daar is ruimte in gemaakt om je ballen op sterk water in te zetten nadat ik je heb laten castrerenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
En jullie mogen raden wat erin zit ! leuk !
Owja ik heb op de tekening aangegeven wat de doos is.
Niet dat julile het verwarren met de kip aan de rechterkant
die heeft er niks mee te maken.
[afbeelding]
succes !
Kan een modje de typfouten er ff uithalenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
daar is ruimte in gemaakt om je ballen op sterk water in te zetten nadat ik je heb laten castreren
opgelost.
slotje
welke?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan een modje de typfouten er ff uithalen
Verkeerde moment op een rare plek je kent het welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:04 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat doet die kip daar dan zoal?
foutquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gebraden kip jezus wat moeilijk
Nee jij hebt het fout !quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:05 schreef the_witch het volgende:
Ik weet het! Ik weet het!!! Een oliefant!!
Dat stond er net nog niet!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe kan het nou als het 100 graden in die doos is![]()
Nee ! je zat wel in de buurtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:06 schreef -Beer- het volgende:
Eureka, een gekookt ei?
Hoe kunnen die nou cool zijn in een blauwe doos van 100 graden? Denk een realistisch mang!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:08 schreef Pony-Lover het volgende:
een negerst
Gebakken ei ?quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar om precies te zijn !
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar om precies te zijn !
[afbeelding]
heb ik al gedaan stomme travestiet !!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
FB![]()
![]()
Wil je even stemmen in mijn topic?![]()
![]()
Willen jullie m'n piemel zien???
![]()
[afbeelding]
![]()
ik vroeg het niet aan jouquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:13 schreef talin77 het volgende:
[..]
heb ik al gedaan stomme travestiet !!
Nee die heeft het druk met andere spelltjesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het Gerrit Zalm, die in het donker een Zweeds kruiswoordraadsel oplost?
Eerst zien dan geloven !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:17 schreef fraubitch het volgende:
ik had het goed, maar dat wilt die eikel niet toegeven natuurlijk.
we hebben weer een vrouw ! en zoals gewoonlijk moeten ze we wat te zeuren hebben !!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:17 schreef fraubitch het volgende:
ik had het goed, maar dat wilt die eikel niet toegeven natuurlijk.
Nee, niks er van JIJ!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:15 schreef talin77 het volgende:
[..]
U en als je mn naan niet weet zeg je maar meneer !
Nah die word niet uitgeleendquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:18 schreef -Beer- het volgende:
Gebeurd er nog wat in dit topic? Kan fraubitch ons niet even vermaken?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:18 schreef talin77 het volgende:
[..]
we hebben weer een vrouw ! en zoals gewoonlijk moeten ze we wat te zeuren hebben !!
Dribbel_ heeft tietenfoto's van mequote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:18 schreef -Beer- het volgende:
Gebeurd er nog wat in dit topic? Kan fraubitch ons niet even vermaken?![]()
Wat ga je er mee doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hallo domme tekkel ! ik vroeg of ik je kip mocht hebben
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dribbel_ heeft tietenfoto's van me
PMS me even.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dribbel_ heeft tietenfoto's van me
sterfquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:18 schreef talin77 het volgende:
[..]
we hebben weer een vrouw ! en zoals gewoonlijk moeten ze we wat te zeuren hebben !!
Hij mag voorop in het mandje op me fiets en dan gaan we samen toerenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kip is verkocht aan sulveillance-fiets voor 3 dinar
ja verander het maar gouw weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij mag voorop in het mandje op me fiets en dan gaan we samen toeren![]()
18 oktober 2006 01:25quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:26 schreef talin77 het volgende:
[..]
mag ik daar en datum en tijdstip bij ?![]()
quote:
mwah, jij bent vrij om die keus zelf te maken , heb goeie zin vandaagquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:26 schreef talin77 het volgende:
[..]
mag ik daar en datum en tijdstip bij ?![]()
Als je het daarbij laatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:29 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga naar bed.
He Drib () vind je het erg als ik over je vriendin droom?
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:29 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga naar bed.
He Drib () vind je het erg als ik over je vriendin droom?
![]()
Een knuffelbeer voelt pas goedquote:
Als jij het zegtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een knuffelbeer voelt pas goed![]()
sorry dat jij iets minder aandacht krijgt dan je zou willenquote:
Jaaa deze edit zag je niet hequote:
Hey, je narcisme begint wel erge vormen aan te nemen hé?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sorry dat jij iets minder aandacht krijgt dan je zou willen
Ik heb ze gezienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Waarom zijn die tietenpics dan godveredomme nog niet gepost. Dribbel_
omdat !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Waarom zijn die tietenpics dan godveredomme nog niet gepost. Dribbel_. [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
newbiequote:
je autisme is ook niet meer wat het geweest is niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:36 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hey, je narcisme begint wel erge vormen aan te nemen hé?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FB twylight zoekt de foto's van je tieten gemaakt op de ONZ-meet... heb je die ergens gelinkt staan ?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FB twylight zoekt de foto's van je tieten gemaakt op de ONZ-meet... heb je die ergens gelinkt staan ?
Ja of niet danquote:
me internet is gewoon snel maar ik ben luiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja of niet dan![]()
~ J/J - - - ## ... ~ zegt:
zoek ff voor me plz sloom internet hier :'_
Ik tel m'n lijken niet eens meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je autisme is ook niet meer wat het geweest is niet?
Dan moet je axe de0 kopen daar krijg je zo'n klikkert bijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:43 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik tel m'n lijken niet eens meer.
Ik gebruik rexona.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je axe de0 kopen daar krijg je zo'n klikkert bij
zo dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:43 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik tel m'n lijken niet eens meer.
Waar blijven die tieten foto'squote:
je mag de mijne wel lenen, al missen sommigen wel een paar delen enzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:48 schreef cerreur het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke lijken.
En ze liggen níét onder het huis.
In de blauwe doos misschien ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:48 schreef cerreur het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke lijken.
En ze liggen níét onder het huis.
Zie dode mensen als een encyclopedie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je mag de mijne wel lenen, al missen sommigen wel een paar delen enzo.
ik mis de F nogquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:51 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zie dode mensen als een encyclopedie.
Heb je a tot r ga dan voor de essssssss.![]()
Dan wil ik geen F maar een E.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik mis de F nog
ruilen tegen jouw Q ?
nee men! die zijn keizeldzaam..quote:
Ik wil geen twee 'w's!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee men! die zijn keizeldzaam..
Je kunt er 2 W's voor hebben
Nee, daar moet je een topic of 2 verder voor zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af of ik hier m'n y kwijt kon![]()
Ik kan SOA maken, nu nog een E want ik wil EMO spellen want dat is het meest ondragelijke woord immer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Nee, daar moet je een topic of 2 verder voor zijn
en nu laat ons onderhandelen
Hey Boel, ik heb wel een M voor je, maar die S moet je er maar zelf bij bedenken
Voor keudo's wil ik mijn zeer zeldzame E wel afstaan, mist je de groene accepteertquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:03 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik kan SOA maken, nu nog een E want ik wil EMO spellen want dat is het meest ondragelijke woord immer.
Doet me gelijk weer denken aan Femke Halsemaargh.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Voor keudo's wil ik mijn zeer zeldzame E wel afstaan, mist je de groene accepteert
Dat lukt je niet. Er kijken teveel mensen naar dit topicquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga het aan talpa verkopen
goed idee
"De Blauwe Doos"
Jij mag die K1P niet hebben. Ik heb zelf ook inspraakquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hallo domme tekkel ! ik vroeg of ik je kip mocht hebben
nee ik zit in die kipquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:31 schreef -Beer- het volgende:
Fraubitch zit er gewoon in.
zij is die K1P.quote:
Zij is de k1p jij bent de chickquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zij is die K1P.
ik zit in de kip
quote:
kom hem vanavond maar brengen.quote:
Dan weet ik wat er in zitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in de blauwe doos zitten
Celsius of Farenheit?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
En het is wel 100 graden in de doos !
De kip niet ! die is al van mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Eventueel kan de doos ook verkocht worden !
ik zei dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Eventueel kan de doos ook verkocht worden !
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:18 schreef pro2call het volgende:
is het een kanker kachel?????
jah he rofl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |