Inderdaad. Het is wel even wennen, maar wel leuker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef ethiraseth het volgende:
Vind wel goed dat ze alle stats wat naar beneden hebben gehaald. Nu vallen topspelers ook echt op. Kwam in Fm06 te vaak spelers tegen die qua stats een soort Ronaldinho waren.
Download dan meteen 't hele spel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:27 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben nu zo ongeveer klaar met de demo downloaden. Ik ga vanavond het spel eens goed onderzoeken. Zal wel weer rond 1 uur op bed liggen dus
Hij is al uit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:32 schreef Carnaval het volgende:
wanneer komt Football Manager 2007 uit?
Ik won met 4-1 van PSV.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:46 schreef jmac het volgende:
ZO mag ik 't graag zien:
[afbeelding]
[..]
Download dan meteen 't hele spel.
tim de cler is om een of andere reden gratis op te pikken aan het begin van het spel. Als je geld hebt kan ik Theo Janssen en van Leverkussen Tranquillo Bernatta aanraden. Volgens mijn scout (met judging potentional van 20) kan hij beter worden dan Sneijder.quote:
Nope, ze moeten die Rob Cohen is door z'n kop schieten met z'n team Hollandquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik won met 4-1 van PSV.![]()
Het Nederlands elftal zit er trouwens niet in, of wel? Bij mij iig allemaal nepspelers. Konden ze weer geen licentie krijgen ofzo?![]()
Ik zag het net op een illegale site, die ik niet ga zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef denthemen het volgende:
is er iemand die weet waar ik de nl taal vandaan kan halen?
Ja duh. Als je fake.inc weghaalt heb ej dat probleem niet. Maar als je het spel gewoon installeert heb en speelt is er dus geen Nederlands Elftal.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik snap niet wat jullie problemen hebben met 't NL-elftal, ik heb gewoon de spelers die ik ook zou oproepen in de selectie staan
Ik heb alleen de nederlandse taal toegevoegd en fake.inc verwijderd, dus dat kan ik sowieso aanraden
Dan verwijder dat bestand, slimkeesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja duh. Als je fake.inc weghaalt heb ej dat probleem niet. Maar als je het spel gewoon installeert heb en speelt is er dus geen Nederlands Elftal.
Wat voor demo?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef magnifor het volgende:
Wordt er bij de mac versie wel een demo meegeleverd? Want het valt mij op dat er geen demo is geinstalleerd bij mij. Kan iemand mij duidelijkheid over geven?
Alvast bedankt.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:28 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ben wel ZEER teleurgesteld in de realiteit van speler stats, Cziommer voor vrije trappen en afstandsschoten 2 en 3?! Alex, Salcido, Farfan, Kone, Huntelaar, Afellay, Dembele, Gomes allemaal zwaar underrated.
Alex 13 vrije trappen en afstandsschoten om maar wat voorbeelden te noemen na 5 minuten spelen
Underrated? Hou toch op.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:28 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ben wel ZEER teleurgesteld in de realiteit van speler stats, Cziommer voor vrije trappen en afstandsschoten 2 en 3?! Alex, Salcido, Farfan, Kone, Huntelaar, Afellay, Dembele, Gomes allemaal zwaar underrated.
Alex 13 vrije trappen en afstandsschoten om maar wat voorbeelden te noemen na 5 minuten spelen
Dat is wel zo. maar dan nog kloppen sommige stats niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Underrated? Hou toch op.
De stats zijn vele malen realistischer dan in de vroegere versies. Nu is er tenminste een duidelijk verschil tussen een Ronaldinho en Farfan, om maar wat te noemen. Zoals het hoort.
Dimension plus heeft hem, PLay.com ook al.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wat krijgen we nu? Is het spel ineens uit, vanmiddag nog ff gekeken of hij in de plaatselijke gameshop lag maar nee.
Ik seed altijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:47 schreef Cubewoods het volgende:
Leechers.
Ook voor de Mac?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:47 schreef magnifor het volgende:
Sommige winkels verkopen het spel al en hij is te downloaden op het internet. Gekraakt en al.
so?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:47 schreef Cubewoods het volgende:
Leechers.
Ja, ook voor de mac.quote:
Dank je man!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:01 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja, ook voor de mac.
Windows en Mac versie staan op de zelfde cd. Als je het spel wilt downloaden heb je geen gekraakte versie nodig voor je mac. Alleen de image mounten met Toast 7.1 zal voldoen.
mooie ranglijst zo met die clublogosquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:02 schreef jmac het volgende:
't wordt me niet echt moeilijk gemaakt.. Speel aanvallend spel maar maar EEN doelpunt tegen...
[afbeelding]
Vanden Borre was die niet al in FM2005 een talentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
2 Talenten:
Vanden Borre
Henkie Dijkhuizen
Nu nog steedsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vanden Borre was die niet al in FM2005 een talent![]()
Ze zijn een stuk verbeterd ja. Ze vergelijken spelers nu met spelers in je selectie waardoor je beter hun kwaliteiten kan inschatten en zien of het écht een versterking is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:56 schreef JeroenV het volgende:
Voor hem wel
Ik krijg zo het echte spel als het goed is...
Maar die scouts zijn nu wel eens effectief dus?
Zo inderdaad. Die ga ik even tekenen op 7 augustus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:10 schreef OnlineGokker het volgende:
Sherman Cardenas van Bucaramanga is volgens mij een topper in wording
Het spel is goed!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dank je man!
Hoe is het spel verder?
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
-small_screen -windowed aan de "startlink" toevoegen
Hij wordt bij mij vergeleken met Rooney en kan 'm evenarenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:10 schreef OnlineGokker het volgende:
Sherman Cardenas van Bucaramanga is volgens mij een topper in wording
Doet het.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Spatie achter de " he!
dus -> c:blablablabla\fm.exe" -small_screen -windowed
Zo werkt ie tenminste hier wel
Is dat aan te raden of niet?quote:Een beetje Football Manager veteraan weet dat er twee dingen zijn die hij moet doen zodra FM is geinstalleerd.
1) de bestanden uit Football Manager 2007/data/db/700/lnc/all verwijderen en daarna een nieuwe game maken.
2) de map met fotos voor de newgens verwijderen
Gewoon een bestandje verwijderenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
Morgen in mijn pauze maar even naar de Free Recordshop lopen dan.
Al vind ik het wel achterlijk dat, zoals ik in deze topic las, het Nederlands elftal er niet standaard in lijkt te zitten.
Nopequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:29 schreef magnifor het volgende:
Maar verwijderen van foto's van regens heeft toch geen invloed op de gameplay?
De mensen hier hebben hem volgens mij niet uit de winkelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
Morgen in mijn pauze maar even naar de Free Recordshop lopen dan.
Al vind ik het wel achterlijk dat, zoals ik in deze topic las, het Nederlands elftal er niet standaard in lijkt te zitten.
Ik ben er weer hoor.quote:
Heb er niks van gezien tot nu toe, dus ik vrees het ergstequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Iemand die al gecheckt heeft of het hele play-off systeem van de eredivisie werkt incl. het verlies van een CL-ticket in de toekomst of juist een derde ticket erbij?
stoere beestenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:47 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Laatst in de dierentuin nagetekent![]()
Die prairiehondjes dan he
Tuurlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:15 schreef X-fi het volgende:
Knoekie, kan/wil je me op MSN toevoegen aub?
play-offs zitten erin. Het normale seizoen eindigt al half april erdoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Iemand die al gecheckt heeft of het hele play-off systeem van de eredivisie werkt incl. het verlies van een CL-ticket in de toekomst of juist een derde ticket erbij?
duurder dan wanneer je m downloadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dank je man!
Hoe is het spel verder?
een goede manier van leiding geven wellicht? Er zal geen knopje zijn om van de rode pijltjes groene te makenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In het begin van het seizoen hebben de spelers allemaal een stijgende lijn (groene pijltjes omhoog) door de trainingen. Na een half seizoen hebben ze allemaal rode pijltjes naar beneden. Wat moet ik aanpassen om ze weer groene pijltjes te laten krijgen?
Ik zit meer te wachten op een fatsoenlijke DBupdate en een savegame/realtime editor dan een Dutch Language Pack.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:23 schreef Jelminho het volgende:
De Dutch Language Pack is ook aanwezig nu trouwens. Eindelijk lekker spelen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:01 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Dixons had em net een uurtje in het magazijn, ik liet een printje van de sigames site zien dat de releasedate was veranderd en hij pakte em daarna uit het magazijn.nog 4uur dan naar huis en spelen!!
stage
precies de reden dat ik bij het engels blijf, en geen haar op mn hoofd ooit overwogen heeft om over te stappen naar NLquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:14 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind Engels irritant, niet omdat ik er problemen mee heb, maar omdat de eigenschappen (afwerken, afstandsschoten) van een speler dan op een andere volgorde staan en dat ben ik niet gewend.
Ben net in de binnenstad van Haarlem geweest.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef jna het volgende:
[..]
De mensen hier hebben hem volgens mij niet uit de winkel![]()
Als het wel zo is wil ik wel weten waar![]()
Ik ga het spel niet installeren op me stage.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:54 schreef Leonos het volgende:
Je zit op een computer en spel ligt voor je? Wat houd je tegen?
2 november is het nu, 12 wedstrijden. Ajax dik aan kop, Groningen tweede. NEC 3dequote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfff.. Ik kom er nog niet echt doorheen; ik ben er echt twee seizoenen compleet uit geweest. Ga nu eerst een seizoen op vakantie, simuleer alles en dan eens kijken hoe iedereen presteert. Begin ik dan wel weer vooraf met een beetje voorkennis
Speel je ook in de Argentijnse competitie dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb nog geen één keer gezeik om 'n penalty/rode kaart/buitenspeldoelpunt gehad, hoe kan dat nou? En kan ik ergens klagen over 'n scheidsrechter? Bijna elke wedstrijd wel 'n rode kaart
Met wat voor taktiek speel je? Ik heb het echt moeilijk met Feyenoord.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
1e seizoen met Feyenoord kampioen geworden.
Je kan er meer selecteren hoor. Dat scherm wat je in het begin ziet is voor de leken van FM. Kies je voor de advanced versie, dan kan je er meer kiezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:57 schreef DaMart het volgende:
Zo, spel is geïnstalleerd... wel jammer dat je nog maar 3 landen kan selecteren.
Ja, bij de instellingen kun je de wizzard uitzetten, waardoor je gewoon op de klassieke manier competities kunt uitkiezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je kan er meer selecteren hoor. Dat scherm wat je in het begin ziet is voor de leken van FM. Kies je voor de advanced versie, dan kan je er meer kiezen.
Ik ben dus ook wat geld gaan vragen, ik durfde dat niet goed omdat in FM 2006 je meteen "gezeik" kreeg. Krijg ik zonder pardon 20 mln extra (ik had al 24,5 mln opgemaaktquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:59 schreef JeroenV het volgende:
...
Er was niet geld genoeg aanwezig om echte toppers te kunnen kopen, dus gingen we maar eens klagen bij het bestuur. En dus had ik opeens 38 miljoen om uit te geven![]()
...
Ik had al gelezen dat je bij Ajax gelijk extra geld krijgtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben dus ook wat geld gaan vragen, ik durfde dat niet goed omdat in FM 2006 je meteen "gezeik" kreeg. Krijg ik zonder pardon 20 mln extra (ik had al 24,5 mln opgemaakt)
Ik ga 't wel besteden aan 'n goeie kopsterke spits hoor, Pazzini denk ik. Ik moet toch wel iets van scorend vermogen hebben
die shirts zijn tofquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:38 schreef MakaveliTheDon het volgende:
1e wedstrijd van FM07!
Huntelaaaaaaaaaarrr![]()
![]()
en Cardenas
en Stekkie
![]()
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/ajax.JPG]afbeelding][/URL]
Alex![]()
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/ajax2.JPG]afbeelding][/URL]
Denk dat ze hem vergeten zijn. Terwijl hij dé beste speler van feyenoord isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:46 schreef DaMart het volgende:
Ik ben begonnen met Feyenoord... maar ligt het aan mij of is Lucius van de aardbodem verdwenen?
Vervangen voor Huntelaar, hoezo dat? Bij mij is Babel even 4maanden op vakantie met een kapotte kniequote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:48 schreef JeroenV het volgende:
Weten jullie nog wat leuke spitsen die max 15 miljoen kosten? Ik zie maar geen goede vervanger van KJH voor die prijs...
Als back up. Heb nu twee leuke spitsen, maar als er een van weg valt ben ik de Sjaak.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:51 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Vervangen voor Huntelaar, hoezo dat? Bij mij is Babel even 4maanden op vakantie met een kapotte knie![]()
Hele goede nieuwe feature is dat een 16jarig talent automatisch zijn prof.contract tekent als hij 17 wordt. Dus je hoeft geen notes meer te maken![]()
Arsenal heeft me scout Olsen gestolen![]()
Ik dacht al dat je KJH had verkochtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als back up. Heb nu twee leuke spitsen, maar als er een van weg valt ben ik de Sjaak.
Pazzini ziet er bij mij niet zo goed uit, vorige versies leek hij beter.
Olsen wilde Arsenal ook hebben, maar ik heb hem kunnen behouden.
Geen dank, hèquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef Superheld het volgende:
Net begonnen met NAC, alleen wiellaart loopt daar rond 13.gif
Had het zelf al uitgevonden maar was vergeten een berichtje te sturen, toch bedankt.quote:
Huntelaar Target man, Lange balquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:23 schreef Vicente het volgende:
Welk systeem spelen jullie met Ajax?
Hoe doe je dat precies? Dat scheelt me weer een hoop instellingen wijzigenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:27 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ben nu met het eerste seizoen bezig met PSVEerst gebruikte ik mijn succesvolle 4-3-3 tactiek uit FM2006 (die kun je toevoegen)
mijn documenten/si games/fm 2006/tactics (oid.) De tactiek die daar staat kopieëren, en in de zelfde map maar dan van 2007 plaatsenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe doe je dat precies? Dat scheelt me weer een hoop instellingen wijzigen
Bedankt!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:42 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
mijn documenten/si games/fm 2006/tactics (oid.) De tactiek die daar staat kopieëren, en in de zelfde map maar dan van 2007 plaatsenDaarna bij tactiek naar bewerken gaan en importeren
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Ah leuk, is ie al uit?
Ben zelf nog bezig geweest met FM06 te updaten. Heb de hele hoofdklasse zaterdag A en B nu ingevoegd, dus ik houd deze versie.
Hoe ziet de selectie van ASWH er in deze versie uit trouwens?
Heb ongeveer dezelfde opstelling met Ajax, maar dan hebben de vleugelspitsen ene pijl naar voren, zijn maduro en gabri omgedraaid en heb Mokoena als rechterspits die het moet uitvechten met Cardenas. Verder Babel als linkerspits die het daar erg goed doet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:29 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Huntelaar Target man, Lange bal
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/tak.JPG]afbeelding][/URL]
Groter>
http://www.geekimages.com/pics/20061011/tak.JPG
Vermaelen LB nadat Emanuelson een 4!had tegen Siroki Brijeg
Palermo is goed jonge.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:57 schreef JapieGijs het volgende:
Na 24 speelrondes met Boca Juniors op de 1e plek, met 17 punten voorsprong op Rivermet 64 doelpunten voor en maar 8 tegen.
Gaat echt heel goed..
Alleen ben bang dat ik na dit seizoen een beetje spitsenprobleem ga krijgen, want heb nu Palermo en Delgado erin en alleen Schelotte op de bank, maar die zijn alle 3 al 33 jaar![]()
Palacio was eigenlijk hun opvolger geweest, maar die vertrekt transfervrij na dit seizoen![]()
Misschien ff de jeugd de kans geven![]()
Same here.. met psv. Maar dat schijnt een typisch PSV-probleem te zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:47 schreef Gitaartovenaar het volgende:
10 punten en niet door naar 2de ronde CL............... TROOOOOOOOST me
Staat er altijd. Bij mij ook aan 't begin van 't seizoen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk nu in de 'Bestuurskamer' en ik zie bij status bestuursverzoek 2 dingen staan:
- Feyenoord mag geen satellietclub van een andere club worden, en ze gaan er verder niet op in
- Mijn contract loopt nog even door en dus willen ze niet onderhandelen over een nieuw...
Alleen heb ik nooit een verzoek ingediend.![]()
Bij mijn toernooi precies hetzelfde! Hij komt nu net terug(zit rond 10oktober)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutzooi
Babel geblesseerd voor 3 maanden na een oefenduel
Davids is een DM, ik heb hem gekocht voor 2.000.000 en een salaris van 1.8m voor 2 jaar plus wat bonussen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:43 schreef TornadoDK het volgende:
Hij is verstuurd, dus ik krijg hem morgen binnen
Weet iemand of je Davids ook DM kunt zetten, en hoeveel moet je voor hem betalen als je hem wil?
Hoe stel je in dat je assistent dat doet? Eerst kon ik het wel vinden, nu nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:51 schreef JeroenV het volgende:
Ik laat training altijd door mijn assistent doen. Als ik dat ook nog eens zou moeten uitvogelen heb ik helemaal geen tijd meer voor spelers zoeken en wedstrijden spelen. Plus dat ik het totaal niet snap en oninteressant vindt
Met Ajax sta ik nu ruim tien punten voor, na 23 wedstrijden. Kampioen worden moet dus wel lukken. In de winter nog een Colombiaanse spits gehaald die ze er aardig in trapt.
Die jongen krijgt een basisplaats de volgende wedstrijd. Zorgde even voor een kentering in de seizoensopener tegen AZ... bij rust stonden we met 2-0 achter in eigen huis. Vlak na rust moesten wij verder met 10 man... kwartier voor tijd breng ik Vilakazi... scoort binnen een paar minuten en 10 minuten later heeft hij twee keer Huysegems laten scoren... dus bogen we met 10 man een 2-0 achterstand om in 3-2 winstquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:42 schreef DaMart het volgende:
Zo, net Ajax even afgetroefd voor een Zuid-Afrikaanse aanvallende middenvelder: Benedict Vilakazi. Meteen na het bekendworden van de transfer reageerde Bahia blij in de media vanwege de aankoop.
Goed nieuws. Ik kan morgn ook spelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef SoA-Holic het volgende:
Kampioen geworden met Ajax![]()
Niet Huntelaar was de man dit jaar, maar dat waren er twee. Rosenberg en Sneijder.
Laat Sneijder alle vrije trappen nemen en hij rost er zeker 10 in op jaarbasis.
Wat een held![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:41 schreef X-fi het volgende:
[..]
Goed nieuws. Ik kan morgn ook spelen
ah heb de oplossing gevonden yay!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:08 schreef PPWB84 het volgende:
Ik laad de leagues en daarna loopt het spel vast, heeft niemand anders hier last van? Ook niet bij de 'goedkope' versie?
Bij mij niet maar Babel speelt ook niet bij mij dus misschien ligt het daar aan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutzooi
Babel geblesseerd voor 3 maanden na een oefenduel
ik heb toch al de opties om foto's te zien uitgezetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:26 schreef Poepoog het volgende:
Waarom zou je eigenlijk ook tegen je eigen kop willen aankijken in zo'n spel
Je bedoelt PES6 neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Die logo's zijn tof gedaan, ik ga hem volgende week ophalen met fifa tegelijk denk ik
Ik hoop niet dat het realistisch is zoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef jmac het volgende:
Eindstand eerste seizoen HCE:
[afbeelding]
Was erg verrast dat Vitesse/NAC zo goed zijn in 't spel.. Feyenoord is helemaal niks..
Lol, gebeurt bij mij ook vaak, dan raken spelers gefrustreerd als je binnen een half uur met 2, 3-0 voor staat bijvoorbeeldquote:
Ja, dat mogen ze wel wat minder doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:14 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Lol, gebeurt bij mij ook vaak, dan raken spelers gefrustreerd als je binnen een half uur met 2, 3-0 voor staat bijvoorbeeldIs volgens mij al 4 wedstrijden zo geweest
Bij Manager en dan Opties. Eerste vinkje dacht ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe stel je in dat je assistent dat doet? Eerst kon ik het wel vinden, nu niet
Of je mening geven na een dubieus gegeven strafschop. Alsof je in die 2D replay daar wijs uit kunt worden of ie terecht wasquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bij Manager en dan Opties. Eerste vinkje dacht ik.
Bij mij gaat het spel wel lekker. Vind het alleen een beetje te veel dat je voor elke wedstrijd je mening moet geven. Ik zeg toch bijna altijd hetzelfde.
pff zittie in de les te fokken hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:29 schreef magnifor het volgende:
Straks lekker vakantie. Ik weet iig wat ik ga doen in de vakantie.
Wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:51 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
pff zittie in de les te fokken hoor![]()
Straks weer verder met Bocaaa en zaterdag ook de heeeeeele dag![]()
niet echt een realistisch spel FM dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:09 schreef ethiraseth het volgende:
Valt me ook op dat subtoppers stuk beter zijn in de nederlandse competitie.
na het eerste seizoen:
[afbeelding]
AZ maar 9e, NAC 2e.Ach ja, maakt het weer verrassend.
Linksboven in beeld zit een balkje. Daar kun je namen intypen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:38 schreef Misanthroopia het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kun je eigenlijk op naam naar spelers zoeken?
Op de search pagina vind ik alleen een overzicht van bekende spelers....
Huldequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:40 schreef Filay het volgende:
[..]
Linksboven in beeld zit een balkje. Daar kun je namen intypen.
Verdammt! Te laat.
Ik heb et ook geannuleerd. Dan maar een andere spits zoekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:07 schreef ethiraseth het volgende:
Lol. In nog geen 30 miljoen jaar zou ik dat betalen voor een speler die nog niet tot de wereldtop behoort.
Kies dan ook een ploeg waar je mee kan winnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga weer overnieuw beginnen met Feijenoord. Ging echt kut.
Kut? Ik werd Kampioen met 31 gewonnen wedstrijden, 1 verliespartij en 2 gelijke spelen.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga weer overnieuw beginnen met Feijenoord. Ging echt kut.
Ik stond 13de in de winterstop. Zal wel gelegen hebben aan mijn zelfgemaakte tactiek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kut? Ik werd Kampioen met 31 gewonnen wedstrijden, 1 verliespartij en 2 gelijke spelen.....
Voor hoeveel heb je Mikel gekregen? en bij mij is Sneijder niet superquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:17 schreef ethiraseth het volgende:
Oh yeah, krijg Jon Obi Mikel na dit seizoen. Volgens mn scouts wordt hij stukken beter dan Sneijder en die is al té goed.![]()
quote:Stekelenburg
Emmanuelson - Stam - Heitinga - Zuiverloon
Roger - Alex - Baez - Sneijder
Huntelaar - Rosenberg
6,5 miljoen. Kon zo weg bij chelsea. Wel in het tweede seizoen al, miscien scheelt dat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:26 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je Mikel gekregen? en bij mij is Sneijder niet super![]()
Dat is toch geen Ajax niveau die Koevermans. Met alle respect, maar dat is subtop niveau.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:37 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Bij mij zit hij in het 2e team van Chelski's Mourinho die Toni,Cambiasso en Ribery heeft gehaald.
Iemand ervaring met Koevermans? stond op de Transfer lijst van AZ, krijg em in januari
Voor 3,6mil. krijg ik in januari ook Lucas Biglia(anderlecht) Quality Signing volgens me ass.manzo ado Pak slaag geven
![]()
Voor 5ton hoeft het geen topspeler te zijn. gewoon een back-up voor als Babel en Huntelaar geblesseerd raken(wat zeker gaat gebeuren fm kenende) Kerlon heb ik al 10000x bij fm06 gehaald, wil iemand die ik nog nooit heb gekocht zoals Dembélé maar AZ laat em niet gaan voor minder dan 30milquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:17 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is toch geen Ajax niveau die Koevermans. Met alle respect, maar dat is subtop niveau.
Tip: Kerlon. IS een AMC/AC en het talent van brazilie. Binnen 3 jaar kan je die gigantisch verkopen, wat mijn hoop is.![]()
bij mij staat Heerenveen onderaan en NAC 1e maar het is dan ook midden december bij mij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:09 schreef ethiraseth het volgende:
Valt me ook op dat subtoppers stuk beter zijn in de nederlandse competitie.
na het eerste seizoen:
[afbeelding]
AZ maar 9e, NAC 2e.Ach ja, maakt het weer verrassend.
Ajax gaat me tot nu toe idd wel makkelijk af, dat is wel eens anders geweest. Maar even afkloppen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:53 schreef Poepoog het volgende:
Moet zeggen dat het moeilijker is met de kleinere clubs, de grotere zijn dan weer te makkelijk
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een balle spel zeg![]()
Ik ben Feyenoord en heb standaard een samenwerkingsverband met Excelsior. Nu krijg ik opeens te horen van het bestuur dat ze het samenwerkingsverband met Excelsior hebben beeindigt omdat we in dezelfde competitie uit komen
Dikke bugquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:07 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Sta ik 2-0 achter tegen Ado door Bosschaart!! altijd goed.. slaat me pc vastnu mag ik overnieuw spelen
Doe je netjes, ik heb het een stuk lastiger met PSV.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef jmac het volgende:
Eindstand eerste seizoen HCE:
[afbeelding]
Was erg verrast dat Vitesse/NAC zo goed zijn in 't spel.. Feyenoord is helemaal niks..
Wat wilden ze bij jou voor Milevski hebben? Bij mij wilden ze een deal sluiten van in totaal zo'n 14,75 miljoen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
grafspel. Had net Milevski en Tymoschuk gekocht krijg ik opeens een foutmelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |