abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:51:29 #101
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_42781471
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:27 schreef rutger05 het volgende:
Bron: Marokkanen juichen bij WTC-film
[..]

Het is te gek voor woorden dat een stelletje hufters de film voor andere bioscoopbezoekers verpesten. In Nederland is men ziekelijk tolerant. Waarschijnlijk zou ik als Nederlander in Marokko eerst een flink portie klappen krijgen van het publiek, daarna van de beveiliging en weer daarna van de politie en als sluitstuk zou ik een forse straf krijgen van de rechter als ik mij zo daar zou misdragen.

Ik zou het een goed idee vinden als er een landelijke database zou komen waarin de gegevens van dergelijke hufters zou worden opgenomen en waarvan allerlei bedrijven en organisaties, bijvoorbeeld bioscopen, discotheken, zwembaden, bungalowparken etc., gebruik kunnen maken om hen te weren. Niet dan de toegang ontzeggen voor een paar weken, maar gelijk voor een aantal jaren bij enkele misselijke gedragingen en dan bij al deze bedrijven en organisaties. Een etterbak in een bioscoop zal zich hoogstwaarschijnlijk ook als een etterbak in een zwembad gedragen. Verder zou er dan een forse straf op moeten staan als zo’n hufter toch probeert binnen te komen na een toegangsverbod.
Het publiek had ze dan ook moeten lynchen. Maar al die 'kwade mensen' kijken wel uit. Want 15 jarige Marokkaantjes kunnen hard meppen

Je kan lullen wat je wil. Maar een weekje intensive care is soms ook wel op z'n plaats.

Is het alweer bijna suikerfeest trouwens?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_42781772
Zeer onsmakelijk en ik was er graag bij geweest, maar het valt nu eenmaal onder vrijheid van meningsuiting. Het legt wel weer de ver van opgeloste culturele botsingen met onze islamitische minderheid bloot, maar daar zijn de meeste mensen zich wel bewust van.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:01:23 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42781837
Het zou erg zijn als er ook geen mensen zijn die helemaal kwijlen als ze weer wat bommen op Irak vallen, preferabel een ziekenhuis.
En mensen dat zo cool vinden, dat er hele games, video's DVD's op de markt zijn.

Maar, die zijn er dus wel. Ja, ik zal vast wel weer teveel, wansmakelijk relativeren.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:06:26 #104
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_42782015
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:01 schreef Yildiz het volgende:
Het zou proportioneel zijn als er ook geen mensen zijn die helemaal kwijlen als ze weer wat bommen op Irak vallen, preferabel een ziekenhuis.
En mensen dat zo cool vinden, dat er hele games, video's DVD's op de markt zijn.

Maar, die zijn er dus wel. Ja, ik zal vast wel weer teveel, wansmakelijk relativeren.
Natuurlijk zitten veel 'fatsoenlijke' Nederlanders met hun gedachtengoed ook een beetje fout. Maar dit is provoceren. En dan is het wel leuk als dat eindigt in een ziekenhuisbezoek. Want DAT is wel het laatste wat ze verwachten.

Een pak rammel kan soms verhelderend werken hoor. En dan spreek ik uit ervaring.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:07:36 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42782061
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Zeer onsmakelijk en ik was er graag bij geweest, maar het valt nu eenmaal onder vrijheid van meningsuiting. Het legt wel weer de ver van opgeloste culturele botsingen met onze islamitische minderheid bloot, maar daar zijn de meeste mensen zich wel bewust van.
vind je dit werkelijk dhimmie-gedrag? ik niet.

ik zie een stel onopgevoedde klootzakken die maar blijven denken dat ze pwnen. de enige die ze kwaad doen zijn de hardwerkende, studerende, whatever marokkaan. ik vind dat de hechte marokkaanse gemeenschap wel wat meer opvoedding mag laten zien, al was het maar om de naam beter te houden of te maken. keihard aanpakken die jongens, want dat heben hun vaders en inmiddels grootvaders ook gedaan en meegemaakt in het land van herkomst. dat is de cultuur. ze gaan niet miepen als een marokkaanse man hen een oorvijg geeft omdat hij lastig doet, ze gaan wel met versterking naar een school als een leraar een van hen verkeerd aanspreekt.

meer eerlijk dialoog, schaamte doe je maar lekker als je alleen bent. meer verstand, meer begrip en vooral meer normaal gaan doen. snel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_42782131
Ach, dit is toch ook schering en inslag in de City bioscoop op het Leidseplein. Wacht maar tot het suikerfeest begint. Wordt weer rellen.
Het verbaast me al niet meer, en dat vind ik eng.
pi_42782169
Het is toch algemeen bekend dat menig Marokaan zielsgelukkig was op 9/11 ? Ik weet nog wel dat ze feestvierend de straat opgingen daar..
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:11:55 #108
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_42782242
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:09 schreef KonnieKipke het volgende:
Ach, dit is toch ook schering en inslag in de City bioscoop op het Leidseplein. Wacht maar tot het suikerfeest begint. Wordt weer rellen.
Maar het wordt ze ook niet echt moeilijk gemaakt.

Schering en inslag is een beetje overdreven. Maar het is inderdaad een tijdje gewoontegoed geweest.
pi_42782278
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:59 schreef Evil_Jur het volgende
Vrijheid van mening? Wat voor mening? Ze verknallen het voor de rest van het publiek. Het is niet meer en niet minder dan asociaal gedrag Van mij mogen ze dan een flinke straf krijgen in het ontzeggen van de toegang bij alle bioscopen... een paar jaar later gaan ze dan wel normaal handelen volgens users....dan laat dit soort pubers (en dan heb ik het dus over elke puber die dit sociaalarm gedrag vertoont) maar lekker thuis hun ouders klieren door te juichen en met confetti te gooien wanneer er mensen in Irak of Palestina vermoord worden.....Het zijn pubers toch???
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_42782596
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Natuurlijk zitten veel 'fatsoenlijke' Nederlanders met hun gedachtengoed ook een beetje fout. Maar dit is provoceren. En dan is het wel leuk als dat eindigt in een ziekenhuisbezoek. Want DAT is wel het laatste wat ze verwachten.

Een pak rammel kan soms verhelderend werken hoor. En dan spreek ik uit ervaring.
van krijgen of geven

ik gok geven
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:22:56 #111
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_42782668
beiden eigenlijk
Maar ik doelde op krijgen.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:23:18 #112
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_42782689
Misschien vergaat ze het lachen na een weekje Gitmo [14.gif]
pi_42782798
En tegelijkertijd roepen dat de media "ons zwart wil maken".

Wees liever boos op dit soort randdebielen die de sfeer voor iedereen verpest.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_42782840
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
beiden eigenlijk
Maar ik doelde op krijgen.
jij ging juichen bij Schindler's List of zo

het is gewoon irritant geprovoceer, ga je erop in dan krijg je geheid gemekker in de trant van

"zie je eens hoe het voelt, jullie beledigen ons geloof konstant en jadajadajada"

zijn ze erg goed in,appels en peren slachtofferisme .
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:30:59 #115
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_42782978
Nou ja, ik denk dat het weinig zin heeft om verder diep op dat soort zaken in te gaan aangezien de personen in kwestie waarschijnlijk niet zo bijster veel achtergrondkennis hebben. Daarom opteer ik voor de minder subtiele afkeurende variant.
pi_42783567
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou ja, ik denk dat het weinig zin heeft om verder diep op dat soort zaken in te gaan aangezien de personen in kwestie waarschijnlijk niet zo bijster veel achtergrondkennis hebben. Daarom opteer ik voor de minder subtiele afkeurende variant.
ik ben juist altijd verbaasd over de achtergrondssmoesjes en de genoemde appels en peren als het de heren uitkomt, juist dat soort heren.

komen nooit in een moskee, misdragen zich op allerlei manieren, drugs, jatten, vernielen, bedreigen en weet ik wat, maar gillen wel dat ze moslim zijn en je rezzzzzzzzzpect moet hebben voor hun geloof want anderzzzz

maar ik ben met je eens, je moet ze benaderen in de taal die ze verstaan, en dat is dus niet de discussie aangaan
pi_42784214
Hahaha bezems
The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:05:58 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42784353
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:11 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Maar het wordt ze ook niet echt moeilijk gemaakt.

Schering en inslag is een beetje overdreven. Maar het is inderdaad een tijdje gewoontegoed geweest.
het is gewoon een zwembad met een groot scherm. what's next, eikeltjes die een museum gaan verkloten? cohen die maar murmelend zijn eigen kas moet zien te verdedigen...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:44:57 #119
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42786028
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:31 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Pubers zijn er iedere generatie op uit om te schokken. Om tegendraads te zijn. Dat is deze jongeren goed gelukt. Ik had er waarschijnlijk om geglimlacht en rustig verder gekeken naar de film. Keurig ingegrepen door de bewakers, einde verhaal. Is dit nu nieuws?
Zo praat je ook het voetballen met kransen bij de dodenherdenking goed?

Slaap zacht.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_42789381
‘Leer een moslimkind met verschillen omgaan'
quote:
Ouders moeten jongeren leren omgaan met verschillen. Ik hoorde van de week een verhaal over een moslimjongetje dat een autochtoon jongetje aansprak omdat hij op het plein een broodje at tijdens de ramadan. “Jij gaat naar de hel.” Zo’n kind moet je bijbrengen dat niet iedereen moslim is en dat je niet naar de hel gaat als je tijdens de ramadan eet. Een kind moet je leren dat er ook andere normen zijn.

.
pi_42789555
quote:
Ik hoop juist dat ik naar de hel ga, in de hemel is namelijk geen bier.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:23:07 #122
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_42790488
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef Napalm het volgende:

[..]

Slaap zacht.
Dat is van een heel andere orde en dat besef je zelf misschien ook wel. Ik blijf dit een opgeblazen incidentje vinden. Dat kan dan weer fijn gebruikt worden om alle vooroordelen weer eens rustig op een rijtje te zetten hier. Wat dan ook vanzelfsprekend gebeurt.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:13:17 #123
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_42796380
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef Napalm het volgende:

[..]

Slaap zacht.
Dat was een broodje aap en had niet eens plaatsgevonden.
pi_42796518
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 09:13 schreef Monus het volgende:

[..]

Dat was een broodje aap en had niet eens plaatsgevonden.
Mijn reet, er waren zelfs beelden van.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:30:45 #125
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_42796662
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:09 schreef KonnieKipke het volgende:
So true.

De City bios is verloren. Ik ga er al tijden niet meer naar toe (ArenA nu). Mijn zusjes voorheen nog wel eens, maar daar zijn ze ook op teruggekomen als zo'n horde hyena's je de hele film lastig lopen te vallen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')