Dat is alleen in de Oude Topics-versie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat er een link naar het jubileumtopic in de OP hoorde.
Ja een mooi plaatjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:53 schreef Sokolsky het volgende:
Het plaatje komt me wel heel erg bekend voor. Dan heeft iemand anders 'm eerder gebruikt. Of vond ik 't zo'n mooi plaatje dat ik er een poos naar heb zitten staren toen ik 'm ooit tegenkwam.
Ik doe niet moeilijk en zeg dan maar wyccie +1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
't Is Sherilyn Fenn, volgens mij, maar ik kan alleen 2 series bedenken. En van eentje weet ik de titel niet eens meer.
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef cwk het volgende:
T komt mij ook bekend voor. Alsof Flitspaal er 1 topic geleden een vraag over heeft gesteld..
Ah, maar die van Flitspaal weet ik sowieso nietquote:
Klopt, die was het nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:56 schreef Doff het volgende:
Vast geen Hable Con Ella?
Dit is de goede weg, maar nog niet het antwoord dat ik zoek.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:05 schreef Sokolsky het volgende:
Hij is tochzo'n huurmoordenaarachtig type?
Sheridana +1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:30 schreef Sheridana het volgende:
Keanu Reeves?
Het vertelt wel in 1 keer het hele verhaal.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het wel een vreemde tagline, uit het standpunt van iemand die eigenlijk maar een bijrol heeft, het gaat over Quaid en in 2de instantie over Topher Grace, Johansson is hoogstens de McGuffin.
Sheridana +1quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Sheridana +1
Knap hoor. Ferris Bueller maar niet genoemd.
Heb em hier als je em wil zien. Staat ook in slowchat geloof ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Staat er ergens een stand van september?
Prima. Maar goed, t heeft geen haast, de reguliere spelers weten zelf wel beetje waar ze staan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:36 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denik dat hij aan het genieten is van zijn overdosis vrije tijd...
Ik wil straks best de totaalstanden bijwerken hoor.
Ik wist dat ik het ergens had zien staan, maar niet meer waar. Ik wilde even tellen hoeveel ik er nog moet om 1000 punten te hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:37 schreef cwk het volgende:
[..]
Heb em hier als je em wil zien. Staat ook in slowchat geloof ik.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:51 schreef Flitspaal het volgende:
Caspar
Monster
Prozac Nation
Mermaids
Sleepy Hollow
The Addams Family
Addams Family Values
Dat was aftellen...:Y)quote:
Ohja. Ook al te lang geleden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:53 schreef cwk het volgende:
Beetlejuice was Wienowna.
Ik had eigenlijk moeten vragen of je 'Addams Family Values' heette.quote:
Dat was dan weer té flauw geweest.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten vragen of je 'Addams Family Values' heette.
Mike +1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:05 schreef Mike het volgende:
The Bells of St. Mary's?
Dat zijn inderdaad de drie bekendste films. Ik dacht, laat ik het nog wat moeilijker maken door ook naar een vierde te vragen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:21 schreef Flitspaal het volgende:
Adam's Rib
Guess who's coming to Dinner
Woman of the Year
Verder kom ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |