Het publiek had ze dan ook moeten lynchen. Maar al die 'kwade mensen' kijken wel uit. Want 15 jarige Marokkaantjes kunnen hard meppenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:27 schreef rutger05 het volgende:
Bron: Marokkanen juichen bij WTC-film
[..]
Het is te gek voor woorden dat een stelletje hufters de film voor andere bioscoopbezoekers verpesten. In Nederland is men ziekelijk tolerant. Waarschijnlijk zou ik als Nederlander in Marokko eerst een flink portie klappen krijgen van het publiek, daarna van de beveiliging en weer daarna van de politie en als sluitstuk zou ik een forse straf krijgen van de rechter als ik mij zo daar zou misdragen.
Ik zou het een goed idee vinden als er een landelijke database zou komen waarin de gegevens van dergelijke hufters zou worden opgenomen en waarvan allerlei bedrijven en organisaties, bijvoorbeeld bioscopen, discotheken, zwembaden, bungalowparken etc., gebruik kunnen maken om hen te weren. Niet dan de toegang ontzeggen voor een paar weken, maar gelijk voor een aantal jaren bij enkele misselijke gedragingen en dan bij al deze bedrijven en organisaties. Een etterbak in een bioscoop zal zich hoogstwaarschijnlijk ook als een etterbak in een zwembad gedragen. Verder zou er dan een forse straf op moeten staan als zo’n hufter toch probeert binnen te komen na een toegangsverbod.

Natuurlijk zitten veel 'fatsoenlijke' Nederlanders met hun gedachtengoed ook een beetje fout. Maar dit is provoceren. En dan is het wel leuk als dat eindigt in een ziekenhuisbezoek. Want DAT is wel het laatste wat ze verwachten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:01 schreef Yildiz het volgende:
Het zou proportioneel zijn als er ook geen mensen zijn die helemaal kwijlen als ze weer wat bommen op Irak vallen, preferabel een ziekenhuis.
En mensen dat zo cool vinden, dat er hele games, video's DVD's op de markt zijn.
Maar, die zijn er dus wel. Ja, ik zal vast wel weer teveel, wansmakelijk relativeren.

vind je dit werkelijk dhimmie-gedrag? ik niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Zeer onsmakelijk en ik was er graag bij geweest, maar het valt nu eenmaal onder vrijheid van meningsuiting. Het legt wel weer de ver van opgeloste culturele botsingen met onze islamitische minderheid bloot, maar daar zijn de meeste mensen zich wel bewust van.

Maar het wordt ze ook niet echt moeilijk gemaakt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:09 schreef KonnieKipke het volgende:
Ach, dit is toch ook schering en inslag in de City bioscoop op het Leidseplein. Wacht maar tot het suikerfeest begint. Wordt weer rellen.
Het verbaast me al niet meer, en dat vind ik eng.

Vrijheid van mening? Wat voor mening? Ze verknallen het voor de rest van het publiek. Het is niet meer en niet minder dan asociaal gedrag Van mij mogen ze dan een flinke straf krijgen in het ontzeggen van de toegang bij alle bioscopen... een paar jaar later gaan ze dan wel normaal handelen volgens users....dan laat dit soort pubers (en dan heb ik het dus over elke puber die dit sociaalarm gedrag vertoont) maar lekker thuis hun ouders klieren door te juichen en met confetti te gooien wanneer er mensen in Irak of Palestina vermoord worden.....Het zijn pubers toch???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:59 schreef Evil_Jur het volgende
Zeer onsmakelijk en ik was er graag bij geweest, maar het valt nu eenmaal onder vrijheid van meningsuiting. Het legt wel weer de ver van opgeloste culturele botsingen met onze islamitische minderheid bloot, maar daar zijn de meeste mensen zich wel bewust van.

van krijgen of gevenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten veel 'fatsoenlijke' Nederlanders met hun gedachtengoed ook een beetje fout. Maar dit is provoceren. En dan is het wel leuk als dat eindigt in een ziekenhuisbezoek. Want DAT is wel het laatste wat ze verwachten.
Een pak rammel kan soms verhelderend werken hoor. En dan spreek ik uit ervaring.

jij ging juichen bij Schindler's List of zoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
beiden eigenlijk
Maar ik doelde op krijgen.

ik ben juist altijd verbaasd over de achtergrondssmoesjes en de genoemde appels en peren als het de heren uitkomt, juist dat soort heren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou ja, ik denk dat het weinig zin heeft om verder diep op dat soort zaken in te gaan aangezien de personen in kwestie waarschijnlijk niet zo bijster veel achtergrondkennis hebben. Daarom opteer ik voor de minder subtiele afkeurende variant.

het is gewoon een zwembad met een groot scherm. what's next, eikeltjes die een museum gaan verkloten? cohen die maar murmelend zijn eigen kas moet zien te verdedigen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar het wordt ze ook niet echt moeilijk gemaakt.
Schering en inslag is een beetje overdreven. Maar het is inderdaad een tijdje gewoontegoed geweest.

Zo praat je ook het voetballen met kransen bij de dodenherdenking goed?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:31 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Pubers zijn er iedere generatie op uit om te schokken. Om tegendraads te zijn. Dat is deze jongeren goed gelukt. Ik had er waarschijnlijk om geglimlacht en rustig verder gekeken naar de film. Keurig ingegrepen door de bewakers, einde verhaal. Is dit nu nieuws?

quote:Ouders moeten jongeren leren omgaan met verschillen. Ik hoorde van de week een verhaal over een moslimjongetje dat een autochtoon jongetje aansprak omdat hij op het plein een broodje at tijdens de ramadan. “Jij gaat naar de hel.” Zo’n kind moet je bijbrengen dat niet iedereen moslim is en dat je niet naar de hel gaat als je tijdens de ramadan eet. Een kind moet je leren dat er ook andere normen zijn.

Ik hoop juist dat ik naar de hel ga, in de hemel is namelijk geen bier.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:54 schreef pberends het volgende:
‘Leer een moslimkind met verschillen omgaan'
[..]
[afbeelding].

Dat is van een heel andere orde en dat besef je zelf misschien ook wel. Ik blijf dit een opgeblazen incidentje vinden. Dat kan dan weer fijn gebruikt worden om alle vooroordelen weer eens rustig op een rijtje te zetten hier. Wat dan ook vanzelfsprekend gebeurt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zo praat je ook het voetballen met kransen bij de dodenherdenking goed?
Slaap zacht.

Dat was een broodje aap en had niet eens plaatsgevonden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zo praat je ook het voetballen met kransen bij de dodenherdenking goed?
Slaap zacht.

Mijn reet, er waren zelfs beelden van.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:13 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat was een broodje aap en had niet eens plaatsgevonden.![]()

So true.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:09 schreef KonnieKipke het volgende:
Ach, dit is toch ook schering en inslag in de City bioscoop op het Leidseplein. Wacht maar tot het suikerfeest begint. Wordt weer rellen.
Het verbaast me al niet meer, en dat vind ik eng.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |