Daar pas ik minstens twee keer inquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef skiczukie het volgende:
137 kg is toch niet zwaar?
63,5 kg is ook zwaar overgewicht jah, als ik zo'n fatso zie maak ik er ook grappen overquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef haaahaha het volgende:
Kan er eens een keer gestopt worden met die grappen over haar gewicht? Man, geef dat mens eens een break!!
Pure 63.5 kilo aan overgewicht?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
63,5 kg is ook zwaar overgewicht jah, als ik zo'n fatso zie maak ik er ook grappen over
wheeehequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yvonne maak je niet dik hoor,
*kras*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:55 schreef haaahaha het volgende:
[..]
wheeehe
stop dat! Gemeen man, tegen zo'n oude vrouw, durf je wel?!!
ach, dikke mensen zijn veul guitiger dan dunne gratenpakken.quote:
maar dikkerds zijn weer dommerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
ach, dikke mensen zijn veul guitiger dan dunne gratenpakken.
Die dikke papzakken moeten zich niet zo dik maken.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
yvonne is best wel een schatje!
liever een lieve yvonne dan een saaie ijsmeis
maar liever een geile ijsmeis
Tering, wat had ik dan slim kunnen zijn zeg.quote:
...als ze nu een foto post...kunnen we allemaal kijken..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fuck wat interessant, kijk liever naar de binnenkant, das belangrijker dan zo'n topic te openen om toch even de aandacht er weer op te vestigen
63,5 kgquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef NeoTribalist het volgende:
wat is haar gewicht?
Te hoogquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef NeoTribalist het volgende:
wat is haar gewicht?
eg wel kijk naar HAGRID!!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
ach, dikke mensen zijn veul guitiger dan dunne gratenpakken.
jij krijg later een ijsmeis die later-alszegrootis-nog dikker wordt dan yvonne!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
yvonne is best wel een schatje!
liever een lieve yvonne dan een saaie ijsmeis
maar liever een geile ijsmeis
de wondere wereld die kiki heetquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:10 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...als ze nu een foto post...kunnen we allemaal kijken..
....naar d'r binnenkant...
Opbokken skippy.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pure 63.5 kilo aan overgewicht?
Fatso!!!
Zelfs Nikky is dunner!
...da's toch wat eruit kwam toen en bepaald iemand erin kw...ahumquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de wondere wereld die kiki heet
ringbaardjes zijn int!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:17 schreef haaahaha het volgende:
Ik vind het zo makkelijk om grappen te maken over het gewicht van yvonne! Pak dan iets moeilijkers, zoals haar baardgroei! Dan ben je pas een kerel!!
Dat is iedereen vergeleken bij jouquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Yvonne is gewoon een schone blonde![]()
Maar wel zwaarder dan ik ben![]()
pijltje onder tussen de benenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja, om d'r tepels misschien, maar voor de rest toch niet?
Dat zal een doodverwensing zijn, dat is niet netjes, ze heeft een voorbeeldfunctie!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
Ik heb yvonne nog nooit horen dreigen dat ze bovenop iemand gaat zitten, misschien omdat ze er niet zwaar genoeg voor is.
Zie! Zulke grappen bedoel ik nou. Dat doe je toch niet? Beetje grappen maken over iemand's gewicht!! Waar is de r.e.p.s.e.c.t gebleven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
Ik heb yvonne nog nooit horen dreigen dat ze bovenop iemand gaat zitten, misschien omdat ze er niet zwaar genoeg voor is.
dalijk is yvonne zon lekker wijfquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
hey ben jij die vent uit je avatar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Kwezel het volgende:
Meer dan 60 kilo zal het niet zijn, anders kan ze niet opstijgen met dr bezem.
omdat dikke mensen altijd eten en bier bij hun hebbenquote:
Je herkent je eigen vader toch wel?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
hey ben jij die vent uit je avatar?
oh jij was die newbie die aan tifus ging sterven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Je herkent je eigen vader toch wel?
Zak over de kop vlag in de hand ne........quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef P8 het volgende:
ik zou yvonne best neuken als ze een zak over dr kop trekt
Ik had je nog zo gevraagd dit niet door te vertellen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
oh jij was die newbie die aan tifus ging sterven?
Ja, of omdat ze als verpleegkundige weet hoe pijnlijk botbreuken kunnen zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
Godskolere, dat was bij Dutchies bruiloft, die is oud.quote:
Ah, toen Dannies hond mee was?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, dat was bij Dutchies bruiloft,
Ik zie hetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:04 schreef boem-dikkie het volgende:
wat wil je , van achohol ga je onzin typen
quote:
is dat met of zonder teugels?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pure 63.5 kilo aan overgewicht?
Fatso!!!
Zelfs Nikky is dunner!
en toch hou ik van je wijffie!quote:Odinaire geblondeerde vrouwen op leeftijd met hangtieten moeten natuurlijk vooral dan opmerkingen gaan maken over het figuur van andere vrouwen.
Dat compenseert het minderwaardigheids-gevoel natuurlijk weer een beetje.
©Golfer
Dus je ziet er nu nóg slechter uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, dat was bij Dutchies bruiloft, die is oud.
*...vraagt zich nog steeds af wat odinair is...*quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
Dit is dus echt FB?
In dat geval wijs ik jullie nog graag even op haar sig:
[..]
Nou jaaaaaa zeg, pak ik een zwaar probleem aan, geef het een serieuze plek zodat er gewicht aan het probleem wordt gehangen, gooi je het topic naar onz!!!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:33 schreef yvonne het volgende:
FB>>>ONZ
ja lekker, zadel onz even met je problemen op!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:33 schreef yvonne het volgende:
FB>>>ONZ
Past met mijn omvang toch nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:38 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa zeg, pak ik een zwaar probleem aan, geef het een serieuze plek zodat er gewicht aan het probleem wordt gehangen, gooi je het topic naar onz!!!!!!
Ik weet niet of we nu nog wel door 1 deur kunnen hoor!!
![]()
Dom, dom, dom, vraag eens aan Dirktator wanneer hij Brechtje en moeder Brussel laat zien?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hoeveel weegt Brechtje dan???![]()
![]()
O kut, posten met je kloon is niet altijd even effectief...
Ik zal het eens aan hem vragen, mijn schoonheid, maar ik zit momenteel in mijn kapperszaak in Zottegem en Dirktator in Brussel, dus ik spreek hem niet zo vaak. Ik had hem vorige week nog aan de telefoon en hij zei: "Albert, Brussel is zulks een mooie stad! Zoeen mooie gebouwen, leuke mensen en het beste bier ter wereld". Ik werd furieus omdat hij mijn naam verkeerd uitsprak en heb dus de hoorn neergelegd. Sindsdien heb ik niks meer van hem vernomen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:23 schreef yvonne het volgende:
Dom, dom, dom, vraag eens aan Dirktator wanneer hij Brechtje en moeder Brussel laat zien?
Ik ben heul niet klein!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar daarentegen ben je ook maar 1,20 hoog
Ik ben wel 1.67quote:
Wat laaf lief! Ik zou je zo met een hengeltje bij de vijver zetten!quote:
Daarom zijn er altijd DIKKE kaboutersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat laaf lief! Ik zou je zo met een hengeltje bij de vijver zetten!![]()
Ze maken yvonne na dus?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom zijn er altijd DIKKE kabouters
neequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:47 schreef haaahaha het volgende:
Ik voel een reeks opkomen.
Waaruit? Of dit een reeks wor, of over die kleine dikke schuttinglaaf haar gewicht?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:06 schreef Make-Yourself het volgende:
...zijn we d'r al uit?
Ja ze weegt 320 kilo en heeft schaafwonden op haar tietenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:06 schreef Make-Yourself het volgende:
...zijn we d'r al uit?
Dat was teamlead toch al?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waaruit? Of dit een reeks wor, of over die kleine dikke schuttinglaaf haar gewicht?
Te is nooit goedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hoe zit het met mn gewicht?
Nou, nou nou?
Gezien je geringe lengte kan je nooit meer dan 30 kg wegen lijkt mequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was teamlead toch al?
Nou, nou nou?
Ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gezien je geringe lengte kan je nooit meer dan 30 kg wegen lijkt me![]()
Gezien je lengte is 40 kilo al overgewicht...!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was teamlead toch al?
Nou, nou nou?
wat hij/zij zegt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gezien je geringe lengte kan je nooit meer dan 30 kg wegen lijkt me![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezien je lengte is 40 kilo al overgewicht...!
Je verdwaald nog in madurodam!quote:
je bent iph?quote:
En ze loopt de 60 meter in 1,5 uur, met van die kleine dwergenbeentjes.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
Je verdwaald nog in madurodam!
En ik heb al helemaal geen korte beentjesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:26 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
En ze loopt de 60 meter in 1,5 uur, met van die kleine dwergenbeentjes.![]()
Wasda?quote:
Ach maak je niet dik!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik heb al helemaal geen korte beentjes
Rook uit je oren ja. Uk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef yvonne het volgende:
Ik doe daar gewoon zo lang over omdat ik rook
Dit is wel de meest grove opmerking die ik hier gelezen hebquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef Ripley het volgende:
Yvonne is normaal. Qua lengte en gewicht dan.
Voor de rest is ze speciaal.
ideale pijp hoogte?quote:
Bijzet tafeltjes hoogte?quote:
Ho Ho...niet zo stuiteren...ben zelf 1.94quote:
Dat heb ik nou altijd al gedacht.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ho Ho...niet zo stuiteren...ben zelf 1.94![]()
maareh voordat je helemaal van streek raakt:
In jouw geval:
uw BMI is:
22
uw dagelijkse energiebehoefte is:
1790 kcal
wat betekent dit?
Uw gewicht valt binnen de normale grenzen.
Wel met een rambomes, anders kom je niet door die vetlagen van je heen weheh.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat dikke mensen altijd eten en bier bij hun hebben
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
...of over die kleine dikke schuttinglaaf haar gewicht?
Nee hoor,jij bent niet klein.Al die andere mensen zijn zo groot,dat is het.quote:
haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef haaahaha het volgende:
Kan er eens een keer gestopt worden met die grappen over haar gewicht? Man, geef dat mens eens een break!!
en dan ? als ik klik word ik zeker ook dik is een vloek hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:53 schreef maartena het volgende:
[..]
haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.![]()
Omdat het niet duidelijk te zien is bij fotos of ze is afgevallen of nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:12 schreef master_X het volgende:
hoezo staat er een vraagteken achter ?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Kwezel het volgende:
Meer dan 60 kilo zal het niet zijn, anders kan ze niet opstijgen met dr bezem.
Ach ze is alleen wat klein voor haar gewicht ....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Retevet topic!
c.a. een metertjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:35 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ach ze is alleen wat klein voor haar gewicht ....
die van de efteling!quote:
dan weet ik nog nixquote:
1.67 aan pretparkbelevingquote:
lijkt me geen hol aanquote:
Hoezo, vrouw holle?quote:
Ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:35 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ach ze is alleen wat klein voor haar gewicht ....
Ahahahahaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:10 schreef scarefreak het volgende:
Yvonne, wat doe jij tegenwoordig in je vrije tijd
Het gerucht gaat dat jij auditie hebt gedaan voor Sjakie en de chocolade fabriek ...quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
kijk nou wat jullie hebben gedaan...
ik sta niet voor de gevolgen in hoor![]()
Werd jou iets gevraagd?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:16 schreef Zeyster het volgende:
Yvonne heb ik gezien en die is lekker slanker en langer dan jullie allemaal bijelkaaaaar.![]()
ja!quote:
Hoi dwergjequote:
Kun jij zo diep bukken dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:41 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Had ik je niet in mijn armen gesloten?
Daar hebben ze krukjes voor....al moet ik toegeven dat dat raar staat, een bijzettafeltje op een krukjequote:
Jaquote:Op woensdag 1 november 2006 18:25 schreef versabommie het volgende:
Even peilen....: Is ze nog zo dik?
Als ze idd tegen de 200 weegt dan zou ik me er niet op vast pinnen iddquote:Op woensdag 1 november 2006 18:26 schreef miodzio het volgende:
Yvonne weegt tussen de 10 en 200 Kg, maar pin me er niet op vast.![]()
Opgelost![]()
Ik ben geen propjequote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ze idd tegen de 200 weegt dan zou ik me er niet op vast pinnen idd
wel makkelijk als je zelf geen foto's durft te posten hequote:Op woensdag 1 november 2006 18:51 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een plofkop![]()
Er komen nieuwe hoor, en ja ik heb geen Plof kopquote:Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wel makkelijk als je zelf geen foto's durft te posten he![]()
Ja het is verdomme nooit goed he? Probeer ik een beetje te flirten is het nog niet goed....zeikwijven ook altijd"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |