het probleem is wat mij betreft dat alles manipuleerbaar is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:48 schreef pietje77 het volgende:
Mirage, er is letterlijk een plan van, laat ik het zeer beperkt zeggen, van 60-90 jaar bezig.
Beginnend met het in handen nemen van de complete macht om geld te maken.( bv. "from freedom to fascism", op google is hij al weer weg, alleen als torrentte krijgen voorlopig)
nog meer feiten op extreem boeiende manier gepresenteerd : Overwhelming Bush links to JFK assasination
en Who killed John O'Neill
De berg feiten die daar voorbij komen is gewoon immens, dat valt niet zo ff-tjes uit te leggen.
Terwijl je het met een aantal uurtjes tot je kan nemen en dan is de enige vraag echt of iemand het onder ogen kan/durft te zien.
wel vind ik dit allemaal erg interessant.quote:P.S. de Bush "gelovers" (er is geen bewijs - volgens de FBI) kijken dus geen van al deze waterdichte documentaires. (beginnen ze over LC ofzo, net of dat iets met compleet andere docu's te maken heeft)
Dan bedoel ik ook echt NIKS, mischien 2 minuten ofzo.
Zodra iemand zo'n documentaire in zijn geheel heeft gezien, hoor ik niets liever dan mensen die het dan met feiten durven weerleggen.
Die video was niet het enige bewijs voor die oorlog hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef pietje77 het volgende:
Het bewijst dat we 2 oorlogen hebben gevoerd zonder bewijs.
Bron?quote:Bush, FOX en CNN binnen een aantal uur hun "dader" hadden en de FBI had de volgende dag alle 18 kapers EN een paspoort als "bewijs" inmiddels ook allemaal ingetrokken.
Bron?quote:Geen enkele kaper op de passagiers lijsten en/of lijken autopsie en/of doden lijst.
Sterker nog vele kapers leven nog etc etc etc
Bron?quote:WTC7 zegt iedere onafhankelijke expert publiekelijk dat het demolitie is
En inmiddels is het vijf jaar geleden. Hoe betrouwbaar is het nu nog wat er boven tafel komt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
het probleem is wat mij betreft dat alles manipuleerbaar is.
Zowel in de ene richting als de andere.
Het is en blijven verslagen samengesteld door andere mensen.
Ik.. en jij waren er niet bij.
Verder is die Keith Olbermann vertaling van "The military act commission" te moeilijk voor je?? http://www.youtube.com/watch?v=D-Qv9zSe0eg&eurl=quote:A team from the Lausanne-based Dalle Molle Institute for Perceptual Artificial Intelligence, Idiap, said it was 95% certain the tape does not feature the voice of the al-Qaeda leader. Bush has tricked you into looking for an 'ENEMY' behind 911, not 'WHO' perpetrated the crime. It is the grand Illusion, the ultimate Bait-N-Switch ...The Royal Scam.
Mass murderers go un-investigated, while Bush has us fighting 'The Enemy'. http://911lies.org/fake_bin_laden.html
Dus wat verdien jij nu eigenlijk volgens Mac Arthur vobbes?quote:"No man is entitled to the blessings of freedom unless he be vigilant in its preservation."
--MacArthur
Ow wacht... Je mag niet twijfelen aan jouw uitleg?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:34 schreef pietje77 het volgende:
dit is nu typisch calvobbes, zelfs dit word "verslagen" door zijn über-denial.............................................................................. ja calcobbes?? is het hem toch??
Verder is die Keith Olbermann vertaling van "The military act commission" te moeilijk voor je??
quote:"In my opinion WTC7 was with the utmost probability brought down by controlled demolition done by experts" says Hugo Bachmann, Professor emeritus for structural analysis and construction at ETH*. And also Jörg Schneider, another Professor emeritus for structural analysis and construction at ETH, interprets the small number of existing videos as indices that "WTC7 was with the utmost probability brought down by explosives". http://www.911blogger.com/node/2925
bron: Improbable Collapse : The Demolition of our Republicquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:22 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Heb je een bron voor die bewering? En citeer je daarom dat hele betoog? Is dat echt je enige reactie?
Het primaire probleem is dat er een aantal mensen zijn die koste wat het kost in een complot willen geloven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:30 schreef NorthernStar het volgende:
Het primaire probleem is dat er nooit onderzoek is geweest.
Goh.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:43 schreef Lambiekje het volgende:
bron: Improbable Collapse : The Demolition of our Republic
Wat dat betreft ben ik er dus ook van overtuigd dat het officiele verhaal absoluut niet correct is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En inmiddels is het vijf jaar geleden. Hoe betrouwbaar is het nu nog wat er boven tafel komt?
Het primaire probleem is dat er nooit onderzoek is geweest.
Het enige onderzoek dat er geweest is dat beschikking had kunnen hebben over alle relevante info was de 9/11 Commission. Nou is imo vanaf het begin vrij duidelijk geweest dat deze commissie en het rapport wat ze hebben uitgebracht volstrekt onbetrouwbaar is, dus wat blijft er over?
Wordt jij ook boos op je zoon als hij de sommen van school niet begrijpt terwijl jij denkt ze wel te snappen en ze al tig keer uitgelegd hebt ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef pietje77 het volgende:
samenvatting: Calvobbes zijn anonieme regeringsverdedigende sites weten het beter dan publieke onafhankelijke TOPexperts.
Calvobbes weet het persoonlijk beter dan het "Institute for Perceptual Artificial Intelligence".
en zijn anonieme non-experts weten het beter dan : www.patriotsquestion911.com
De FBI en Bush hebben geen bewijs maar Calvobbes en zijn anonieme sites wel....
Alles wijst op CD, FEMA zegt dat brand als oorzaak zeeeer onwaarschijnlijk is.
NIST/FEMA etc hebben daarom geen van allen explosieven onderzocht.
WMD, chemische wapens, saddam---Al ciaeda klopt niet, geheime kampen, martelen, nu martelen volgens de wet toegestaan, etc etc etc etc etc bergen onovertrefbare leugens.
en dit is +- 1%.........
logisch.....
Kom kom pietje...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef pietje77 het volgende:
samenvatting: Calvobbes zijn anonieme regeringsverdedigende sites weten het beter dan publieke onafhankelijke TOPexperts.
Vanuit mijn oogpunt is Pietje iemand die de som wel degelijk snapt, maar vol blijft houden dat die de som niet snapt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:54 schreef Mirage het volgende:
vanuit calvobbes oogpunt ben JIJ degene die de som niet snapt...
Yep, dat is de 1 million dollar question.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik er dus ook van overtuigd dat het officiele verhaal absoluut niet correct is.
Wie of wat ze proberen te verdoezelen blijft wat mij betreft dan nog een vraagteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |