Dat is alleen in de Oude Topics-versie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat er een link naar het jubileumtopic in de OP hoorde.
Ja een mooi plaatjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:53 schreef Sokolsky het volgende:
Het plaatje komt me wel heel erg bekend voor. Dan heeft iemand anders 'm eerder gebruikt. Of vond ik 't zo'n mooi plaatje dat ik er een poos naar heb zitten staren toen ik 'm ooit tegenkwam.
Ik doe niet moeilijk en zeg dan maar wyccie +1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
't Is Sherilyn Fenn, volgens mij, maar ik kan alleen 2 series bedenken. En van eentje weet ik de titel niet eens meer.
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef cwk het volgende:
T komt mij ook bekend voor. Alsof Flitspaal er 1 topic geleden een vraag over heeft gesteld..
Ah, maar die van Flitspaal weet ik sowieso nietquote:
Klopt, die was het nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:56 schreef Doff het volgende:
Vast geen Hable Con Ella?
Dit is de goede weg, maar nog niet het antwoord dat ik zoek.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:05 schreef Sokolsky het volgende:
Hij is tochzo'n huurmoordenaarachtig type?
Sheridana +1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:30 schreef Sheridana het volgende:
Keanu Reeves?
Het vertelt wel in 1 keer het hele verhaal.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het wel een vreemde tagline, uit het standpunt van iemand die eigenlijk maar een bijrol heeft, het gaat over Quaid en in 2de instantie over Topher Grace, Johansson is hoogstens de McGuffin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |