abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:25:54 #151
79550 Ymke
your ghost
pi_42910301
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Klopt Ymke

En niet stiekem flink uitademen van tevoren hè?
Shit , die kende ik nog niet

Ik wacht nu op een telefoontje van de internist met de uitslag of ik een erfelijke aanleg heb voor versnelde bloedstolling.Ben benieuwd
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_42910329
ik mag pas over een week weer eens meten, dus dan komt mijn update ook wel..

Ik kan alleen niets aanpassen,krijg foutmelding mbt de java... Maar dat ligt denk ik meer aan mijn computer dan aan de site..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42910428
Meten doe ik niet aan. Dit merk ik vanzelf aan mijn kleding en dergelijke

Hier gaat het lijnen nog steeds goed.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 oktober 2006 @ 09:37:30 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42910470
Ik meet ook nooit hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:39:41 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_42910496
Ik meet af en toe, maar er zijn mensen die dat wel doen, vandaar dat daar nu de mogelijkheid is om dat vast te leggen.
Ik hoop dat het binnenkort zelfs mogelijk is om daar grafiekjes van te laten zien en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42910511
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 08:48 schreef Ymke het volgende:
Ik zie net dat je je onderbeenomtrek moet meten , heb door een flinke blessure mn been een tijd niet kunnen gebruiken en heb eenn heeeeeel slank rechterkuitje nu. Die maar invullen

Die bortsomtrek , meet je dat net onder je borsten?
Ik heb borstomtrek om mijn borsten gemeten. Over mijn tepels heen zeg maar
Hmm misschien even aanpassen binnenkort
Dus als jullie verbaasd waren over mijn afmetingen
Edit: ow, de afmetingen staan er niet bij in de OP, dat valt weer mee.
pi_42910513
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zie PM
Ik ben mn wachtwoord ook kwijt. PM? Zegt me helemaal niks... (heb een blond moment, haha)
It is your friends who make your world!
pi_42910548
Bovenarmen kan je ook meten
(ik werkelijk nog nooit eerder gemeten en voel me een beetje belachelijk als ik met een meetlint om mijn kuit zit )
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:51:14 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_42910670
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:40 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Ik ben mn wachtwoord ook kwijt. PM? Zegt me helemaal niks... (heb een blond moment, haha)
Zie het envelopje bovenin je scherm naast big brother
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:51:29 #160
79550 Ymke
your ghost
pi_42910674
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:42 schreef freecell het volgende:
(ik werkelijk nog nooit eerder gemeten en voel me een beetje belachelijk als ik met een meetlint om mijn kuit zit )
Ach , kan jou het schelen , wie ziet je nou?

Ik moest eerst eens goed op zoek naar zo'n meetlint . Ik wist dat ik hem had maar waar

In mn zoons kamer dus , geen idee wat hij ermee gedaan heeft
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:51:58 #161
35189 Troel
scherp en bot
pi_42910681
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:42 schreef freecell het volgende:
Ik deed altijd boven been, onderbeen, bovenarm en pols
Dus op het moment dat je arm er nog bij moet in het lijstje, moet je maar gillen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:52:53 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_42910691
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:51 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ach , kan jou het schelen , wie ziet je nou?

Ik moest eerst eens goed op zoek naar zo'n meetlint . Ik wist dat ik hem had maar waar

In mn zoons kamer dus , geen idee wat hij ermee gedaan heeft
Ik kan wel wat verzinnen
*mompelt iets met fallussymbool en zwaardballonnen*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:53:32 #163
79550 Ymke
your ghost
pi_42910700
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik kan wel wat verzinnen
*mompelt iets met fallussymbool en zwaardballonnen*
Laat ik zo zeggen . Ik WIL het niet weten
pi_42913394
Heb ik het wel goed gedaan? Ik heb ingelogd onder mijn qqn naam en wachtwoord en gewoon hetzelfde gewicht ingevoerd als in de vorige update.
pi_42914772
Ja fok is back!!!

Ik ben zenuwachtig krijg geen hap door m'n keel. Heb om 12.15 uur rijles...
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:12:09 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_42915446
Hmm, je staat niet in het lijstje. Je inlognaam is petra zonder streepjes, misschien dat dat mis gaat?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 oktober 2006 @ 11:15:41 #167
13151 crew  Rewimo
pi_42915560
Succes ymme! Autorijden is leuk joh

We zijn d'r weer, saaie boel hoor zonder die uitlaatklep hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:23:37 #168
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42915891
hey allemaal

in het slank voor de feestdagentopic, is er een discussie gaande.. sommige mensen daar snappen niet dat je ook maat 42 ofzo kunt hebben en ruim twintig kilo zwaarder zijn als zijzelf.....

(en daarbij ook bijna 20 cm langer.....)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_42915991
Joepie, we zijn er weer!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42916005
yeah fok doet het weer

Ik heb jullie een tijdje geleden ooit verteld over de ziekte van steinert
http://www.vsn.nl/spierziekten/diagnose.php?diagnose_id=6

En gister de uitslag gehad van de dna test. En de uitslag was idd dat ik het heb. nog in een iets hogere gradatie als mijn tante's en mijn vader is idd drager. Wel in een lage gradatie. Maar dit is echt klote. Maar dit verklaart wel sommige dingen. Zoals de kramp in mijn handen af en toe. Mijn mond die ik niet dicht kan houden. Het langzaam eten omdat ik niet zo goed kan slikken. Het verslikken af en toe. Mijn diarree - obsipatie problemen. Ik vind het echt klote. Maar ik moet nu voortaan naar de cardioloog neuroloog en revalidatie-arts. Ik kan er nog steeds niet zo goed over uit. Ik had gewoon gedacht ik heb het niet weet je wel zei ik een dag van te voren al. Maar ja smam en spap denken het al een tijdje van wel omdat ik op dezelfde manier eet en slik als hun. etc etc. Nu moet ik het nog een plaatsje gaan geven. Maar komt vanzelf goed. En je kan niks van die ziekte zeggen dat is juist het onzekere. Kan zijn dat ik nooit meer symptomen krijg als deze maar het kan ook nog veel ernstigere worden. Het kan zijn over 10 jaar het kan zijn over 20 jaar de verloop van de ziekte is niks over te zeggen. Maar ja we gaan verder en gaan goed informeren hoe het zit met verzekeren en zo en goed onder controle blijven.

Maar het is gewoon klote verder is er niet veel van te zeggen.
pi_42916218
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Succes ymme! Autorijden is leuk joh

We zijn d'r weer, saaie boel hoor zonder die uitlaatklep hier
Dank je.
Ik heb vier jaar geleden, al een aantal lessen gehad. Maar ben d'r toen mee gestopt en nooit meer begonnen.
Nu ik in mijn laatste jaar van de studie zit, moest het er toch maar van komen. Omdat wij in een gat wonen waar geen bussen rijden, en ik dus echt genoeg heb uberhaut van het openbaar vervoer, wil ik straks als ik werk heb, lekker met de auto kunnen gaan. Niet meer afhankelijk van andere zijn, en zelf boodschappen doen

Heerlijk klinkt als muziek in de oren
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:33:36 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42916257
nou Ymme, het komt vast wel goed... gewoon proberen te ontspannen....

en inderdaad een auto is heel erg handig
(ik zou echt niet meer zonder kunnen)
pi_42916305
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:26 schreef Riann het volgende:
yeah fok doet het weer

En gister de uitslag gehad van de dna test. En de uitslag was idd dat ik het heb. nog in een iets hogere gradatie als mijn tante's en mijn vader is idd drager. Wel in een lage gradatie. Maar dit is echt klote. Maar dit verklaart wel sommige dingen. Zoals de kramp in mijn handen af en toe. Mijn mond die ik niet dicht kan houden. Het langzaam eten omdat ik niet zo goed kan slikken. Het verslikken af en toe. Mijn diarree - obsipatie problemen. Ik vind het echt klote. Maar ik moet nu voortaan naar de cardioloog neuroloog en revalidatie-arts. Ik kan er nog steeds niet zo goed over uit. Ik had gewoon gedacht ik heb het niet weet je wel zei ik een dag van te voren al. Maar ja smam en spap denken het al een tijdje van wel omdat ik op dezelfde manier eet en slik als hun. etc etc. Nu moet ik het nog een plaatsje gaan geven. Maar komt vanzelf goed. En je kan niks van die ziekte zeggen dat is juist het onzekere. Kan zijn dat ik nooit meer symptomen krijg als deze maar het kan ook nog veel ernstigere worden. Het kan zijn over 10 jaar het kan zijn over 20 jaar de verloop van de ziekte is niks over te zeggen. Maar ja we gaan verder en gaan goed informeren hoe het zit met verzekeren en zo en goed onder controle blijven.

Dat is inderdaad niet leuk
Ik hoop dat je na veloop van tijd, 't een plaatsje kan gaan geven. En ik wens je vooral veel sterkte
pi_42916448
Goed gedaan met die site Troel.

Da’s balen Riann. Hopen maar dat je er niet meer last van krijgt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:42:53 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42916556
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:26 schreef Riann het volgende:
yeah fok doet het weer

Riann. dit is gewoon zwaar klote.....

Steinert is een rotziekte...
Ik heb al een aantal maal pten verzorgd met deze ziekte in vergevorderd stadium en weet dat het echt een ernstig verhaal kan zijn.....

hoop dat het bij jou niet zo'n vaart zal gaan lopen...

dikke knuffel,
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:43:25 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_42916574
Riann
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 oktober 2006 @ 11:45:14 #177
13151 crew  Rewimo
pi_42916629
Riann, dat is kl***. Vooral omdat het zo onzeker is hoe het zich ontwikkelt (of juist niet). Veel sterkte!
pi_42917431
Heel veel sterkte Riann
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 oktober 2006 @ 12:23:56 #179
13151 crew  Rewimo
pi_42917827
Ik heb gisteren kaasbrood gebakken (bakmix van de molen), men wat zalig
  † In Memoriam † woensdag 25 oktober 2006 @ 12:25:58 #180
43556 miss_dynastie
pi_42917882
Oe, Riann, wat een onzekerheid
pi_42918085
ik ga vanmiddag of morgen wel even worstelen met het meetlint en de weegschaal, maar eerst ff mijn weekeind.

dit weekeind was namelijk de eerste verjaardag van de kindjes van mijn zus (tweeling). natuurlijk groot feest, en ik ga dan niet precies op mijn eetgewoonten letten, anders zie je iedereen taart eten en wil je het zelf ook, ach jullie kennen het wel. maar dat heb ik geweten hoor!

ik heb namelijk een niet al te lieve oma, die al bij binnenkomst zei: meid je moet afvallen (ze had me meer dan een jaar niet gezien of zo) en bij mij gaat dat heel erg snel hoor, dus bij jou kan dat ook.
ik toch maar braaf ja, nee en amen gezegt, want ja, ruzie op een verjaardag is ook weer niets.

belde ze de dag erna naar mijn moeder op, om toch nog even te zeggen dat ik veel te dik was en dat dat er maar snel af moest. en dat ik dus geen taart of hapjes had moeten eten (als hapjes had ik alleen beetje augurk met boterhamworst, dus ook nog gezond ook) en ga zo maar door. want ik was echt veel te dik en bla die bla die bla.

mijn moeder is er dus maar tegenin gegaan (ook al veroorzaakt dat weer een familieruzie) dat ze haar mond maar eens moest houden, dat ik dat wel van andere mensen te horen zou krijgen en dat zij niet de aangewezen persoon was om tegen mij te zeggen dat ik te dik was (dat beslis ik toch zelf wel). dus oma is nu boos, en ik ook, maar dan op oma!

maar nu maar even netjes aan mijn eten houden, want volgend weekeind is er al weer een verjaardag (elk weekeind een verjaardag is niet leuk meer).
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 oktober 2006 @ 12:33:43 #182
13151 crew  Rewimo
pi_42918146
Oma is waarschijnlijk gewoon bezorgd om je, maar dat kan ze wel wat taktischer brengen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:34:13 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_42918166
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:32 schreef gothic-blackie het volgende:
(als hapjes had ik alleen beetje augurk met boterhamworst, dus ook nog gezond ook)
Sorry, boterhamworst is NIET gezond.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42918244
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:34 schreef Troel het volgende:

[..]

maar augurk weer wel en die twee stukjes, geven me geen kilo's gewicht, lijkt me zo.

en nee oma is niet bezorgt, oma vergelijkt mij met mijn nicht (bijna dezelfde leeftijd) alleen is mijn nicht zo mager als een lat en moet zij juist aankomen.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:38:20 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_42918290
Dat is een redenatie van lik mijn vestje.

Als ik een bak patat opvreet en een klein stukje komkommer is het ook niet ineens een gezonde maaltijd. Ook al is het een klein stukje of een klein beetje, het blijft ongezond.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42918375
Sterkte Riann
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:47:02 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_42918572
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:38 schreef Troel het volgende:
Dat is een redenatie van lik mijn vestje.

Als ik een bak patat opvreet en een klein stukje komkommer is het ook niet ineens een gezonde maaltijd. Ook al is het een klein stukje of een klein beetje, het blijft ongezond.
Net zoiets als sla eten en er dan een halve fles mayonaise overheen kiepen
" ja maar sla is toch gezond "
disclaimer
pi_42920076
Dank jullie wel erg lief
pi_42920171
Riann, sterkte, het lijkt mij echt heel vervelend om zulk nieuws te krijgen, vooral omdat je niet weet hoe het verder zal verlopen..
  † In Memoriam † woensdag 25 oktober 2006 @ 13:44:01 #190
43556 miss_dynastie
pi_42920539
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, maar het is waarschijnlijk wel een van de meest gezonde dingen die op tafel staan

Lekker niks van oma aantrekken hoor, lamalulle
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:45:00 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_42920563
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, maar het is waarschijnlijk wel een van de meest gezonde dingen die op tafel staan

Lekker niks van oma aantrekken hoor, lamalulle
Je bedoelt een van de minst ongezonde dingen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 25 oktober 2006 @ 13:48:22 #192
43556 miss_dynastie
pi_42920658
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef Troel het volgende:

[..]

Je bedoelt een van de minst ongezonde dingen
Yep
pi_42920821
Riann, lijkt me inderdaad heel erg klote om te horen. Het verklaart wel weer een hoop, en je hebt hopelijk wel wat steun in je familie!

Gothic Blackie, ik heb ook zo'n oma die maar gewoon dit soort dingen zegt zonder eerst na te denken of het misschien kwetsend is. Mijn (bejaarde) buurvrouw trouwens ook. En dan vervolgens gaan zeggen dat ze zelf 20 kilo is afgevallen (ja in het ziekenhuis vanwege haar slechte gezondheid ).
Blijkbaar denken veel oudjes dat ze alles maar mogen zeggen "omdat ze tenslotte al zo oud zijn", alsof je dan geen empathie meer hebt.

Ik heb trouwens een afspraak gemaakt voor een intake bij de obesitatpoli (psycholoog, dietist en internist)

ik kan er alleen pas 11 januari terecht
pi_42921403
Nou ik ben terug. En de hele lesauto zit in de prak

haha grapje... Het ging geweldig goed gewoon
het is alsof ik nooit gestopt ben met lessen. Vier jaar geleden, ging het slechter dan nu. Ik ben zo blij.

Wij lessen hier 1,5 uur omdat we in een dorp wonen, en niet zo heel dicht bij de stad. Maar ik kon alles al zelf. Schakelen ging perfect. Alleen de rotondens waren even wennen, maar dit ga na 3x gedaan te hebben ook goed. Ik kreeg een complimentje dat ik al goed op de verkeersregels letten. En nee ik heb de theorie nog niet. Maar dit gaat geen probleem worden. Mijn inzicht was goed, en als ik zo bleef rijden had ik hoogst waarschijnlijk zo rond de 12 lessen nodig. En dat vind ik zo niet erg, dat is zoveel beter voor de portomonee

Ik hoop dat het zo goed blijft gaan........

Ben echt zo blij!!!!!!!!!!

woensdag 25 oktober 2006 @ 14:32:59 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_42921730
12 lessen?

Ik zou toch maar sparen voor meer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42922147
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef Troel het volgende:
12 lessen?

Ik zou toch maar sparen voor meer
Dat is een groffe schatting, na z'n eerste les.
Ik heb 4 jaar geleden ookal een aantal lessen gehad. Vandaar dat ik al rijervaring heb.

En rij ook veel op de boederij, in tractoren/auto's etc.
Heb zelfs al eens op een vrachtwagen gereden (op een parkeerterrein )
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:13:21 #197
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_42923082
Sterkte Riann
pi_42924945
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:56 schreef octopussy het volgende:
Riann, lijkt me inderdaad heel erg klote om te horen. Het verklaart wel weer een hoop, en je hebt hopelijk wel wat steun in je familie!

Gothic Blackie, ik heb ook zo'n oma die maar gewoon dit soort dingen zegt zonder eerst na te denken of het misschien kwetsend is. Mijn (bejaarde) buurvrouw trouwens ook. En dan vervolgens gaan zeggen dat ze zelf 20 kilo is afgevallen (ja in het ziekenhuis vanwege haar slechte gezondheid ).
Blijkbaar denken veel oudjes dat ze alles maar mogen zeggen "omdat ze tenslotte al zo oud zijn", alsof je dan geen empathie meer hebt.

Ik heb trouwens een afspraak gemaakt voor een intake bij de obesitatpoli (psycholoog, dietist en internist)

ik kan er alleen pas 11 januari terecht
hmm mijn oma is erger, en dat meen ik serieus. om een paar voorbeeldjes te noemen, mijn moeder rookt (ja ja slechte gewoonte) maar mijn moeder houd dat stil voor mijn oma omdat er anders knallende ruzie is. mijn oom wou verhuizen naar drente, mooi huisje gevonden en ga zo maar door, heeft mijn oma ingepraat op de kinderen, zodat hun toch maar niet verhuizen (ze wonen nu op ongeveer 500 meter afstand van oma). mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en willen een feestje geven, niets groots, gewoon klein feestje, maar oma had alles al geregeld, bij welk restaurant het gedaan moest worden, welke muziek gedraaid moest worden, welk eten er op tafel moest staan, hoe laat het begon, en hoe laat het afgelopen zou zijn, wie er moesten komen en ga zo maar door (mijn ouders hebben daarna maar gezegt: wij gaan van dat geld wel naar parijs, en als we thuis komen gaan we uit eten bij een indisch restaurant met de kinderen en de ouders zijn uitgenodigd, maar we eten wel pas na 8 uur, iets waar mijn oma niet tegen kan want het eten moet om 5 uur op tafel staan, en het mag alleen maar hollandse kost zijn.
en dan het ergste van allemaal, mijn nicht had dat motorongeluk gehad (staat een paar topics terug wel ergens) en mijn oom (waar we bijna geen contact meer mee hebben door oma) komt langs. oma duwt mijn oom en tante weg en vind dat alles nu maar even uitgepraat moet worden. ok dat kan nog gebeuren, maar als de dokter langs komt om de toestand van mijn nicht te bespreken op het moment dat ze op de IC ligt, moet mijn oma tussen mijn tante (de moeder van mijn nicht) en de dokter zitten, want zij moet alles wel goed horen, want het is wel haar kleinkind. waardoor mijn tante niet met de dokter kan praten. daarna is trouwens ook besloten dat ze niet meer welkom waren in het ziekenhuis, het was te druk voor mijn nicht (in coma reageerde ze nog slecht op de stem van mijn oma)

maar mijn oma is gewoon de liefste niet. ben daarom ook blij dat ik nu in het westen woon, zie ik haar niet zo vaak vind het alleen jammer voor mijn opa, want die zie ik daardoor ook veel minder.

en ja blikworst kan dan wel niet gezond zijn, maar het is altijd beter dan chips, zoute nootjes en andere spullen die met een feestje op tafel gezet worden.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:39:24 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_42925908
Sinterklaasmeeting is definitief zondag 26 november. Aanmelden kan door te mailen naar sint (apenstaartje) troel.nl

Aanmelden kan tot en met 1 november!

Meer info in het dieetclubtopic!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42926584
gothic blackie, dat klinkt inderdaad niet echt als een fijne oma..... En om dat dan ook nog zo via jouw moeder te spelen is ook niet netjes.

ik kwam gisteren de buurvrouw tegen,en die had ik al een tijdje niet gezien/gesproken... En die was zo enthousiast over hoeveel ik wel niet afgevallen was, ze vond het zo mooi en dergelijke, en ze vond eigenlijk dat ik niet heel veel meer af hoefde te vallen dan dat ik nu kwijt was..
Was eigenljik wel leuk om weer eens te horen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')