En waarom zou men kijken of het geen schijnhuwelijk betreft? Inderdaad, of men dus niet met behulp van dat huwelijk een verblijfsstatus wil gaan afdwingen. Er wordt voldoende afgewezen op het simpele feit dat "er onvoldoende aanwijzingen zijn dat betrokkene zich niet permanent zal vestigen". Zelfde probleem met toeristenvisa. Krijg je ook niet door alleen maar een paar tientjes neer te tellen, moet je ook van alles en nog wat voor aantonen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:13 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt alleen gekenen of het geen schijnhuwelijk is. Je hoeft volgens mij niet vooraf een grond voor verblijf te hebben wil je met elkaar trouwen. Of je trouwt en of je je partner mag laten overkomen zijn twee verschillende dingen.
Dat is wat anders dan er vooraf gekeken wordt of men een geldige reden tot verblijf heeft. Volgens mij hoeft je partner geen verblijfsvergunning te hebben om te mogen trouwen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 06:36 schreef Vhiper het volgende:
[..]
En waarom zou men kijken of het geen schijnhuwelijk betreft? Inderdaad, of men dus niet met behulp van dat huwelijk een verblijfsstatus wil gaan afdwingen.
Puur naar de regels kijkend hoeft het niet nee, maar doe nou niet alsof het geen enkel probleem is, alsof zo'n papiertje niets voorstelt en je dat alleen maar eventjes zou moeten ophalen ofzo. Ik heb er zelf 6 maanden op moeten wachten en gezeik om gehad, niet omdat ik niet aan de voorwaarden zou voldoen, maar puur omdat het op de stapel bleef liggen, traag afgehandeld werd en ook nog eens naar de verkeerde gemeente werd verzonden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:07 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan er vooraf gekeken wordt of men een geldige reden tot verblijf heeft. Volgens mij hoeft je partner geen verblijfsvergunning te hebben om te mogen trouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |