Andrés dan altijd nog hoorquote:
Hoi, ik ben Waris en ik neuk jou plat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Hoi, ik ben Pippi en ik neuk tegen muren op.
Hoi Justin, zoek je ruzie? Dat kan kloppen, want ik kon die gisteren ook al niet vindenquote:
Karel? Tering, wat is dat nou weer voor een naam... jij bent Spanjaard?quote:
nee Piet voor een neger klinkt lekker fris? onze grote vrint de sint heeft er een paar van rondlopen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:18 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Karel? Tering, wat is dat nou weer voor een naam... jij bent Spanjaard?Dan wil ik je achternaam weleens horen
Zwarte Piet is helemaal geen neger, man. Je weet niks.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:22 schreef NTCE het volgende:
[..]
nee Piet voor een neger klinkt lekker fris? onze grote vrint de Sint heeft er een paar van rondlopen...
o nee? even een rekensommetje...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:25 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Zwarte Piet is helemaal geen neger, man. Je weet niks.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is echt zo. Vraag maar aan BrauN.
Jij bent vaag, ga muren neukenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben Eva. Eva BrauN.
Je bent me te jong. Zoek maar een andere Pippi.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:32 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Waris en ik neuk jou plat.![]()
dat meen je nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:00 schreef Mokster het volgende:
Lolita.
ik ook!quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:24 schreef xericax het volgende:
werner is een mooie naam
Fout gegokt dus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik gok op alex.
Hilarischquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:13 schreef Pindax0r het volgende:
kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |