Daar pas ik minstens twee keer inquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:46 schreef skiczukie het volgende:
137 kg is toch niet zwaar?
63,5 kg is ook zwaar overgewicht jah, als ik zo'n fatso zie maak ik er ook grappen overquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef haaahaha het volgende:
Kan er eens een keer gestopt worden met die grappen over haar gewicht? Man, geef dat mens eens een break!!
Pure 63.5 kilo aan overgewicht?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
63,5 kg is ook zwaar overgewicht jah, als ik zo'n fatso zie maak ik er ook grappen over
wheeehequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yvonne maak je niet dik hoor,
*kras*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:55 schreef haaahaha het volgende:
[..]
wheeehe
stop dat! Gemeen man, tegen zo'n oude vrouw, durf je wel?!!
ach, dikke mensen zijn veul guitiger dan dunne gratenpakken.quote:
maar dikkerds zijn weer dommerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
ach, dikke mensen zijn veul guitiger dan dunne gratenpakken.
Die dikke papzakken moeten zich niet zo dik maken.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
yvonne is best wel een schatje!
liever een lieve yvonne dan een saaie ijsmeis
maar liever een geile ijsmeis
Tering, wat had ik dan slim kunnen zijn zeg.quote:
...als ze nu een foto post...kunnen we allemaal kijken..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fuck wat interessant, kijk liever naar de binnenkant, das belangrijker dan zo'n topic te openen om toch even de aandacht er weer op te vestigen
63,5 kgquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef NeoTribalist het volgende:
wat is haar gewicht?
Te hoogquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef NeoTribalist het volgende:
wat is haar gewicht?
eg wel kijk naar HAGRID!!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
ach, dikke mensen zijn veul guitiger dan dunne gratenpakken.
jij krijg later een ijsmeis die later-alszegrootis-nog dikker wordt dan yvonne!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
yvonne is best wel een schatje!
liever een lieve yvonne dan een saaie ijsmeis
maar liever een geile ijsmeis
de wondere wereld die kiki heetquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:10 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...als ze nu een foto post...kunnen we allemaal kijken..
....naar d'r binnenkant...
Opbokken skippy.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pure 63.5 kilo aan overgewicht?
Fatso!!!
Zelfs Nikky is dunner!
...da's toch wat eruit kwam toen en bepaald iemand erin kw...ahumquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de wondere wereld die kiki heet
ringbaardjes zijn int!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:17 schreef haaahaha het volgende:
Ik vind het zo makkelijk om grappen te maken over het gewicht van yvonne! Pak dan iets moeilijkers, zoals haar baardgroei! Dan ben je pas een kerel!!
Dat is iedereen vergeleken bij jouquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Yvonne is gewoon een schone blonde![]()
Maar wel zwaarder dan ik ben![]()
pijltje onder tussen de benenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja, om d'r tepels misschien, maar voor de rest toch niet?
Dat zal een doodverwensing zijn, dat is niet netjes, ze heeft een voorbeeldfunctie!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
Ik heb yvonne nog nooit horen dreigen dat ze bovenop iemand gaat zitten, misschien omdat ze er niet zwaar genoeg voor is.
Zie! Zulke grappen bedoel ik nou. Dat doe je toch niet? Beetje grappen maken over iemand's gewicht!! Waar is de r.e.p.s.e.c.t gebleven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
Ik heb yvonne nog nooit horen dreigen dat ze bovenop iemand gaat zitten, misschien omdat ze er niet zwaar genoeg voor is.
dalijk is yvonne zon lekker wijfquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
hey ben jij die vent uit je avatar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Kwezel het volgende:
Meer dan 60 kilo zal het niet zijn, anders kan ze niet opstijgen met dr bezem.
omdat dikke mensen altijd eten en bier bij hun hebbenquote:
Je herkent je eigen vader toch wel?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
hey ben jij die vent uit je avatar?
oh jij was die newbie die aan tifus ging sterven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Je herkent je eigen vader toch wel?
Zak over de kop vlag in de hand ne........quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef P8 het volgende:
ik zou yvonne best neuken als ze een zak over dr kop trekt
Ik had je nog zo gevraagd dit niet door te vertellen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
oh jij was die newbie die aan tifus ging sterven?
Ja, of omdat ze als verpleegkundige weet hoe pijnlijk botbreuken kunnen zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |