voor een lekkere lunch moet je bij bon pain zijn, dat is een broodjeszaak op de brink (het plein van deventer). ik kom zelf oorspronkelijk uit deventer dus die eetplekjes ken ik nu welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ik naar Deventer, daar tref ik Frank en Christan dan ook, en mijn vriendin en haar zoontje. Lekker een weekendje weg samenVanmiddag naar het Speelgoedmuseum, vanavond pannenkoeken eten, morgen naar Hellendoorn, zondag zwemmen
En verder zien we wel
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:07 schreef Fannetje het volgende:
Troel, voor mij is het hetzelfde als bij de anderen
Ik zie je inmiddels al wel in het lijstje staan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:17 schreef Dinamiet het volgende:
Hmh,
ik heb alles ingevuld bij 'plan aanpassen' en heb zelfs al een resultaat ingevoegd.
Maar hij pakt hem nog niet kennelijk
Ik zie het, dankjewelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zie je inmiddels al wel in het lijstje staan.
Uhm ze verminderen je eetlust, laten je voller voelen, en zorgen dat je op het zelfde niveau energie blijft verbranden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:23 schreef ymme het volgende:
Wat houden die medicijnen precies in dan daeri?
Helpen deze jouw bij het afvallen.. ?
Vervelend, trouwens dat het uit is gegaan.. Maar meer jongens dan kerktorens:D
Netjes toch 7,2 kilo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:05 schreef daeri het volgende:
[..]
Uhm ze verminderen je eetlust, laten je voller voelen, en zorgen dat je op het zelfde niveau energie blijft verbranden.
Ronduit een wonderpil dus![]()
Ik eet nu 3 - 5 boterhammen per dag, en avond eten (minder dan vroeger)
Probleem met mn ex is dat ik nog nooit van n gozer heb gehouden, maar na 3 maanden nog wel steeds van hem houd. Maar we hebben sinds n week weer contact en gaan kijken of vriendschap opbouwen nog kan, maar het heeft tijd nodig, vooral van zijn kant geloof ik. Hij is nogal terughoudend en schrikt als hij zich ineens indenkt dat t toch wel fijn is om met me te praten (dat zegt ie niet, maar dat kan ik wel merken op cam. enzo, zit hij heel de tijd heel blij te doen en gelukkig te wezen, en opeens moet de cam uit en zegt ie niks meer. Dus geschrokken van zn eigen gevoelens denk ik)
Ben nu 7,2 kilo afgevallen in anderhalve maand zon beetje. en ik moet ook ongesteld worden de komende week, dus volgens mij houd ik vocht vast enzo.![]()
Ben nog lang niet klaar met lijnen, en de vriendschap geef ik gewoon tijd, het lijkt nu nog helemaal nergens op, maar we hebben een gigantische ruzie gehad toen we uit elkaar gingen, dus t is wel logisch dat er nog spanning hangt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef ymme het volgende:
[..]
Netjes toch 7,2 kilo.
En ik hoop dat het allemaal goed komt met de vriendschap![]()
met invullen van profiel werkt t nog niet hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:03 schreef Troel het volgende:
De volgende mensen moeten eerst hun profiel invullen voordat ze in het lijstje komen:
>lijstje namen<
Oh was dat er al? Ah. Ik snapte het niet zo en kon niet inloggen met de oude gegevens, dus vandaar dat ik dacht dat je die zelf moest maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:52 schreef Troel het volgende:
Dat komt omdat je dan nog niet gekoppeld bent aan de dieetclub. Ik zal het voor iedereen eens doorgeven. Ik zag ook al dat maeghan een nieuwe account had aangemaakt (waarschijnlijk daarom)
ok hier had ik recent ook al iets over gelezen, ik ga de optie ff zoeken (bedankt voor je snelle reactie!)quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Hm, je hebt je PM niet geactiveerd (envelopje bovenaan je scherm), dus kan ik het niet verklappen...
Da's toch geen ramp, zo nu en dan? Als je er maar van genoten hebt, niet balen, en morgen lekker gezond etenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:08 schreef Dinamiet het volgende:
Balen, ik kon het niet laten om mijzelf te onthouden van een halve pizza......
Ah dat was dus de oorzaak, heb ik dan ook meteen gedaan, en ik sta er nu idd terug bij, bedanktquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:33 schreef Troel het volgende:
Excusez moi, ik bedoel het plan.
Symptonen is overigens ook een veelgemaakte (en dus niet originelequote:Op maandag 30 oktober 2006 06:23 schreef clowncloon het volgende:
Zieke zielige katerverhaal
We gaan vandaag al omstreeks 8 uur naar de huisarts maar toch, weet iemand wat dit voor symptonen zijn?
Zooo,quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:15 schreef Riann het volgende:
ik heb een vriendje
ik en hij
[afbeelding]
en troel ik zal dadelijk denk ik mijn profiel invullen
Hey, das bijna mijn ontbijt,quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:23 schreef pluisje het volgende:
2 glazen water en een bakje muesli of cruesli met yoghurt.
(maak daar overigens maar een half bakje van, zoonlief blijkt het ook lekker te vinden en snaait mijn halve bakje steeds leeg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |