Ik zie jullie wel weer in deeltje 798quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:35 schreef Mokster het volgende:
Waardeloze TT JD...
Het was meer zo van. Uit schaamte voor de TT in een hoekje kruipen tot deze vol is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
Ik zie jullie wel weer in deeltje 798.
Twist!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee hoor. Het is een illusie. Echt waar.
Herinner me er morgen even aan dat ik je ga mailen ofzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Twist!
Mijn lust. Mijn leven. Mijn... geyle slettebak!![]()
Welterusten beeb. Droom maar fijn van me.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Herinner me er morgen even aan dat ik je ga mailen ofzo.
Ik moet nodig gaan slapen nu namelijk.![]()
De oudere nummers vooral ja. "Recent" spul als dat "Hey baby" gejengel vond ik ronduit bagger.quote:
Krijg je het druk vannachtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef Mokster het volgende:
Welterusten beeb. Droom maar fijn van me.
Wat jij zegtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:10 schreef JDude het volgende:
[..]
De oudere nummers vooral ja. "Recent" spul als dat "Hey baby" gejengel vond ik ronduit bagger.
Iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:10 schreef JDude het volgende:
[..]
De oudere nummers vooral ja. "Recent" spul als dat "Hey baby" gejengel vond ik ronduit bagger.
Goed idee.quote:
Die moet je níet onderschatten hoor c.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:27 schreef cerreur het volgende:
En ik heb een gelderse kookworst, nâh én!
Tip voor het boodschappenlijstje, dus.quote:
Die tetten en/of kookworst?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die moet je níet onderschatten hoor c.
Geloof me!
Of een combinatie van beide?quote:
De slagroom.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:29 schreef cerreur het volgende:
Die tetten en/of kookworst?
Jij krijgt wel wat van mijn slagroom als ik wat van jouw sex magquote:
"Wel alles eerlijk delen, he?" zei mijn omaatje altijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:31 schreef Bizznitch het volgende:
Jij krijgt wel wat van mijn slagroom als ik wat van jouw sex mag.
Mwah.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:33 schreef cerreur het volgende:
Ohja, ik ben geweldig.
Mag ik u aanbidden dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:33 schreef cerreur het volgende:
Ohja, ik ben geweldig.
Slaap lekker kroeliewoeliequote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
Ik ook. Geweldig moe. Tot morgen, schatjes.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
Ik ook. Geweldig moe. Tot morgen, schatjes.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Welterusten beeb. Droom maar fijn van me.
Hell yeahquote:
*denkt aan Carla & Frank v.d. Putten.quote:
Wakkerananassen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:48 schreef Janetje het volgende:
Iemand verse ananas?
Mwah, als je lief bent?quote:
Dat vond ik ook wel veilig om te zeggen ja..quote:
'Veilig'quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel veilig om te zeggen ja..
"Veillig"quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:12 schreef cerreur het volgende:
Mijn leraar zei vroeger altijd al: "Je bent speciaal."....
Nu weet ik wel beter.![]()
Achossie..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:19 schreef cerreur het volgende:
[..]
Het was de toon waarop hij het zei.
Wordt mod, dan kun je 24/7 modden en dan heb je geen slaap meer nodig.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:08 schreef Janetje het volgende:
JA GODVERDE GODVERDETERING..
Zitten er ze verdomme om 20 voor 8 een nieuwe garagedeur in te zetten... RECHT ONDER M'N OPEN RAAM. Inclusief lassen en boren en doen..
GA GODVERDOMME DOOD, IK SLAAP PAS EEN UUR.
Nou kan ik niet meer slapen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt mod, dan kun je 24/7 modden en dan heb je geen slaap meer nodig.
Oh wacht....
Blaas het electriciteitshuisje op, knappe jongens als ze nog lang door kunnen boren. Hoogstens nog even op de accuquote:
Mwah.. gewoon de stoppen er even uit hier in huis zal ook wel werken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blaas het electriciteitshuisje op, knappe jongens als ze nog lang door kunnen boren. Hoogstens nog even op de accu
Ik ben altijd praktisch ingesteld in dat soort dingenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. gewoon de stoppen er even uit hier in huis zal ook wel werken.
Goed plan!
Mwah.. ik had onpractischere doch leukere plannen met boren versus willekeurige ledematen van de desbetreffende heren. Maar jouw plan is beter.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben altijd praktisch ingesteld in dat soort dingen
Er komt in ieder geval minder politie aan te pasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik had onpractischere doch leukere plannen met boren versus willekeurige ledematen van de desbetreffende heren. Maar jouw plan is beter.
Mwah, als ik het goed doe niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt in ieder geval minder politie aan te pas
Zometeen an die arbeit, heb geen keus dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:00 schreef Mokster het volgende:
Wat een drukte hier. Zo vroeg.
Afgezien van "de computer eens een keer niet aanzetten 's ochtends".quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:02 schreef JDude het volgende:
Zometeen an die arbeit, heb geen keus dus.
Niet met knallende hoofdpijn. Verdulle.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:06 schreef Misstique het volgende:
Werken is tof.
Zuip dan niet zo veel!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet met knallende hoofdpijn. Verdulle.
Ik ga weer de weg op!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:06 schreef Misstique het volgende:
Werken is tof.
Kusje d'r op!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:07 schreef Mokster het volgende:
Niet met knallende hoofdpijn. Verdulle.
Oh sorry, dan wacht ik wel even tot spitsuur over is...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:00 schreef Mokster het volgende:
Wat een drukte hier. Zo vroeg.
Hoezo slaap je in een graf danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:00 schreef Janetje het volgende:
Ik wil weer slapen maar die grafmedewerkers zijn nogsteeds aan het boren.
Jahaa, gothic he..quote:
Huh? Ik dacht dat je em al had? Die VW toch?quote:
Vrijdag gekocht, maar dan moeten ze 'm rijklaar makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat je em al had? Die VW toch?
Over vier uurtjes moet ik er zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:51 schreef Misstique het volgende:
Ah, vandaar.
Jou zien we de komende paar dagen dus niet hier, te druk met rondcrossen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Over vier uurtjes moet ik er zijn
Autorijden is wel leuk, maar voor doelloos rondcrossen is de benzine te duurquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jou zien we de komende paar dagen dus niet hier, te druk met rondcrossen..
Goedemorgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:08 schreef mcDavid het volgende:
Hebben we in iedergeval een Bob de volgende meet!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:08 schreef mcDavid het volgende:
Hebben we in iedergeval een Bob de volgende meet!
Frituurvet er in doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Autorijden is wel leuk, maar voor doelloos rondcrossen is de benzine te duur
Vergeet de frikandellen niet mee te nemen.quote:
Oh ja, had ik al verteld dat zonnebloemolie verrekte goed werkt om een kampvuur wat hoger op te stoken?quote:
Spinvis zuigt zo hard iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef mcDavid het volgende:
Kunnen die paupers die hele spinviszooi niet gewoon uit de database flikkeren, bij Actionradio?
Op Lowlands even naar staan kijken, maar het klonk na een tijdje allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef Mokster het volgende:
Amen to that!
ja idd, éven is wel leuk. maar het komt veul te vaak langs daar!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Op Lowlands even naar staan kijken, maar het klonk na een tijdje allemaal hetzelfde.
Herhaling an sich is niets slechts. Als het goed is uitgevoerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Op Lowlands even naar staan kijken, maar het klonk na een tijdje allemaal hetzelfde.
Had je toch bíjna ruzie met ehqo!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:20 schreef Mokster het volgende:
Spinvis dus.
ik was het na 10 seconden al zatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:19 schreef ehqo het volgende:
[..]
Herhaling an sich is niets slechts. Als het goed is uitgevoerd.
De opzet van het nummer is doodsimpel, maar na een tijdje luisteren is de simpliciteit juist zeer complex. Vind ik dan. Paradoxaal.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:45 schreef ehqo het volgende:
Had ik wel verwacht, het is ontoegankelijk en vaak onbegrepen.
ookwel "lawaai" genoemd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:45 schreef ehqo het volgende:
Zou het dan het drugsgebruik zijn?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:49 schreef Mokster het volgende:
Ik vind het wel mooi eigenlijk.
Helaas mis ik de juiste boxen om het écht goed te kunnen beluisteren.
In treinen zit best een vorm van muziek ja. Als je je ogen sluit, en het geluid volgt vanuit de verte dat het aankomt tot de verte dat het verdwijnt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef mcDavid het volgende:
"een langsrazende goederentrein is een ondergewaardeerde muzieksoort omdat het onbegrepen is"
Mits je 2 X 400 mg Ibuprofen als drugs beschouwt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:50 schreef ehqo het volgende:
Zou het dan het drugsgebruik zijn?
Daar heeft elkequote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja idd, éven is wel leuk. maar het komt veul te vaak langs daar!
net als wel meer nummers overigens
Ik doelde meer op het ontwikkelen van begrip voor dergelijke muziek. Maar 800mg is volgens mij wel veel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mits je 2 X 400 mg Ibuprofen als drugs beschouwt.
Dat is zeer wel mogelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:05 schreef ehqo het volgende:
Ik doelde meer op het ontwikkelen van begrip voor dergelijke muziek.
Ok. Statement gemaaktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:54 schreef JDude het volgende:
Ja nou weten we het wel David, doe niet zo bekrompen.
Lotgenoot. Mjn speedcore en terror begrijpen ook een hoop mensne niet. Zelfs de rustige variant hardcore word niet begrepen door een hoop mensen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:45 schreef ehqo het volgende:
Ik heb medelijden met je examinator, die zit met jou in een kleine afgesloten ruimte....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef cerreur het volgende:
Morgen rijexamen, ik schijt in m'n broek... en de rest van Meppel ook.
Dat ook ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je examinator, die zit met jou in een kleine afgesloten ruimte....
Bier.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef cerreur het volgende:
Gezond eten vandaag. Niet teveel bier. Dan is de ontlasting wat steviger en minder welriekend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef cerreur het volgende:
Ik doe met duims.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef cerreur het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in je.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:45 schreef cerreur het volgende:
Vanavond kein bier, vroeg slapen.
Morgen 2 blikken anarchiedrank en dan moet het lukken.
Och, het is mij ook in 1x gelukt, terwijl ik best wat foutjes had. Dus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:45 schreef cerreur het volgende:
Vanavond kein bier, vroeg slapen.
Morgen 2 blikken anarchiedrank en dan moet het lukken.
Pics?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sterkte!! Hoe laat moet je (een poging tot ~ doen) rijden?
Ik heb mijn bakkie!![]()
![]()
![]()
!!!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Pics?
c. komt hem dus morgen lenen.
Dan haal je hem toch zelf, dude!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat-ie vrij lang onderweg is vanuit Meppel met de trein.
Wie gaat dat betalenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan haal je hem toch zelf, dude!
Waar moettie vandaan komen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
En wie gaat dat betalen
En je hebt zelf gezegd dat-ie 'm komt lenen!
Meppel, dat zeg ik hodfr! Cursusje lezen zou geen kwaad kunnenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waar moettie vandaan komen?
sjonge, één ritje kan er wel vanaf toch?
Senksquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Mooie bak rpp.
hij is niet eens gepimptquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat-ie vrij lang onderweg is vanuit Meppel met de trein.
Hmm da's best een stukje rijden idd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Meppel, dat zeg ik hodfr! Cursusje lezen zou geen kwaad kunnen
[..]
Senks
Het mag dan wel een VW zijn, dat maakt mij nog geen doorsnee VW-rijderquote:
Ehh... Daar woont-ie?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmm da's best een stukje rijden idd.
Waarom moet'ie helemaal daar vandaan komen dan?
ach het is in ieder geval geen golfquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het mag dan wel een VW zijn, dat maakt mij nog geen doorsnee VW-rijder
[..]
Ehh... Daar woont-ie?
Scherp. Maar die zijn ook gerust veel duurder weer en dan krijg je vaak één of andere foutgepimpt Rotterdam terror corps mobielquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach het is in ieder geval geen golf
*schouderklopje geeftquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:18 schreef Janetje het volgende:
Ik heb niemand vermoord vanochtend.. ik ben trots op mezelf.
*muilkorf afdoetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:18 schreef Janetje het volgende:
Ik meldde in dit topic al dat ik 'm vandaag opgehaald heb. Ik volg jou echt voor geen ene sikkepit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:18 schreef mcDavid het volgende:
ik dacht dat je bedoelde dat de auto uit meppel kwam
je had een ochtendhumeur vergelijkbaar met een roedel hondsdolle hyena's?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:18 schreef Janetje het volgende:
Ik ook niet meerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:20 schreef rompompom het volgende:
Ik meldde in dit topic al dat ik 'm vandaag opgehaald heb. Ik volg jou echt voor geen ene sikkepit.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
je had een ochtendhumeur vergelijkbaar met een roedel hondsdolle hyena's?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:08 schreef Janetje het volgende:
JA GODVERDE GODVERDETERING..
Zitten er ze verdomme om 20 voor 8 een nieuwe garagedeur in te zetten... RECHT ONDER M'N OPEN RAAM. Inclusief lassen en boren en doen..
GA GODVERDOMME DOOD, IK SLAAP PAS EEN UUR.
Nou kan ik niet meer slapen.
Dat deed ik ook snel..quote:
Oe! Maar goed dat je niet op je slaapbank sliep dan? Als ze dan waren uitgeschoten!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat deed ik ook snel..
En toen waren ze onder m'n kamer bezig met oa in het plafond boren en slijptollen aan het kloten...
Hihi, zo'n boortje door m'n harses.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oe! Maar goed dat je niet op je slaapbank sliep dan? Als ze dan waren uitgeschoten!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hihi, zo'n boortje door m'n harses.
Whehequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! En toen. Was het ineens druk hier. Vanmorgen!![]()
Eauhquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik sliep
En jij maakte me wakker
En dat mag niet he![]()
Joah.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi. ik heb het gehad met leren
hier alles goed?
TIEKquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:08 schreef Misstique het volgende:
Helleuh.
Likewise I'm surequote:
Stupid dog.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yes, No, Hi en Can I have a cookie
meer niet
Ow nu spreek je ineens wel engels?quote:
Ik liet het iemand vertalenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow nu spreek je ineens wel engels?.
Ik heb er geen rechten meerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laat mij nou ff pimpen dat ik ook rechten heb
Dat is niet echt uniek ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laat mij nou ff pimpen dat ik ook rechten heb
Que?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:26 schreef ehqo het volgende:
Ik ga zo "over m'n barf".
He Gringo!quote:
Ola Pheno!quote:
Kan die cursus dan herkennen of jij het juist uitspreektquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:36 schreef Pheno het volgende:
Ik ben wel bezig met een cursus spaans, moet alleen nog eens die microfoon aansluiten voor de spreekvaardigheidsoefeningen (3x woordwaarde)
ja, naar het schijnt. Of het supergoed werkt vraag ik me af. Maar ach, het is een gratis aangeboden cursus van ons bedrijf.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kan die cursus dan herkennen of jij het juist uitspreekt
Sorry, zat me even te verbazenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef JDude het volgende:
Hallo! Wakker blijven!
Vertel het eens!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:16 schreef Pheno het volgende:
Sorry, zat me even te verbazen
Oh, ik zat op een hamsterforum het verschil tussen een bout en een moer uit te leggenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef JDude het volgende:
Hallo! Wakker blijven!
Hamsterforum....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, ik zat op een hamsterforum het verschil tussen een bout en een moer uit te leggen
Moet toegeven, slim gevonden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige mannelijke usert daar!
Lekker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:49 schreef Janetje het volgende:
Zo, kop thee, koekje erbij.
Ik lijk wel een oud wijf.
Litso!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Godver. Dr zit een stephan! [afbeelding]
En z'n hamster ook!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neeeeee... straks blijkt hij ook nog krullen te hebben!
zelf ben ik nog steeds tegen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:18 schreef rompompom het volgende:
Bij deze geef ik het startsein voor de actie:
Janetje zonder (nachtmod) als tag,
de FA's gaan op hun bek.
Voeg je naam toe aan de lijst!
rompompom
Henk
Henk is zóóó schattigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Iedereen hecht sowieso meer waarde aan de stem van Henk dan aan die van jou, volgens mij.
Z'n hamster..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:59 schreef cerreur het volgende:
Henk?
Dictator.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Z'n hamster..
En ga jij eens slapen... =D
Heulig niet!quote:
Wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heulig niet!
Maar hoe laat heb je je rijexamen?
Doe je mee met msntriviant?
Ik doe m'n best van niet.quote:
Jij blijft leven joh.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:18 schreef rompompom het volgende:
Bij deze geef ik het startsein voor de actie:
Janetje zonder (nachtmod) als tag,
de FA's gaan op hun bek.
Voeg je naam toe aan de lijst!
rompompom
JDude
U voelt zich duidelijk beter, jongedame?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:14 schreef Mokster het volgende:
Howdy!
Nog niet optimaal, maar beter dan [toen].quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:21 schreef JDude het volgende:
U voelt zich duidelijk beter, jongedame?
That's good to hearquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:24 schreef Mokster het volgende:
Nog niet optimaal, maar beter dan [toen].
Uitstekende woordkeus, leek me zo.quote:
Ik hoorde niks!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef rompompom het volgende:
*speld laat vallen.
Zonder doettie het ook prima!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een kutochtend. Begon al leuk toen mn uitlaat van mn auto viel..
Maar dan hoor je de speld zéker niet meer vallen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:59 schreef mcDavid het volgende:
Zonder doettie het ook prima!
Maak eens niet zo'n lawaai!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef rompompom het volgende:
*speld laat vallen.
True, true!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar dan hoor je de speld zéker niet meer vallen.
In een hooibergquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef rompompom het volgende:
*speld laat vallen.
Uiteraard. Als ík het zeg. Is het waar.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:09 schreef mcDavid het volgende:
True, true!
Nou hop, zoeken jij!quote:
Mwa. Ik rij vaak genoeg in een auto zonder uitlaat om te weten wat een herrie dat maaktquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uiteraard. Als ík het zeg. Is het waar.![]()
Gefeliciteerd, dude!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef cerreur het volgende:
BIER EN FRITUUR OVERAL! (en noodles)
IK BEN GESLAAAAGD!
GEFELICITEERD!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef cerreur het volgende:
IK BEN GESLAAAAGD!
Gefeliciteerd! *aai*quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef cerreur het volgende:
IK BEN GESLAAAAGD!
En nee, dan ga ik niet rijden.... moet 6 dagen wachten op rijbewijs.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:05 schreef cerreur het volgende:
Ik ga zometeen ff wat Hollandia inslaan, dat weet ik wel.
Rijexamen!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Gefeliciteerd cerreur maar waarvoor ben je eigenlijk geslaagd
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:05 schreef cerreur het volgende:
[..]
En nee, dan ga ik niet rijden.... moet 6 dagen wachten op rijbewijs.
Ook wanneer je je rijbewijs wel hebt zou ik het rijden achterwege laten na Hollandia.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:05 schreef cerreur het volgende:
En nee, dan ga ik niet rijden.... moet 6 dagen wachten op rijbewijs.
Niet?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:12 schreef Mokster het volgende:
Volgens mijn allerliefste vriendinnetje is het helemaal niet leuk om midden in de nacht in de cel te belanden en je rijbewijs kwijt te raken.
Feliquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef cerreur het volgende:
IK BEN GESLAAAAGD!
Mijn oren piepten alquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er wordt over je gepraat [elders].
De aardige garagemeneer heeft er even snel een nieuwe uitlaat onder gezet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe gaat het ondertussen met jouw auto?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef cerreur het volgende:
IK BEN GESLAAAAGD!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef cerreur het volgende:
IK BEN GESLAAAAGD!
ow god, de ultieme alcoholist heeft een rijbewijsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef cerreur het volgende:
IK BEN GESLAAAAGD!
Krijg je wel de brandstofkosten terug voor dat geintje?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
! Gefeliciteerd! Mobiliteit alom!
Ik ben vandaag nog eventjes terug gegaan met mijn auto (40 minuten heen, 40 terug), want het geheugen van de radio werkte niet. Dat betekent dat er draadjes verkeerd zijn aangesloten, dé irritantheid!
Gratulare!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:02 schreef cerreur het volgende:
IK BEN GESLAAAAGD!
én de afschrijving!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijg je wel de brandstofkosten terug voor dat geintje?
Ik rijd heel zuinig, dus dat is niet nodigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijg je wel de brandstofkosten terug voor dat geintje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |