Ik zie jullie wel weer in deeltje 798quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:35 schreef Mokster het volgende:
Waardeloze TT JD...
Het was meer zo van. Uit schaamte voor de TT in een hoekje kruipen tot deze vol is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
Ik zie jullie wel weer in deeltje 798.
Twist!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee hoor. Het is een illusie. Echt waar.
Herinner me er morgen even aan dat ik je ga mailen ofzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Twist!
Mijn lust. Mijn leven. Mijn... geyle slettebak!![]()
Welterusten beeb. Droom maar fijn van me.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Herinner me er morgen even aan dat ik je ga mailen ofzo.
Ik moet nodig gaan slapen nu namelijk.![]()
De oudere nummers vooral ja. "Recent" spul als dat "Hey baby" gejengel vond ik ronduit bagger.quote:
Krijg je het druk vannachtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef Mokster het volgende:
Welterusten beeb. Droom maar fijn van me.
Wat jij zegtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:10 schreef JDude het volgende:
[..]
De oudere nummers vooral ja. "Recent" spul als dat "Hey baby" gejengel vond ik ronduit bagger.
Iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:10 schreef JDude het volgende:
[..]
De oudere nummers vooral ja. "Recent" spul als dat "Hey baby" gejengel vond ik ronduit bagger.
Goed idee.quote:
Die moet je níet onderschatten hoor c.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:27 schreef cerreur het volgende:
En ik heb een gelderse kookworst, nâh én!
Tip voor het boodschappenlijstje, dus.quote:
Die tetten en/of kookworst?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die moet je níet onderschatten hoor c.
Geloof me!
Of een combinatie van beide?quote:
De slagroom.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:29 schreef cerreur het volgende:
Die tetten en/of kookworst?
Jij krijgt wel wat van mijn slagroom als ik wat van jouw sex magquote:
"Wel alles eerlijk delen, he?" zei mijn omaatje altijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:31 schreef Bizznitch het volgende:
Jij krijgt wel wat van mijn slagroom als ik wat van jouw sex mag.
Mwah.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:33 schreef cerreur het volgende:
Ohja, ik ben geweldig.
Mag ik u aanbidden dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:33 schreef cerreur het volgende:
Ohja, ik ben geweldig.
Slaap lekker kroeliewoeliequote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
Ik ook. Geweldig moe. Tot morgen, schatjes.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
Ik ook. Geweldig moe. Tot morgen, schatjes.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Welterusten beeb. Droom maar fijn van me.
Hell yeahquote:
*denkt aan Carla & Frank v.d. Putten.quote:
Wakkerananassen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:48 schreef Janetje het volgende:
Iemand verse ananas?
Mwah, als je lief bent?quote:
Dat vond ik ook wel veilig om te zeggen ja..quote:
'Veilig'quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel veilig om te zeggen ja..
"Veillig"quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:12 schreef cerreur het volgende:
Mijn leraar zei vroeger altijd al: "Je bent speciaal."....
Nu weet ik wel beter.![]()
Achossie..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:19 schreef cerreur het volgende:
[..]
Het was de toon waarop hij het zei.
Wordt mod, dan kun je 24/7 modden en dan heb je geen slaap meer nodig.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:08 schreef Janetje het volgende:
JA GODVERDE GODVERDETERING..
Zitten er ze verdomme om 20 voor 8 een nieuwe garagedeur in te zetten... RECHT ONDER M'N OPEN RAAM. Inclusief lassen en boren en doen..
GA GODVERDOMME DOOD, IK SLAAP PAS EEN UUR.
Nou kan ik niet meer slapen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt mod, dan kun je 24/7 modden en dan heb je geen slaap meer nodig.
Oh wacht....
Blaas het electriciteitshuisje op, knappe jongens als ze nog lang door kunnen boren. Hoogstens nog even op de accuquote:
Mwah.. gewoon de stoppen er even uit hier in huis zal ook wel werken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blaas het electriciteitshuisje op, knappe jongens als ze nog lang door kunnen boren. Hoogstens nog even op de accu
Ik ben altijd praktisch ingesteld in dat soort dingenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. gewoon de stoppen er even uit hier in huis zal ook wel werken.
Goed plan!
Mwah.. ik had onpractischere doch leukere plannen met boren versus willekeurige ledematen van de desbetreffende heren. Maar jouw plan is beter.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben altijd praktisch ingesteld in dat soort dingen
Er komt in ieder geval minder politie aan te pasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik had onpractischere doch leukere plannen met boren versus willekeurige ledematen van de desbetreffende heren. Maar jouw plan is beter.
Mwah, als ik het goed doe niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt in ieder geval minder politie aan te pas
Zometeen an die arbeit, heb geen keus dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:00 schreef Mokster het volgende:
Wat een drukte hier. Zo vroeg.
Afgezien van "de computer eens een keer niet aanzetten 's ochtends".quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:02 schreef JDude het volgende:
Zometeen an die arbeit, heb geen keus dus.
Niet met knallende hoofdpijn. Verdulle.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:06 schreef Misstique het volgende:
Werken is tof.
Zuip dan niet zo veel!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet met knallende hoofdpijn. Verdulle.
Ik ga weer de weg op!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:06 schreef Misstique het volgende:
Werken is tof.
Kusje d'r op!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:07 schreef Mokster het volgende:
Niet met knallende hoofdpijn. Verdulle.
Oh sorry, dan wacht ik wel even tot spitsuur over is...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:00 schreef Mokster het volgende:
Wat een drukte hier. Zo vroeg.
Hoezo slaap je in een graf danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:00 schreef Janetje het volgende:
Ik wil weer slapen maar die grafmedewerkers zijn nogsteeds aan het boren.
Jahaa, gothic he..quote:
Huh? Ik dacht dat je em al had? Die VW toch?quote:
Vrijdag gekocht, maar dan moeten ze 'm rijklaar makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat je em al had? Die VW toch?
Over vier uurtjes moet ik er zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:51 schreef Misstique het volgende:
Ah, vandaar.
Jou zien we de komende paar dagen dus niet hier, te druk met rondcrossen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Over vier uurtjes moet ik er zijn
Autorijden is wel leuk, maar voor doelloos rondcrossen is de benzine te duurquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jou zien we de komende paar dagen dus niet hier, te druk met rondcrossen..
Goedemorgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:08 schreef mcDavid het volgende:
Hebben we in iedergeval een Bob de volgende meet!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:08 schreef mcDavid het volgende:
Hebben we in iedergeval een Bob de volgende meet!
Frituurvet er in doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Autorijden is wel leuk, maar voor doelloos rondcrossen is de benzine te duur
Vergeet de frikandellen niet mee te nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |