Knap hoor Fannetje, lijkt me niet meevallen om weer 'opnieuw' te moeten beginnenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:00 schreef Fannetje het volgende:
Ik meld me hier ook weer officieel.
Vanaf morgen ga ik er weer aan geloven.. ik ga weer terug naar de Weight Watchers!
Ik zag deze week dat ik weer bijna terug zit op mijn oude gewicht van 3 jaar geleden...![]()
Morgen meld ik me met mijn definitieve startgewicht...
Dat kan je aanpassenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik sta niet maar in de lijst?Effin, dan ook maar even zo een update: inmiddels ziet mijn bodytone er goed uit, geen lovehandels meer enzo, en het gewicht is ook aan het minderen. Sinds vorige week 2 kilo eraf
in mijn dieet profile staat trouwens dat ik een vrouw ben?![]()
Hoorayquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef ymme het volgende:
Nou ik ben terug. En de hele lesauto zit in de prak
haha grapje... Het ging geweldig goed gewoon
het is alsof ik nooit gestopt ben met lessen. Vier jaar geleden, ging het slechter dan nu. Ik ben zo blij.
Wij lessen hier 1,5 uur omdat we in een dorp wonen, en niet zo heel dicht bij de stad. Maar ik kon alles al zelf. Schakelen ging perfect. Alleen de rotondens waren even wennen, maar dit ga na 3x gedaan te hebben ook goed. Ik kreeg een complimentje dat ik al goed op de verkeersregels letten. En nee ik heb de theorie nog niet. Maar dit gaat geen probleem worden. Mijn inzicht was goed, en als ik zo bleef rijden had ik hoogst waarschijnlijk zo rond de 12 lessen nodig. En dat vind ik zo niet erg, dat is zoveel beter voor de portomonee
Ik hoop dat het zo goed blijft gaan........
Ben echt zo blij!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:11 schreef YPPY het volgende:
Er is een nieuw systeem, daar heeft Troel een paar dagen terug over gepost. Je kun daar ook inloggen en alles aanpassen. Dit nieuwe systeem heeft meer functies.
Stomme vraag misschien, maar waar? onder profiel (boven uitloggen) kan ik niets aanpassen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat kan je aanpassenDe standaard is vrouw aangezien er meer vrouwen waren. Maandag was iedereen man
kay, i'll waitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:40 schreef Troel het volgende:
Ik zie het inderdaad. Ik gok dat Bert bezig is, want ik kan ook niet in de adminomgeving op dit moment. Even afwachten dus!
De button komt er dus aan, dat snappen jullie al welquote:Bert zegt:
Haha... ik zie ook waarom nu; er staat geen button onder het profiel
Zo, dat is wel heeeel offtopicquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:27 schreef Emu het volgende:
Ik ben geen Nederlander, dus van de helft van de partijen weet ik totaal niet wat ze inhouden, maar ik vond het wel eens grappig om te doen. Voor de SP zou ik trouwens nooit stemmen, dierenrechten in de grondwet willen![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |