Nah die word niet uitgeleendquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:18 schreef -Beer- het volgende:
Gebeurd er nog wat in dit topic? Kan fraubitch ons niet even vermaken?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:18 schreef talin77 het volgende:
[..]
we hebben weer een vrouw ! en zoals gewoonlijk moeten ze we wat te zeuren hebben !!
Dribbel_ heeft tietenfoto's van mequote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:18 schreef -Beer- het volgende:
Gebeurd er nog wat in dit topic? Kan fraubitch ons niet even vermaken?![]()
Wat ga je er mee doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hallo domme tekkel ! ik vroeg of ik je kip mocht hebben
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dribbel_ heeft tietenfoto's van me
PMS me even.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dribbel_ heeft tietenfoto's van me
sterfquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:18 schreef talin77 het volgende:
[..]
we hebben weer een vrouw ! en zoals gewoonlijk moeten ze we wat te zeuren hebben !!
Hij mag voorop in het mandje op me fiets en dan gaan we samen toerenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kip is verkocht aan sulveillance-fiets voor 3 dinar
ja verander het maar gouw weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij mag voorop in het mandje op me fiets en dan gaan we samen toeren![]()
18 oktober 2006 01:25quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:26 schreef talin77 het volgende:
[..]
mag ik daar en datum en tijdstip bij ?![]()
quote:
mwah, jij bent vrij om die keus zelf te maken , heb goeie zin vandaagquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:26 schreef talin77 het volgende:
[..]
mag ik daar en datum en tijdstip bij ?![]()
Als je het daarbij laatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:29 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga naar bed.
He Drib () vind je het erg als ik over je vriendin droom?
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:29 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga naar bed.
He Drib () vind je het erg als ik over je vriendin droom?
![]()
Een knuffelbeer voelt pas goedquote:
Als jij het zegtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een knuffelbeer voelt pas goed![]()
sorry dat jij iets minder aandacht krijgt dan je zou willenquote:
Jaaa deze edit zag je niet hequote:
Hey, je narcisme begint wel erge vormen aan te nemen hé?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sorry dat jij iets minder aandacht krijgt dan je zou willen
Ik heb ze gezienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Waarom zijn die tietenpics dan godveredomme nog niet gepost. Dribbel_
omdat !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Waarom zijn die tietenpics dan godveredomme nog niet gepost. Dribbel_. [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
newbiequote:
je autisme is ook niet meer wat het geweest is niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:36 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hey, je narcisme begint wel erge vormen aan te nemen hé?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FB twylight zoekt de foto's van je tieten gemaakt op de ONZ-meet... heb je die ergens gelinkt staan ?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FB twylight zoekt de foto's van je tieten gemaakt op de ONZ-meet... heb je die ergens gelinkt staan ?
Ja of niet danquote:
me internet is gewoon snel maar ik ben luiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja of niet dan![]()
~ J/J - - - ## ... ~ zegt:
zoek ff voor me plz sloom internet hier :'_
Ik tel m'n lijken niet eens meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je autisme is ook niet meer wat het geweest is niet?
Dan moet je axe de0 kopen daar krijg je zo'n klikkert bijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:43 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik tel m'n lijken niet eens meer.
Ik gebruik rexona.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je axe de0 kopen daar krijg je zo'n klikkert bij
zo dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:43 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik tel m'n lijken niet eens meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |