Die had je best van m'n lijf mogen rukken hoor. Sinds wanneer ben jij zo preuts, dat is mijn rol hoor.quote:
hoi bernice!quote:
quote:
wel . je moest eens weten hoe het officieel in mijn moederland uitgesproken wordquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:28 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen heur...doet IJsmeis ook niet...
Ania is mijn roepnaam. Officieel heet ik Annaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het was toch Ania ???Of ben ik heel erg blind aan het worden.
Ontopic:
Ik heet Jos.
Oh my god,moesten je echte namen hier ook staan? Daar word ik niet knapper van,ben nl vernoemd naar mijn opa's.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ania is mijn roepnaam. Officieel heet ik Anna
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:25 schreef P8 het volgende:
patrick
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef P8 het volgende:
mijn achternaam is trouwens Swayze
Jij keek Robbedoes en Kwabbernootquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:56 schreef SiemeN het volgende:
Voluit heet ik Vito Corleone, trouwens.
whooo das old school!:D ik keek et ook altijdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:37 schreef Ludger het volgende:
[..]
Jij keek Robbedoes en Kwabbernootik ook
![]()
Ook al een dubbele roepnaam?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 05:47 schreef PPAUL het volgende:
[..]
whooo das old school!:D ik keek et ook altijd
mijn naam is peter paul![]()
...Moederland....? en als 't Ania is...vind ik dat ook nog een leuke naam..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wel . je moest eens weten hoe het officieel in mijn moederland uitgesproken word
Ik heet dan ook geen Annaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:28 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen heur...doet IJsmeis ook niet...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Hoi, ik ben Pippi en ik neuk tegen muren op.
en de j staat voor Jeetjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:53 schreef NJ het volgende:
Niels.
Doe 's voorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Hoi, ik ben Pippi en ik neuk tegen muren op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |