Shit , die kende ik nog nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Klopt Ymke
En niet stiekem flink uitademen van tevoren hè?
Ik heb borstomtrek om mijn borsten gemeten.quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:48 schreef Ymke het volgende:
Ik zie net dat je je onderbeenomtrek moet meten , heb door een flinke blessure mn been een tijd niet kunnen gebruiken en heb eenn heeeeeel slank rechterkuitje nu. Die maar invullen![]()
Die bortsomtrek , meet je dat net onder je borsten?
Ik ben mn wachtwoord ook kwijt. PM? Zegt me helemaal niks... (heb een blond moment, haha)quote:
Zie het envelopje bovenin je scherm naast big brotherquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:40 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik ben mn wachtwoord ook kwijt. PM? Zegt me helemaal niks... (heb een blond moment, haha)
Ach , kan jou het schelen , wie ziet je nou?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:42 schreef freecell het volgende:
Bovenarmen kan je ook meten
(ik werkelijk nog nooit eerder gemeten en voel me een beetje belachelijk als ik met een meetlint om mijn kuit zit)
Ik deed altijd boven been, onderbeen, bovenarm en polsquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:42 schreef freecell het volgende:
Bovenarmen kan je ook meten
(ik werkelijk nog nooit eerder gemeten en voel me een beetje belachelijk als ik met een meetlint om mijn kuit zit)
Ik kan wel wat verzinnenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ach , kan jou het schelen , wie ziet je nou?
Ik moest eerst eens goed op zoek naar zo'n meetlint . Ik wist dat ik hem had maar waar![]()
In mn zoons kamer dus , geen idee wat hij ermee gedaan heeft![]()
Laat ik zo zeggen . Ik WIL het niet wetenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan wel wat verzinnen
*mompelt iets met fallussymbool en zwaardballonnen*
Dank je.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Succes ymme!Autorijden is leuk joh
We zijn d'r weer, saaie boel hoor zonder die uitlaatklep hier
Dat is inderdaad niet leukquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:26 schreef Riann het volgende:
yeah fok doet het weer
Ik heb jullie een tijdje geleden ooit verteld over de ziekte van steinert
http://www.vsn.nl/spierziekten/diagnose.php?diagnose_id=6
En gister de uitslag gehad van de dna test. En de uitslag was idd dat ik het heb. nog in een iets hogere gradatie als mijn tante's en mijn vader is idd drager. Wel in een lage gradatie. Maar dit is echt klote. Maar dit verklaart wel sommige dingen. Zoals de kramp in mijn handen af en toe. Mijn mond die ik niet dicht kan houden. Het langzaam eten omdat ik niet zo goed kan slikken. Het verslikken af en toe. Mijn diarree - obsipatie problemen. Ik vind het echt klote. Maar ik moet nu voortaan naar de cardioloog neuroloog en revalidatie-arts. Ik kan er nog steeds niet zo goed over uit. Ik had gewoon gedacht ik heb het niet weet je wel zei ik een dag van te voren al. Maar ja smam en spap denken het al een tijdje van wel omdat ik op dezelfde manier eet en slik als hun. etc etc. Nu moet ik het nog een plaatsje gaan geven. Maar komt vanzelf goed. En je kan niks van die ziekte zeggen dat is juist het onzekere. Kan zijn dat ik nooit meer symptomen krijg als deze maar het kan ook nog veel ernstigere worden. Het kan zijn over 10 jaar het kan zijn over 20 jaar de verloop van de ziekte is niks over te zeggen. Maar ja we gaan verder en gaan goed informeren hoe het zit met verzekeren en zo en goed onder controle blijven.
Maar het is gewoon klote verder is er niet veel van te zeggen.
Riann. dit is gewoon zwaar klote.....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:26 schreef Riann het volgende:
yeah fok doet het weer
Ik heb jullie een tijdje geleden ooit verteld over de ziekte van steinert
http://www.vsn.nl/spierziekten/diagnose.php?diagnose_id=6
En gister de uitslag gehad van de dna test. En de uitslag was idd dat ik het heb. nog in een iets hogere gradatie als mijn tante's en mijn vader is idd drager. Wel in een lage gradatie. Maar dit is echt klote. Maar dit verklaart wel sommige dingen. Zoals de kramp in mijn handen af en toe. Mijn mond die ik niet dicht kan houden. Het langzaam eten omdat ik niet zo goed kan slikken. Het verslikken af en toe. Mijn diarree - obsipatie problemen. Ik vind het echt klote. Maar ik moet nu voortaan naar de cardioloog neuroloog en revalidatie-arts. Ik kan er nog steeds niet zo goed over uit. Ik had gewoon gedacht ik heb het niet weet je wel zei ik een dag van te voren al. Maar ja smam en spap denken het al een tijdje van wel omdat ik op dezelfde manier eet en slik als hun. etc etc. Nu moet ik het nog een plaatsje gaan geven. Maar komt vanzelf goed. En je kan niks van die ziekte zeggen dat is juist het onzekere. Kan zijn dat ik nooit meer symptomen krijg als deze maar het kan ook nog veel ernstigere worden. Het kan zijn over 10 jaar het kan zijn over 20 jaar de verloop van de ziekte is niks over te zeggen. Maar ja we gaan verder en gaan goed informeren hoe het zit met verzekeren en zo en goed onder controle blijven.
Maar het is gewoon klote verder is er niet veel van te zeggen.
Sorry, boterhamworst is NIET gezond.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:32 schreef gothic-blackie het volgende:
(als hapjes had ik alleen beetje augurk met boterhamworst, dus ook nog gezond ook)
maar augurk weer welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry, boterhamworst is NIET gezond.
Net zoiets als sla eten en er dan een halve fles mayonaise overheen kiepenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:38 schreef Troel het volgende:
Dat is een redenatie van lik mijn vestje.
Als ik een bak patat opvreet en een klein stukje komkommer is het ook niet ineens een gezonde maaltijd. Ook al is het een klein stukje of een klein beetje, het blijft ongezond.
Nee, maar het is waarschijnlijk wel een van de meest gezonde dingen die op tafel staanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry, boterhamworst is NIET gezond.
Je bedoelt een van de minst ongezonde dingenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar het is waarschijnlijk wel een van de meest gezonde dingen die op tafel staan
Lekker niks van oma aantrekken hoor, lamalulle
Yepquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Je bedoelt een van de minst ongezonde dingen
Dat is een groffe schatting, na z'n eerste les.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef Troel het volgende:
12 lessen?
Ik zou toch maar sparen voor meer
hmm mijn oma is erger, en dat meen ik serieus. om een paar voorbeeldjes te noemen, mijn moeder rookt (ja ja slechte gewoonte) maar mijn moeder houd dat stil voor mijn oma omdat er anders knallende ruzie is. mijn oom wou verhuizen naar drente, mooi huisje gevonden en ga zo maar door, heeft mijn oma ingepraat op de kinderen, zodat hun toch maar niet verhuizen (ze wonen nu op ongeveer 500 meter afstand van oma). mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en willen een feestje geven, niets groots, gewoon klein feestje, maar oma had alles al geregeld, bij welk restaurant het gedaan moest worden, welke muziek gedraaid moest worden, welk eten er op tafel moest staan, hoe laat het begon, en hoe laat het afgelopen zou zijn, wie er moesten komen en ga zo maar door (mijn ouders hebben daarna maar gezegt: wij gaan van dat geld wel naar parijs, en als we thuis komen gaan we uit eten bij een indisch restaurant met de kinderen en de ouders zijn uitgenodigd, maar we eten wel pas na 8 uur, iets waar mijn oma niet tegen kan want het eten moet om 5 uur op tafel staan, en het mag alleen maar hollandse kost zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:56 schreef octopussy het volgende:
Riann, lijkt me inderdaad heel erg klote om te horen. Het verklaart wel weer een hoop, en je hebt hopelijk wel wat steun in je familie!![]()
Gothic Blackie, ik heb ook zo'n oma die maar gewoon dit soort dingen zegt zonder eerst na te denken of het misschien kwetsend is. Mijn (bejaarde) buurvrouw trouwens ook. En dan vervolgens gaan zeggen dat ze zelf 20 kilo is afgevallen (ja in het ziekenhuis vanwege haar slechte gezondheid).
Blijkbaar denken veel oudjes dat ze alles maar mogen zeggen "omdat ze tenslotte al zo oud zijn", alsof je dan geen empathie meer hebt.
Ik heb trouwens een afspraak gemaakt voor een intake bij de obesitatpoli (psycholoog, dietist en internist)![]()
ik kan er alleen pas 11 januari terecht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |