Inderdaad. Het is wel even wennen, maar wel leuker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef ethiraseth het volgende:
Vind wel goed dat ze alle stats wat naar beneden hebben gehaald. Nu vallen topspelers ook echt op. Kwam in Fm06 te vaak spelers tegen die qua stats een soort Ronaldinho waren.
Download dan meteen 't hele spel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:27 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben nu zo ongeveer klaar met de demo downloaden. Ik ga vanavond het spel eens goed onderzoeken. Zal wel weer rond 1 uur op bed liggen dus
Hij is al uit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:32 schreef Carnaval het volgende:
wanneer komt Football Manager 2007 uit?
Ik won met 4-1 van PSV.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:46 schreef jmac het volgende:
ZO mag ik 't graag zien:
[afbeelding]
[..]
Download dan meteen 't hele spel.
tim de cler is om een of andere reden gratis op te pikken aan het begin van het spel. Als je geld hebt kan ik Theo Janssen en van Leverkussen Tranquillo Bernatta aanraden. Volgens mijn scout (met judging potentional van 20) kan hij beter worden dan Sneijder.quote:
Nope, ze moeten die Rob Cohen is door z'n kop schieten met z'n team Hollandquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik won met 4-1 van PSV.![]()
Het Nederlands elftal zit er trouwens niet in, of wel? Bij mij iig allemaal nepspelers. Konden ze weer geen licentie krijgen ofzo?![]()
Ik zag het net op een illegale site, die ik niet ga zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef denthemen het volgende:
is er iemand die weet waar ik de nl taal vandaan kan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |