Waar blijven die tieten foto'squote:
je mag de mijne wel lenen, al missen sommigen wel een paar delen enzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:48 schreef cerreur het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke lijken.
En ze liggen níét onder het huis.
In de blauwe doos misschien ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:48 schreef cerreur het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke lijken.
En ze liggen níét onder het huis.
Zie dode mensen als een encyclopedie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je mag de mijne wel lenen, al missen sommigen wel een paar delen enzo.
ik mis de F nogquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:51 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zie dode mensen als een encyclopedie.
Heb je a tot r ga dan voor de essssssss.![]()
Dan wil ik geen F maar een E.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik mis de F nog
ruilen tegen jouw Q ?
nee men! die zijn keizeldzaam..quote:
Ik wil geen twee 'w's!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee men! die zijn keizeldzaam..
Je kunt er 2 W's voor hebben
Nee, daar moet je een topic of 2 verder voor zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af of ik hier m'n y kwijt kon![]()
Ik kan SOA maken, nu nog een E want ik wil EMO spellen want dat is het meest ondragelijke woord immer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Nee, daar moet je een topic of 2 verder voor zijn
en nu laat ons onderhandelen
Hey Boel, ik heb wel een M voor je, maar die S moet je er maar zelf bij bedenken
Voor keudo's wil ik mijn zeer zeldzame E wel afstaan, mist je de groene accepteertquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:03 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik kan SOA maken, nu nog een E want ik wil EMO spellen want dat is het meest ondragelijke woord immer.
Doet me gelijk weer denken aan Femke Halsemaargh.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Voor keudo's wil ik mijn zeer zeldzame E wel afstaan, mist je de groene accepteert
Dat lukt je niet. Er kijken teveel mensen naar dit topicquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga het aan talpa verkopen
goed idee
"De Blauwe Doos"
Jij mag die K1P niet hebben. Ik heb zelf ook inspraakquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hallo domme tekkel ! ik vroeg of ik je kip mocht hebben
nee ik zit in die kipquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:31 schreef -Beer- het volgende:
Fraubitch zit er gewoon in.
zij is die K1P.quote:
Zij is de k1p jij bent de chickquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zij is die K1P.
ik zit in de kip
quote:
kom hem vanavond maar brengen.quote:
Dan weet ik wat er in zitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in de blauwe doos zitten
Celsius of Farenheit?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
En het is wel 100 graden in de doos !
De kip niet ! die is al van mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Eventueel kan de doos ook verkocht worden !
ik zei dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Eventueel kan de doos ook verkocht worden !
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:18 schreef pro2call het volgende:
is het een kanker kachel?????
jah he rofl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |