En jij gaat weer postenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:12 schreef BazzieK het volgende:
Je wordt nu dus echt een brikkernicht?![]()
![]()
Supersport look valt wel mee dus. Oldskool............post alleen pics uit de goede hoek.............. okay....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:15 schreef koffiekoekje het volgende:damn jammer, gefeliciteerd
![]()
FZ750 is al "besteld" of wat? En is zij niet van de 80's en nu uber lilijk?
Tof & betrouwbaarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En jij gaat weer postenbij de echte mannen?
![]()
Die FZ valt wel mee.En het wordt een sport
![]()
om er op zijn tijd iets aan te verbouwen.
![]()
[afbeelding]
105 Pk trouwens, voor 1.300 euro and less, nuff said.![]()
![]()
FZR wielen moet er op komen, want voor 18 inch kan je geen Powers krijgen.
![]()
Zandvoort Aproved.
![]()
GS 850, is dat niet een Goldwing look-a-likequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef bouke82 het volgende:
is iemand hier nog opzoek naar een pekelfiets?:P ik heb nl nog een Suzuki GS850 waar ik vanaf wil
Heeeele oldskool (normale) look toerfiets, met cardan als ik het goed heb.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef Rib-i het volgende:
GS 850, is dat niet een Goldwing look-a-like![]()
Hoe was de vakantie, geen spannende verhalenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeeele oldskool (normale) look toerfiets, met cardan als ik het goed heb.Best leuk.
![]()
Zal nu ook ff niet googlen.![]()
Ik ben een beetje moe.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:25 schreef Rib-i het volgende:
Hoe was de vakantie, geen spannende verhalen![]()
Ah, dus geen bootjes gefilmd die riching Amerika wildenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe.12 uur vliegen, 2 uur vertraging door een oetlul (wachten in het vliegtuig
), 1.5 uur tussenstop in Mexico, lang taxien op de Polderbaan, 6 uur tijdsverschil, het verhaal komt vanzelf..............
Spannend was het niet, toeristisch en v.z.v. veel luxe wel.![]()
Ik ga hier weer posten als echte man jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En jij gaat weer postenbij de echte mannen?
![]()
Die FZ valt wel mee.En het wordt een sport
![]()
om er op zijn tijd iets aan te verbouwen.
![]()
[afbeelding]
105 Pk trouwens, voor 1.300 euro and less, nuff said.![]()
![]()
FZR wielen moet er op komen, want voor 18 inch kan je geen Powers krijgen.
![]()
Zandvoort Aproved.
![]()
Toch even gekekenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef Rib-i het volgende:
GS 850, is dat niet een Goldwing look-a-like![]()
Ik heb nog gesleuteld aan GS850 geloof ik, vandaar mijn opmerkingquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch even gekeken, de GS-850 komt in vele varianten.
De meest gebruikelijke is de gewone toervariant.
Maar er zijn ook Amerikaanse uitvoeringen die wel iets weg hebben van een Goldwing.![]()
Echter, je kan er ook een streetfigtah van maken.![]()
![]()
[afbeelding]
Had ik de cardan al genoemd?![]()
@Makster en OPM.![]()
Die's wel erg gaafquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar er zijn ook Amerikaanse uitvoeringen die wel iets weg hebben van een Goldwing.![]()
![]()
[afbeelding]
@Makster en OPM.![]()
Voor de duidelijkhied, ik doelde op dat mokkel, met lilijk....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Supersport look valt wel mee dus. Oldskool............post alleen pics uit de goede hoek.............. okay....![]()
De prijs kan boeiend zijn om een budget projectje te beginnen.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor de duidelijkhied, ik doelde op dat mokkel, met lilijk....
Mooiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
@Makster en OPM.![]()
quote:
quote:
Ik had het niet door nee, las wel dat hij 'iets' gedropped had maar pimber vertelde me een paar dagen later pas dat het de puppy wasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha, en je wist nog niet waar hij was.![]()
quote:Dacht er even over om een gekke foto te maken, hoofd andersom er op ofzo.
Dus na een bewerking zonder photoshop that is.![]()
Dat ze uit de jaren 80 komt (net zoals de FZ by the way)... en dus al oud is.......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Voor de duidelijkhied, ik doelde op dat mokkel, met lilijk....
imageshack, dus ff knippen/plakken enzo:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeeele oldskool (normale) look toerfiets, met cardan als ik het goed heb.Best leuk.
![]()
Zal nu ook ff niet googlen.![]()
Zoek eens op www.geschillencommissie.nl . Dan kun je op aangesloten bedrijf zoeken. En voor een dergelijk bedrag zou je een gang naar de rechter ook nog kunnen overwegen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tnx, maar eens goed bekijken...
m'n ma had op hun bedrijf nog eens opgezocht... maar ze zijn niet eens elektrischen... het is een 'keukeninstallatie bedrijf'![]()
die komen dus duidelijk nooit meer hier in de meterkast
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Mijn eerste huisdier.![]()
Moest je hier zijn voor Da Liks? Uiteraard is het verder ook wel interessant om hier te komen.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ze uit de jaren 80 komt (net zoals de FZ by the way)... en dus al oud is.......![]()
Tja Shrek komt uit de jaren zestig... dus jong zat dunkt mij.![]()
En deze is dan voor jou, blijkbaar houd je van jong, kan je even vooruit.
[afbeelding]
![]()
![]()
En nu echt weg.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ze uit de jaren 80 komt (net zoals de FZ by the way)... en dus al oud is.......![]()
Tja Shrek komt uit de jaren zestig... dus jong zat dunkt mij.![]()
En deze is dan voor jou, blijkbaar houd je van jong, kan je even vooruit.
[afbeelding]
![]()
![]()
En nu echt weg.![]()
![]()
Recente foto en prijsindicatie graagquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef bouke82 het volgende:
[..]
imageshack, dus ff knippen/plakken enzo:
http://img329.imageshack.us/my.php?image=098600352jj.jpg
alleen nu zonder grote knippers en met GSX1100 voorvork, GSX1100R remmen en stalen remleiding
Lijkt me weer net iets teveel, maar wie ben ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:58 schreef Rib-i het volgende:
We kunnen de motor wel meenemen naar de "Te koop" rubriek in de OP![]()
Ik begreep je wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:55 schreef koffiekoekje het volgende:nee de foto lijkt uit de jaren 80
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja............nog gefeliciteerd.
![]()
![]()
[afbeelding]
Maarre er is gelijk al een meet geweest?Mag ik achterop?
![]()
![]()
![]()
Nope, ik vind het leuk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:38 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Als ik iets eng vind is het achterop zitten![]()
Zeilen is tofquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, ik vind het leuk.En iemand meenemen helemaal.
![]()
Vroeger bij mijn zus achterop is de liefde voor het motorrijden begonnen.![]()
En jaren later heb ik bij een vriend achterop gezeten die een blauwe maandag een Honda VT1100 had.
Werd later omgezet in een catamaran zeilboot, werd later een jeep, en later weer een vakantie in Canada.
Motorrijden kwam het nooit meer van.![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lijkt me weer net iets teveel, maar wie ben ik
Kon nu een foto posten van een catamaran kajuitzeilboot, gehuurd in Cuba.quote:
Gaaf, serieus. En een catamaran is gewoon de SS onder de zeilbotenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon nu een foto posten van een catamaran kajuitzeilboot, gehuurd in Cuba.![]()
Alleen op de fok vaarde dat ding al zo snel als een speedboot. Het grootzeil is dus maar niet gehesen.![]()
![]()
Sjah, wat zal ik daar eens op zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:56 schreef Worldbeater het volgende:
Watjes.... ik slaap al iets van 40 uur niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |