Als je nou even leest dan had je geweten dat het heel anders werkt dan de wiimote. En dan alsnog, als je dit los gaat verkopen krijg je weer een eyetoy geval, allemaal minigames maar geen full game die er gebruik van maakt omdat niet iedereen die controller heeft (of wil kopen). Dat is het grote voordeel van de wii, het zit er standaard bij en daar gaat het om als het door iedereen geaccepteerd moet worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De device hebben is 1 ding, software maken voor die hardware is een andere. Ik denk dat Nintendo stappen gaat ondernemen tegen dit bedrijf, daarbij moet je niet alleen denken aan copyright issues maar misschien wel overname.
En als de Wiibrand een stormloop neemt dan maakt het sowieso niet meer uit. Kijk naar hoeveel iPod clonen er zijn, iedereen wil het originele concept hebben.
Waarom zou Nintendo stappen kunnen ondernemen naar dit bedrijf? De techniek die gebruikt wordt is totaal anders dan bij de Wii en bij een overname heeft Nintendo zelf veel geld weggegooid voor hun eigen techniekquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De device hebben is 1 ding, software maken voor die hardware is een andere. Ik denk dat Nintendo stappen gaat ondernemen tegen dit bedrijf, daarbij moet je niet alleen denken aan copyright issues maar misschien wel overname.
En als de Wiibrand een stormloop neemt dan maakt het sowieso niet meer uit. Kijk naar hoeveel iPod clonen er zijn, iedereen wil het originele concept hebben.
Dat is hiervan idd een nadeel, zolang het niet standaard wordt meegeleverd worden er ook weinig spellen voor gemaakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:00 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Als je nou even leest dan had je geweten dat het heel anders werkt dan de wiimote. En dan alsnog, als je dit los gaat verkopen krijg je weer een eyetoy geval, allemaal minigames maar geen full game die er gebruik van maakt omdat niet iedereen die controller heeft (of wil kopen). Dat is het grote voordeel van de wii, het zit er standaard bij en daar gaat het om als het door iedereen geaccepteerd moet worden.
Dat wist ik, wat is je punt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:00 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Als je nou even leest dan had je geweten dat het heel anders werkt dan de wiimote.
Ehm, ligt het aan mij of kan de Wii dat wel gewoon? Zou wat zijn als je bij elke beweging de mote op de tv moet richten..quote:Unlike Wii, fusion is able to accurately track movements even when the controller is not pointed directly at the screen, so the precise swing of a club is recreated perfectly.
Overname van een crew van drie personen zal toch niet al te duur zijn denk ik. Hoe de techniek werkt boeit niet zo, de toepassing is wat belangrijk is. De zogenaamde toegevoegde waarde die een product heeft is ongeveer gelijk aan de Wiimote.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou Nintendo stappen kunnen ondernemen naar dit bedrijf? De techniek die gebruikt wordt is totaal anders dan bij de Wii en bij een overname heeft Nintendo zelf veel geld weggegooid voor hun eigen techniek
Dat het nogal dom is om te zeggen dat nintendo ze kan aanklagen ivm patenten ed terwijl in de tekst al staat dat het totaal anders werkt dan de wiimote. Mijn punt is dus dat jij schijnbaar wel leest, maar schijnbaar niet onthoud wat je nou eigelijk net gelezen hebt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat wist ik, wat is je punt?
Het is nu al uitgebreider dan ik dachtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:26 schreef kipknots het volgende:
Wii tennis practice mode:
http://www.nintendo.co.jp/wii/topics/interview/vol4/movie06.html
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Xrenity het volgende:
Kan niet veel zeggen helaas maar:
- Zelda Wii = kick-ass
- Elebits vond ik leuker dan gedacht
- WiiTennis ownt.
Wat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:16 schreef Khadgar het volgende:
[..]duh, daar hoef ik niet eens sneaky voor te hinten dat ik naar een nintendo knus middagje ben geweest.
Dat wisten we in 2003 ook al toen zelda werd aangekondigdquote:
Vissen was ook tof. WiiPlay was matig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Xrenity het volgende:
- Zelda Wii = kick-ass
- WiiTennis ownt.
Waarom mag je niet veel zeggen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Xrenity het volgende:
- Zelda Wii = kick-ass
- WiiTennis ownt.
http://xs.toquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:02 schreef s0ul het volgende:
moet je ze ff op Putfile of TinyPic zetten die werken meestal wel
WiiSports en WiiPlay leken nogal op de uiteindelijke versies, dus dat kan iets zijn. En ze willen gewoon dat iedereen tegelijk naar buiten kan komen met hetzelfde zodat er niet voorgetrokken wordt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom mag je niet veel zeggen?Wat een onzin, het hele internet staat vol met hands-on
Vraag me af hoe forums daar binnen vallen thoughquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
WiiSports en WiiPlay leken nogal op de uiteindelijke versies, dus dat kan iets zijn. En ze willen gewoon dat iedereen tegelijk naar buiten kan komen met hetzelfde zodat er niet voorgetrokken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |