Geweldig. Ik vreesde al het ergstequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zit altijd een scartblokje bij waar je de tulpjes in kan steken, en anders koop je zo'n blokje voor 2 euro bij je elektroboer. Daarnaast kun (nee, moet je eigenlijk) een RGB kabel kopen, dat is scart en Europa only.
Dat is al snel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef BroesWillems het volgende:
[[url=http://www.rojakfilms.com/art/redsteel-md.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Nee. Component, RGB, Composiet, VGA en misschien Svideo. Op jouw TV kan iig Composiet en waarschijnlijk ook RGB (Scart). Svideo is een iets kleinere misschien (en je moet dan toch beter voor RGB kiezen).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
al informatie over hoe duur het netwerkkabel pakket gaat worden?
enne welke kabels kan je nou uit kiezen en welke moet je in nederland op een gewone tv?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:25 schreef NrSiX het volgende:
tvp
En de hoeveelste keer is dat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:21 schreef alex4allofyou het volgende:
Hey, hebben jullie dit interessante stukje al gelezen?
Het is veel leesvoer maar de analyse is verbazingwekkend sluitend met de gang van zaken met Nintendo. De conclusie is nogal gewaagd, maar mocht het daadwerkelijk gebeuren dan is het de rebirth van Nintendo als consolemaker.
Het betreft de disruption strategie van Nintendo:
http://thewiikly.zogdog.com/article.php?article=34&ed=3&p=1
Samengesteld aan de hand van de titels die afgelopen week zijn toegevoegd aan de wishlist van gebruikers.quote:The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii)
Super Smash Bros. Brawl (Wii)
Assassin's Creed (X360)
Super Mario Galaxy (Wii)
Halo Wars (X360)
Call of Duty 3 (X360)
Gears of War (X360)
Guitar Hero II (PS2)
(Tie) Super Monkey Ball: Banana Blitz (Wii)
(Tie) Halo 3 (X360)
* MilaNL geeft Ruzbeh 100 zweepslagenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP.
Nu heb ik alleen nog een stuk of 100 zweepslagen nodig om me aan de gang te krijgen aangezien ik geen zin heb.
NEE!! WACHT!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
* MilaNL geeft Ruzbeh 100 zweepslagen
Geen ideequote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:45 schreef speknek het volgende:
Elebits ziet er heerlijk Japans uit, maar voor de rest is het gewoon een soort lightgun game toch? Kan iemand me uitleggen, in kader van het hypetopic, wat er voor uitdagends in de gameplay zit?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP.
Nu heb ik alleen nog een stuk of 100 zweepslagen nodig om me aan de gang te krijgen aangezien ik geen zin heb.
Die komt ook welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:51 schreef NrSiX het volgende:
ik wil pikmin terug op de wii
www.play.comquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:52 schreef lizardtattoo het volgende:
Toen ik vorige week 50 euro aanbetaalde voor mijn pre-order, werd mij meteen gevraagd of ik er games bij wilde bestellen. Ik werd meteen gewaarschuwd dat Elebits in Nederland alleen in het Nederlands zal worden uitgegeven. Ik weet niet of het waar is, maar mocht het zo zijn dan zal ik deze zeker niet gaan kopen.
Doe die dev maar aan Capcom. Capcom FTW!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:19 schreef speknek het volgende:
Sam and Max krijgt een 9 op Eurogamer. Please Nintendo, geef ze licentierechten en een devkit.
Ik wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:06 schreef Oksel het volgende:
Ik verwacht geen Pikmin meer op de Wii.
Of misschien gewoon allebeiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Doe die dev maar aan Capcom. Capcom FTW!
quote:I have spent significant time with Red Steel's single-player (well, two-ish levels) and I can say without reservation that... it's still a work in progress.
Red Steel is probably the most anticipated Wii launch game not made by Nintendo, and seeing as how it's all about shooting and sword swinging, it should, in theory, be perfect for the Wii controller. I'm not sure if it's the controller's fault of the game's fault, but it's not perfect just yet.
First, I should note that I jumped in somewhere midway through the game, without the benefit of a tutorial, manual, or gentle ramp-up in difficulty. But this thing is definitely not easy to just pick up and play. The enemy A.I. will take you out quick if you mess around, and that's perfectly fine. That's great. The problem is that I didn't feel like the Wii Remote aim was going where I wanted it to go all the time. At certain moments it zipped around from one side of the screen to another when I thought I was holding the remote pretty still.
An attending PR person thought a background light in the already pretty dark room might be messing with the Wii's sensor bar, which tracks the controller's movement. With the light off and the room totally dark, the aim problem was significantly improved. The aim still didn't feel as accurate as I expected, though.
The parry system may take a few tries to figure out, but when you pull off a proper deflection, you feel like a badass. Click the image above to check out all Red Steel screens.
The demo started off in an airplane hanger, with two enemies on a higher level, half-way behind cover. Switch from pistol to machine gun on the D-pad (which is kind of a stretch for my right thumb, but I guess that's where your right thumb is supposed to be), wiggle the Nunchuck to reload, tap A to toggle a down-the-sights view, etc. As long as you don't have the pistol equipped, you can thrust the Wii Remote forward to zoom your aim and pick off the dudes. Like Halo's shield, your health in Red Steel regenerates if you can avoid fire for a few seconds, so gun combat is all about moving in and out of cover/safety.
Before exiting the hanger section, I grabbed some grenades; to chuck 'em you've got to hold down on the D-pad while flicking the Nunchuck back and forward for an overhand lob, down and back up to roll a grenade along the ground. Worked OK, but judging the throw distance takes some trial and error.
And then there was the sword fighting. Let me mention again that I had no idea what the controls were, aside from that swinging the Remote sometimes equated to an on-screen sword slash. The PR guy told me that sword combat is really based around parrying the other guy and then counterattacking, but neither of us could figure out how to parry reliably. Defense wasn't working, but randomly, fitfully swinging the remote on all-out offense, while not very elegant, got the job done. I know there's more to it. There has to be more to it.
Check out our new videos for footage of pretty much everything I got to play (including a new weapon, the sniper rifle). To be fair, the video was going out through an S-Video cable so it doesn't look as good as it possibly could (either on the TV or the clips), but to me the graphics were about on par with most GameCube games. There were some nice things going on with light streaming through windows and such, but also some effects (like the heat wave effect visible in the first sword battle) that were a bit underwhelming. I've got hope for Red Steel, but launch is coming up soon and it does need some significant layers of polish still.
Geef mij RSSquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:40 schreef EricG het volgende:
Ik heb een Wii podcast.
Ziet er allemaal leuk uit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:40 schreef s0ul het volgende:
Geen idee of ze alles gepost ware maar post ze toch maar
Red Steel Movies (9)
http://streamingmovies.ig(...)101306_17_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)_101306_9_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)101306_13_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)101306_16_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)_101306_1_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)101306_14_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)101306_20_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)_101306_3_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)101306_19_wmvlow.wmv
Dat was het
Ik weet niet wat voor zin het heeft. Jij wilt pre orderen bij de bart smit, dan heeft het denk ik wel zin. Wat voor zin wil je nog meer hebben?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb online gepreorderd bij Bart Smit, maar dat heeft niet veel zin zeker?
Waarom wordt het dan niet meer gebruikt? (ja ik ben niet zo technisch daarinquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat gaat niet meer op, maar de grappenmakers onder ons zullen vast zeggen 128, net als de Cube.
# Internal Data Precision:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat gaat niet meer op, maar de grappenmakers onder ons zullen vast zeggen 128, net als de Cube.
Hoeveel bit een processor is zegt vrij weinig tegenwoordig over de daadwerkelijke snelheid en/of krachtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan niet meer gebruikt? (ja ik ben niet zo technisch daarin) en iemand vroeg laatst aan mij hoeveel bits de Wii zal zijn dus vandaar mijn vraag (hij is nog van het oude Nintendo tijdperk)
Kejquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoeveel bit een processor is zegt vrij weinig tegenwoordig over de daadwerkelijke snelheid en/of kracht
Het gaat meer om de efficiency van een processor dan echt kloksnelheid, we zitten nu al jaren rond de 2-4Ghz met PC's en toch worden PC's steeds sneller.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
KejMja, dan draait het dus meer net als op de PC om de kloksnelheid enzo denk ik en wat voor grafische kaart erin zit zegmaar? iig is het een zeer krachtige console (de Wii) wat ik zo erover heb gelezen en gezien
en ik sta daar dus net voor...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:36 schreef Oksel het volgende:
Ik sta op 1 !!! 1 EEEEEEEEEEEEEEEEN Woeh! Daar ben ik pas blij mee!
quote:
Omdat het toen hip was, de BITnamen sloegen nergens op. Men kiest toevallig 1 onderdeel die voldoet aan 32 of 64 bit en dan noemen ze gelijk de hele console zoveel bit. Het was meer een psychologisch gegeven om aan te geven dat ie beter was, net zoals bijvoorbeeld met Pentium processors (P1/2/3/4).quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan niet meer gebruikt? (ja ik ben niet zo technisch daarin) en iemand vroeg laatst aan mij hoeveel bits de Wii zal zijn dus vandaar mijn vraag (hij is nog van het oude Nintendo tijdperk)
Ik wou zeggen waar heb je het over, maar zie nu dat er plaatjes in mijn quote staan maar die zag ik niet in de postquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:19 schreef s0ul het volgende:
[imgl]http://gonintendo.com/wp-content/photos/wb2.JPG[/img]
[img]http://gonintendo.com/wp-content/photos/wb1.JPG[img]
achterkant van de Wii Box
Misschien is het wel een instructie disk voor mensen die niet weten hoe de Wii werkt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:22 schreef mrdjey het volgende:
Startup disk, waar zou die voor zijn?
kan ie niet zonder disk opstarten (om te mii-en bv?)
waarom staat Wii sports er niet bijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:19 schreef s0ul het volgende:
http://gonintendo.com/wp-content/photos/wb2.JPG
http://gonintendo.com/wp-content/photos/wb1.JPG
achterkant van de Wii Box
omdat dat waarschijnljik alleen als stickertje op de voorkant staat. Was ook bij mijn Super Mario Sunshine Gamecube pack...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:06 schreef TYNOz het volgende:
[..]
waarom staat Wii sports er niet bij![]()
zal wel foto soep zijn![]()
Dat is al bekendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:22 schreef mrdjey het volgende:
Startup disk, waar zou die voor zijn?
kan ie niet zonder disk opstarten (om te mii-en bv?)
Owja? bron?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is al bekendDeze disk bevat de nieuwste firmware voor de Wii, aangezien dde Wii's nu al in productie zijn, ga je met die disk, de juiste firmware op je Wii zetten
Weet ik veel, volgens mij stond dat op GAF of Gonintendo.com een tijdje gelden, het is gewoon heel logischquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Owja? bron?
niet dat ik je niet geloof, maar ik ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig naar het nieuwsbericht... het klinkt iig geloofwaardig..
Ik niet, nu ben ik pas tof.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:36 schreef Oksel het volgende:
Ik sta op 1 !!! 1 EEEEEEEEEEEEEEEEN Woeh! Daar ben ik pas blij mee!
Volgens mij kun je dmv bluetooth de data overzetten op de Wii. Dat zou iig wel het vetste zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet waar ze voor dienen, maar ze zijn wel gaaf.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=147911quote:'Wii-beating' motion-sensing tech revealed
Friday 20-Oct-2006 10:41 AM Exclusive videos of multiplatform motion-sensing tech heading for next-gen software
CVG made an interesting visit this week to check out the unique wireless motion sensor system 'codename fusion', a multiplatform device from In2Games that allows true motion sensor tracking in a 3D space.
The device works using sound waves and other technical wizardry, and is able to track the precise absolute position and orientation of various wireless accessories, such as golf clubs, tennis racquets, baseball bats and bowling balls.
Comparisons to the Nintendo Wii are inevitable, but after going hands-on with fusion we found that it offers a much more advanced means of control than Nintendo's forthcoming console. Unlike Wii, fusion is able to accurately track movements even when the controller is not pointed directly at the screen, so the precise swing of a club is recreated perfectly.
Advertisement:
We were also shown a prototype PS2-style controller that broke in half, allowing you to use the separate pieces to make motion gestures and execute moves on screen. You can see this demonstrated fully in the videos below.
"It's great that the world is waking up to motion sensor gaming," says Elliott Myers, Managing Director, In2Games. "Since we launched the world's first 3D motion-sensing games back in 2004, we've been developing this system for the next generation. Our goal is to allow everyone to enjoy this wholly immersive way of playing games, regardless of which gaming platform they own.
"We've got the best technology, with incredible functionality allowing developers to produce exciting new games specifically for the system - taking advantage of its unique features - or to allow titles which use motion sensing to be published on any platform. It's an exceptional proposition - for the industry and for consumers. We can't wait to begin showing it off."
Fusion connects to consoles using USB, so potentially it could be incorporated in any number of platforms, although for the sports software In2Games says it's currently targeting next-gen consoles. Launch is planned for Q3 2007 and pricing will apparently be "sub-£30".
Check out our exclusive videos below to see this truly intriguing tech for yourself. Fortunately, we managed to edit out the moment when we accidentally hurled the tennis racquet at the screen.
Orgineelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:39 schreef Tain het volgende:
Wii concurrentie
[..]
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=147911
[afbeelding]
En dat de Amerikanen misschien met de eerste kinderziektes zitten en wij nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
Wat klinkt het toch geweldig dat over een maand de Wii uitkomt in Amerika, en dat we dan eerste reviews kunnen verwachten van de games![]()
Moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat de Amerikanen misschien met de eerste kinderziektes zitten en wij niet
Ik twijfel, zal ik naast zelda nog Rayman: RR erbij pre orderen?
De device hebben is 1 ding, software maken voor die hardware is een andere. Ik denk dat Nintendo stappen gaat ondernemen tegen dit bedrijf, daarbij moet je niet alleen denken aan copyright issues maar misschien wel overname.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OrgineelMaar dit gaat uitkomen voor alle consoles(behalve de Wii natuurlijk) ? Via de USB poort
Gewoon logistieke en marketingtechnische voordelen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:46 schreef s0ul het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68728
Call of Duty 3 1 dec voor de Wii
WTF !
WTN !
wat heeft dit voor nut
1 week van te vooren heb je Cod3 en 1 week later krijg je de console pas![]()
Als je nou even leest dan had je geweten dat het heel anders werkt dan de wiimote. En dan alsnog, als je dit los gaat verkopen krijg je weer een eyetoy geval, allemaal minigames maar geen full game die er gebruik van maakt omdat niet iedereen die controller heeft (of wil kopen). Dat is het grote voordeel van de wii, het zit er standaard bij en daar gaat het om als het door iedereen geaccepteerd moet worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De device hebben is 1 ding, software maken voor die hardware is een andere. Ik denk dat Nintendo stappen gaat ondernemen tegen dit bedrijf, daarbij moet je niet alleen denken aan copyright issues maar misschien wel overname.
En als de Wiibrand een stormloop neemt dan maakt het sowieso niet meer uit. Kijk naar hoeveel iPod clonen er zijn, iedereen wil het originele concept hebben.
Waarom zou Nintendo stappen kunnen ondernemen naar dit bedrijf? De techniek die gebruikt wordt is totaal anders dan bij de Wii en bij een overname heeft Nintendo zelf veel geld weggegooid voor hun eigen techniekquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De device hebben is 1 ding, software maken voor die hardware is een andere. Ik denk dat Nintendo stappen gaat ondernemen tegen dit bedrijf, daarbij moet je niet alleen denken aan copyright issues maar misschien wel overname.
En als de Wiibrand een stormloop neemt dan maakt het sowieso niet meer uit. Kijk naar hoeveel iPod clonen er zijn, iedereen wil het originele concept hebben.
Dat is hiervan idd een nadeel, zolang het niet standaard wordt meegeleverd worden er ook weinig spellen voor gemaakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:00 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Als je nou even leest dan had je geweten dat het heel anders werkt dan de wiimote. En dan alsnog, als je dit los gaat verkopen krijg je weer een eyetoy geval, allemaal minigames maar geen full game die er gebruik van maakt omdat niet iedereen die controller heeft (of wil kopen). Dat is het grote voordeel van de wii, het zit er standaard bij en daar gaat het om als het door iedereen geaccepteerd moet worden.
Dat wist ik, wat is je punt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:00 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Als je nou even leest dan had je geweten dat het heel anders werkt dan de wiimote.
Ehm, ligt het aan mij of kan de Wii dat wel gewoon? Zou wat zijn als je bij elke beweging de mote op de tv moet richten..quote:Unlike Wii, fusion is able to accurately track movements even when the controller is not pointed directly at the screen, so the precise swing of a club is recreated perfectly.
Overname van een crew van drie personen zal toch niet al te duur zijn denk ik. Hoe de techniek werkt boeit niet zo, de toepassing is wat belangrijk is. De zogenaamde toegevoegde waarde die een product heeft is ongeveer gelijk aan de Wiimote.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou Nintendo stappen kunnen ondernemen naar dit bedrijf? De techniek die gebruikt wordt is totaal anders dan bij de Wii en bij een overname heeft Nintendo zelf veel geld weggegooid voor hun eigen techniek
Dat het nogal dom is om te zeggen dat nintendo ze kan aanklagen ivm patenten ed terwijl in de tekst al staat dat het totaal anders werkt dan de wiimote. Mijn punt is dus dat jij schijnbaar wel leest, maar schijnbaar niet onthoud wat je nou eigelijk net gelezen hebt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat wist ik, wat is je punt?
Het is nu al uitgebreider dan ik dachtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:26 schreef kipknots het volgende:
Wii tennis practice mode:
http://www.nintendo.co.jp/wii/topics/interview/vol4/movie06.html
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Xrenity het volgende:
Kan niet veel zeggen helaas maar:
- Zelda Wii = kick-ass
- Elebits vond ik leuker dan gedacht
- WiiTennis ownt.
Wat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:16 schreef Khadgar het volgende:
[..]duh, daar hoef ik niet eens sneaky voor te hinten dat ik naar een nintendo knus middagje ben geweest.
Dat wisten we in 2003 ook al toen zelda werd aangekondigdquote:
Vissen was ook tof. WiiPlay was matig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Xrenity het volgende:
Kan niet veel zeggen helaas maar:
- Zelda Wii = kick-ass
- Elebits vond ik leuker dan gedacht
- WiiTennis ownt.
Waarom mag je niet veel zeggen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Xrenity het volgende:
Kan niet veel zeggen helaas maar:
- Zelda Wii = kick-ass
- Elebits vond ik leuker dan gedacht
- WiiTennis ownt.
http://xs.toquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:02 schreef s0ul het volgende:
moet je ze ff op Putfile of TinyPic zetten die werken meestal wel
WiiSports en WiiPlay leken nogal op de uiteindelijke versies, dus dat kan iets zijn. En ze willen gewoon dat iedereen tegelijk naar buiten kan komen met hetzelfde zodat er niet voorgetrokken wordt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom mag je niet veel zeggen?Wat een onzin, het hele internet staat vol met hands-on
Vraag me af hoe forums daar binnen vallen thoughquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
WiiSports en WiiPlay leken nogal op de uiteindelijke versies, dus dat kan iets zijn. En ze willen gewoon dat iedereen tegelijk naar buiten kan komen met hetzelfde zodat er niet voorgetrokken wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verhaal(Opnieuw, grote spoilers):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:14 schreef kipknots het volgende:
Hmm, scans gaan over de bandwidth limit heen, dus ik som wel even de belangrijkste informatie op. Let op, er staan grote spoilers in dus alleen lezen als je het echt wil weten.
items/dungeons:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verhaal(Opnieuw, grote spoilers):ik wou zelda niet halen... maar nu ik dit lees heb ik weer helemaal een OoT gevoel... kut, nu moet ik die ook kopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom wou je ingods naam zelda niet halenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik wou zelda niet halen... maar nu ik dit lees heb ik weer helemaal een OoT gevoel... kut, nu moet ik die ook kopen...![]()
geen tijd om te spelen... moet iets hebben wat je zo oppikt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom wou je ingods naam zelda niet halen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zat dus in de build van gisteren en begon na een tijdje wat irritant te worden. :x
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:34 schreef Thomper het volgende:
Die scans vermelden ook datZijn die speakers een beetje goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zat dus in de build van gisteren en begon na een tijdje wat irritant te worden. :x14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Hmmmwoch.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zijn die speakers een beetje goed?
En ik vind het dom dat ik steeds teruggewezen wordt door jou omdat je zelf mn stukjes niet goed leest. Ik stel duidelijk dat je niet alleen moet denken aan copyright issues maar misschien wel aan overname. Copyright is daarnaast wel een optie, alleen geen waarschijnlijke, hierbij moet Nintendo gaan zoeken naar kleine onderdelen/ technieken die volgens hun patent het patent overschrijden. Erg moeilijk en misschien wel onmogelijk, maar grote bedrijven hebben de middelen om kleine juridische gaatjes te benutten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:07 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat het nogal dom is om te zeggen dat nintendo ze kan aanklagen ivm patenten ed terwijl in de tekst al staat dat het totaal anders werkt dan de wiimote. Mijn punt is dus dat jij schijnbaar wel leest, maar schijnbaar niet onthoud wat je nou eigelijk net gelezen hebt.
Daar zeg je duidelijk dat je verwacht dat er gerechtelijke stappen komen en daar bovenop misschien wel een overname.quote:Ik denk dat Nintendo stappen gaat ondernemen tegen dit bedrijf, daarbij moet je niet alleen denken aan copyright issues maar misschien wel overname.
Als je dus gelezen had, had je duidelijk tot de conclusie kunnen komen dat de werking totaal anders is dan de wiimote en er dus waarschijnlijk helemaal geen rechtzaak of wat dan ook zal komen.quote:The device works using sound waves and other technical wizardry,
OMG MOOI BOXARTquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:56 schreef s0ul het volgende:
Wario Ware Smoothe moves
http://wiimedia.ign.com/w(...)0061019043827873.jpg
Die meeuw Leuk filmpjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:57 schreef Roi het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3094099115897654260&pr=goog-sl
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
maarja, zelda he... het begint weer te jeuken... dan m'n vriendin maar verwaarlozen...![]()
Als goenoeg geld voor hebt dan zie ik geen Probleemquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:59 schreef depax het volgende:
ja is een leuk filmpje
kan mij aub iemand zeggen dat ik moet stoppen met preorderen
heb nu ook al Nfs carbon gepreordered.
brengt totaal op
NFS carbon
Monkey ball
Ravin
Red STEEL!!!!
Tony Hawk
somebody stop me :|
Had ik al dat geld maar :-)quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:59 schreef depax het volgende:
ja is een leuk filmpje
kan mij aub iemand zeggen dat ik moet stoppen met preorderen
heb nu ook al Nfs carbon gepreordered.
brengt totaal op
NFS carbon
Monkey ball
Ravin
Red STEEL!!!!
Tony Hawk
somebody stop me :|
Overname gebeurt niet, daarvoor verschilt de techniek en de werking teveel. En juist door deze verschillen zijn copyright of patent issues ook niet aan de ordequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:52 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
En ik vind het dom dat ik steeds teruggewezen wordt door jou omdat je zelf mn stukjes niet goed leest. Ik stel duidelijk dat je niet alleen moet denken aan copyright issues maar misschien wel aan overname. Copyright is daarnaast wel een optie, alleen geen waarschijnlijke, hierbij moet Nintendo gaan zoeken naar kleine onderdelen/ technieken die volgens hun patent het patent overschrijden. Erg moeilijk en misschien wel onmogelijk, maar grote bedrijven hebben de middelen om kleine juridische gaatjes te benutten.
Leuk! Alleen maar 2 delen, van de 4quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:23 schreef Tware het volgende:
Als voorproefje voor Twilight Princess kan ik jullie aanraden de Retrospective van Gametrailers te kijken. http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2631
Nog NOOIT zo'n mooi filmpje gezien over een doos...quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:53 schreef s0ul het volgende:
filmpje van de doos van de Wii (geen 18+)
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=17254
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |