abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42834538
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 13:50 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

De device hebben is 1 ding, software maken voor die hardware is een andere. Ik denk dat Nintendo stappen gaat ondernemen tegen dit bedrijf, daarbij moet je niet alleen denken aan copyright issues maar misschien wel overname.

En als de Wiibrand een stormloop neemt dan maakt het sowieso niet meer uit. Kijk naar hoeveel iPod clonen er zijn, iedereen wil het originele concept hebben.
Als je nou even leest dan had je geweten dat het heel anders werkt dan de wiimote. En dan alsnog, als je dit los gaat verkopen krijg je weer een eyetoy geval, allemaal minigames maar geen full game die er gebruik van maakt omdat niet iedereen die controller heeft (of wil kopen). Dat is het grote voordeel van de wii, het zit er standaard bij en daar gaat het om als het door iedereen geaccepteerd moet worden.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_42834689
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 13:50 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

De device hebben is 1 ding, software maken voor die hardware is een andere. Ik denk dat Nintendo stappen gaat ondernemen tegen dit bedrijf, daarbij moet je niet alleen denken aan copyright issues maar misschien wel overname.

En als de Wiibrand een stormloop neemt dan maakt het sowieso niet meer uit. Kijk naar hoeveel iPod clonen er zijn, iedereen wil het originele concept hebben.
Waarom zou Nintendo stappen kunnen ondernemen naar dit bedrijf? De techniek die gebruikt wordt is totaal anders dan bij de Wii en bij een overname heeft Nintendo zelf veel geld weggegooid voor hun eigen techniek
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42834717
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:00 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Als je nou even leest dan had je geweten dat het heel anders werkt dan de wiimote. En dan alsnog, als je dit los gaat verkopen krijg je weer een eyetoy geval, allemaal minigames maar geen full game die er gebruik van maakt omdat niet iedereen die controller heeft (of wil kopen). Dat is het grote voordeel van de wii, het zit er standaard bij en daar gaat het om als het door iedereen geaccepteerd moet worden.
Dat is hiervan idd een nadeel, zolang het niet standaard wordt meegeleverd worden er ook weinig spellen voor gemaakt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42835108
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:00 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Als je nou even leest dan had je geweten dat het heel anders werkt dan de wiimote.
Dat wist ik, wat is je punt?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:19:19 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_42835112
quote:
Unlike Wii, fusion is able to accurately track movements even when the controller is not pointed directly at the screen, so the precise swing of a club is recreated perfectly.
Ehm, ligt het aan mij of kan de Wii dat wel gewoon? Zou wat zijn als je bij elke beweging de mote op de tv moet richten..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_42835175
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Tain het volgende:

[..]

Waarom zou Nintendo stappen kunnen ondernemen naar dit bedrijf? De techniek die gebruikt wordt is totaal anders dan bij de Wii en bij een overname heeft Nintendo zelf veel geld weggegooid voor hun eigen techniek
Overname van een crew van drie personen zal toch niet al te duur zijn denk ik. Hoe de techniek werkt boeit niet zo, de toepassing is wat belangrijk is. De zogenaamde toegevoegde waarde die een product heeft is ongeveer gelijk aan de Wiimote.

Maarre, als je die demo's ziet dan zie je duidelijk lag. Als ze dat niet oplossen dan is het sowieso opgeblazen lucht.
pi_42841775
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:19 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat wist ik, wat is je punt?
Dat het nogal dom is om te zeggen dat nintendo ze kan aanklagen ivm patenten ed terwijl in de tekst al staat dat het totaal anders werkt dan de wiimote. Mijn punt is dus dat jij schijnbaar wel leest, maar schijnbaar niet onthoud wat je nou eigelijk net gelezen hebt.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_42841885
quote:
Het is nu al uitgebreider dan ik dacht
Houd van een lijntje.
pi_42841941
Kan niet veel zeggen helaas maar:
- Zelda Wii = kick-ass
- Elebits vond ik leuker dan gedacht
- WiiTennis ownt.
pi_42843440
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Xrenity het volgende:
- Zelda Wii = kick-ass
- WiiTennis ownt.
duh, daar hoef ik niet eens sneaky voor te hinten dat ik naar een nintendo knus middagje ben geweest.
pi_42843508
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:16 schreef Khadgar het volgende:

[..]

duh, daar hoef ik niet eens sneaky voor te hinten dat ik naar een nintendo knus middagje ben geweest.
Wat.

Is toch mooi dat Zelda ownt
pi_42843845
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:18 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Wat.

Is toch mooi dat Zelda ownt
Dat wisten we in 2003 ook al toen zelda werd aangekondigd

Of was dat nou 2004

Tijd gaat ook zo snel, nog maar anderhalve maand en de Wii staat bij mij in de kamer
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_42844061
quote:
- Zelda Wii = kick-ass
- WiiTennis ownt.
Vissen was ook tof. WiiPlay was matig.
pi_42849679

Ik wil ook
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_42851336
dat tshirt !!
Zo niet.. dan toch!
pi_42853842
Need for speed carbon krijgt meerdere manieren om te sturen:

pi_42853971
Zelda scans (Let op, grote spoilers in de tekst)

zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:02:31 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42854162
quote:
- Zelda Wii = kick-ass
- WiiTennis ownt.
Waarom mag je niet veel zeggen? Wat een onzin, het hele internet staat vol met hands-on
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_42857248
Ja, Ik vind dat ook een beetje raar, hebben jullie soms dingen gezien die nog niet zijn aangekondigd ofzo

EN ohwja, kan iemand zorgen dat die scans werken
pi_42857633
moet je ze ff op Putfile of TinyPic zetten die werken meestal wel
2 0wn 0r n0t 2 0wn
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:34:55 #122
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42857926
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:02 schreef s0ul het volgende:
moet je ze ff op Putfile of TinyPic zetten die werken meestal wel
http://xs.to

is ook een hele goeie
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_42858330
Wacht, ik heb ze al Gewoon afbeelding bekijken, en dan F5
pi_42859256
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom mag je niet veel zeggen? Wat een onzin, het hele internet staat vol met hands-on
WiiSports en WiiPlay leken nogal op de uiteindelijke versies, dus dat kan iets zijn. En ze willen gewoon dat iedereen tegelijk naar buiten kan komen met hetzelfde zodat er niet voorgetrokken wordt.
pi_42859598
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef Thomper het volgende:

[..]

WiiSports en WiiPlay leken nogal op de uiteindelijke versies, dus dat kan iets zijn. En ze willen gewoon dat iedereen tegelijk naar buiten kan komen met hetzelfde zodat er niet voorgetrokken wordt.
Vraag me af hoe forums daar binnen vallen though

iig vond ik Zelda kick-ass besturen, gewoon relaxt een beetje slashen, de death-stab voelde ook goed
Aimen werkte ook goed vond ik, alleen vaak moest je je aim 'terugvinden' dan stond er zo'n bericht van 'Please point at the screen'.

Geluid uit de WiiMote is wel tof, niet echt heel hoge kwaliteit though, maar dat geluid van je boog enzo is gewoon tof Midna die eruit lacht ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')