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Iets moet de choco toch op z'n plek houden. Yak
*rilt*
Dat werpt opeens een heel andere blik op het enigzins elitaire imago van dit forum.quote:
Dan moet je er een keer komen kijkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat werpt opeens een heel andere blik op het enigzins elitaire imago van dit forum.![]()
Best lekker hoor. Heb het nog gegeten deze vakantie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:40 schreef eer-ik het volgende:
Zo te horen heb je het nog nooit gegeten, dat is namelijk echt fucking lekker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:40 schreef eer-ik het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |