Inderdaad. Het is wel even wennen, maar wel leuker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef ethiraseth het volgende:
Vind wel goed dat ze alle stats wat naar beneden hebben gehaald. Nu vallen topspelers ook echt op. Kwam in Fm06 te vaak spelers tegen die qua stats een soort Ronaldinho waren.
Download dan meteen 't hele spel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:27 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben nu zo ongeveer klaar met de demo downloaden. Ik ga vanavond het spel eens goed onderzoeken. Zal wel weer rond 1 uur op bed liggen dus
Hij is al uit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:32 schreef Carnaval het volgende:
wanneer komt Football Manager 2007 uit?
Ik won met 4-1 van PSV.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:46 schreef jmac het volgende:
ZO mag ik 't graag zien:
[afbeelding]
[..]
Download dan meteen 't hele spel.
tim de cler is om een of andere reden gratis op te pikken aan het begin van het spel. Als je geld hebt kan ik Theo Janssen en van Leverkussen Tranquillo Bernatta aanraden. Volgens mijn scout (met judging potentional van 20) kan hij beter worden dan Sneijder.quote:
Nope, ze moeten die Rob Cohen is door z'n kop schieten met z'n team Hollandquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik won met 4-1 van PSV.![]()
Het Nederlands elftal zit er trouwens niet in, of wel? Bij mij iig allemaal nepspelers. Konden ze weer geen licentie krijgen ofzo?![]()
Ik zag het net op een illegale site, die ik niet ga zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef denthemen het volgende:
is er iemand die weet waar ik de nl taal vandaan kan halen?
Ja duh. Als je fake.inc weghaalt heb ej dat probleem niet. Maar als je het spel gewoon installeert heb en speelt is er dus geen Nederlands Elftal.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik snap niet wat jullie problemen hebben met 't NL-elftal, ik heb gewoon de spelers die ik ook zou oproepen in de selectie staan
Ik heb alleen de nederlandse taal toegevoegd en fake.inc verwijderd, dus dat kan ik sowieso aanraden
Dan verwijder dat bestand, slimkeesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja duh. Als je fake.inc weghaalt heb ej dat probleem niet. Maar als je het spel gewoon installeert heb en speelt is er dus geen Nederlands Elftal.
Wat voor demo?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef magnifor het volgende:
Wordt er bij de mac versie wel een demo meegeleverd? Want het valt mij op dat er geen demo is geinstalleerd bij mij. Kan iemand mij duidelijkheid over geven?
Alvast bedankt.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:28 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ben wel ZEER teleurgesteld in de realiteit van speler stats, Cziommer voor vrije trappen en afstandsschoten 2 en 3?! Alex, Salcido, Farfan, Kone, Huntelaar, Afellay, Dembele, Gomes allemaal zwaar underrated.
Alex 13 vrije trappen en afstandsschoten om maar wat voorbeelden te noemen na 5 minuten spelen
Underrated? Hou toch op.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:28 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ben wel ZEER teleurgesteld in de realiteit van speler stats, Cziommer voor vrije trappen en afstandsschoten 2 en 3?! Alex, Salcido, Farfan, Kone, Huntelaar, Afellay, Dembele, Gomes allemaal zwaar underrated.
Alex 13 vrije trappen en afstandsschoten om maar wat voorbeelden te noemen na 5 minuten spelen
Dat is wel zo. maar dan nog kloppen sommige stats niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Underrated? Hou toch op.
De stats zijn vele malen realistischer dan in de vroegere versies. Nu is er tenminste een duidelijk verschil tussen een Ronaldinho en Farfan, om maar wat te noemen. Zoals het hoort.
Dimension plus heeft hem, PLay.com ook al.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wat krijgen we nu? Is het spel ineens uit, vanmiddag nog ff gekeken of hij in de plaatselijke gameshop lag maar nee.
Ik seed altijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:47 schreef Cubewoods het volgende:
Leechers.
Ook voor de Mac?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:47 schreef magnifor het volgende:
Sommige winkels verkopen het spel al en hij is te downloaden op het internet. Gekraakt en al.
so?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:47 schreef Cubewoods het volgende:
Leechers.
Ja, ook voor de mac.quote:
Dank je man!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:01 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja, ook voor de mac.
Windows en Mac versie staan op de zelfde cd. Als je het spel wilt downloaden heb je geen gekraakte versie nodig voor je mac. Alleen de image mounten met Toast 7.1 zal voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |