gaap, daar heb je de "Reichstagfire heeft Hitler niet gedaan" en "Oswald heeft Kennedy met de "magic bullet" neergeschoten" en "kennedy is een nazi" expert weer....... , operation gladio , WTC1993 inside job- on the record kent hij niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Apropos het volgende:
Jij bent kennelijk Amerikaan, Pietje. Want mijn ''founding fathers'' zijn het niet bepaald. Of zit je dit allemaal te vertalen?
Daarbij heb je een verzameling vijandbeelden bij elkaar gesprokkeld die vooral onder getikte Amerikanen opgeld doen.
Vlieg op man, 3000 uur specifieke researchquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef pietje77 het volgende:
[..]
gaap, daar heb je de "Reichstagfire heeft Hitler niet gedaan" en "Oswald heeft Kennedy met de "magic bullet" neergeschoten" en "kennedy is een nazi" expert weer....... , operation gladio , WTC1993 inside job- on the record kent hij niet.
Hij lult maanden mee in een topic zonder de film te zien, en "cherry picked" subjects.
Geen zin meer in apropotje, zodra je een beetje bijgespijkerd bent misschien maar dit heeft geen nut..
3000 uur specifieke research tegenover jouw fantasie haalt niets uit, sorry
Ja, fijn. Maar wat is er nu zo geweldig aan die founding fathers?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef pietje77 het volgende:
[..]
gaap, daar heb je de "Reichstagfire heeft Hitler niet gedaan" en "Oswald heeft Kennedy met de "magic bullet" neergeschoten" en "kennedy is een nazi" expert weer....... , operation gladio , TC1993 inside job- on the record kent hij niet.
Hij lult maanden mee in een topic zonder de film te zien, en "cherry picked" subjects.
Geen zin meer in apropotje, zodra je een beetje bijgespijkerd bent misschien maar dit heeft geen nut..
3000 uur specifieke research tegenover jouw fantasie haalt niets uit, sorry
Nogmaals, geen bewijs maar dat maakt voor de "bernaytjes" niet uit....quote:Edward Bernays:
We are governed, our minds are molded, our tastes formed, our ideas suggested, largely by men we have never heard of.
Ja, fijn. Kom je nog met een regulier historicus op de proppen voor je weer onder de dekens moet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:35 schreef pietje77 het volgende:
Wel kostelijk om die Bernays produktjes hun hele psyche gewoon aangereikt te zien worden via psy-ops
[..]
Nogmaals, geen bewijs maar dat maakt voor de "bernaytjes" niet uit....
Their minds are molded by the media....
edit: bloedlijnen, occult en geheime genootschappen weet hij uiteraard OOK niets van, hulde !
Een Zelikow/Bernays sandwich
JFK II google video, so you can stop making a fool out of yourself.
Of je geeft gewoon zelf even een kort en bondige samenvatting en links naar waar we meer info kunnen vinden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef pietje77 het volgende:
History is written by the winners - Napoleon.
http://video.google.com/videoplay?docid=-4315024059102108031&q=JFK (af en toe een tikje langdradig, het word zeer nauwgezet uitgelegd allemaal maar ondabks dat prachtige muziek, feiten, humor etc etc, zodra je die helemaal gezien hebt en met droge ogen je argumenten wil verdedigen, ben ik benieuwd...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De aluminium dragende hoedjes post was volgens mij van mij, en daarop reageerde iemand anders volgens mij dat hij dat een goede post van mij vond. Heb je een precieze post waar jij dan op mij reageerde, want ik kon 'm zo gauw niet vinden in het linkje dat je geeft.
quote:
En maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sinds wanneer brand thermiet zijwaards?
Voeg daar dit aan toe:quote:There was a 1989 meeting and the folks at the architectural firm [Emory Roth, the project architect that took over after the design architects completed the conceptual drawings] that had their office, records, plans and specs seized - were told that the $5.6 billion "take it down, rebuild it" project was cancelled and in about "10-12 years" they would "blow it up and start over"
http://www.rense.com/general60/scrap.htm
Reason - the exterior cast aluminum WTC panels had been directly connected to the steel superstructure of the building, thus causing galvanic corrosion. In short, the "life cycle" of the WTC was not 200 - 300 years, more like 30 years or so.
Maar gezien het aantal reacties op deze gegevens zal ik wel de enige zijn die dit opmerkelijk vind.quote:FEMA's volunteer investigators did manage to perform "limited metallurgical examination" of some of the steel before it was recycled.
A one-inch column has been reduced to half-inch thickness.
The results of the examination are striking. They reveal a phenomenon never before observed in building fires: eutectic reactions, which caused "intergranular melting capable of turning a solid steel girder into Swiss cheese."
The severe corrosion and subsequent erosion of Samples 1 and 2 are a very unusual event. No clear explanation for the source of the sulfur has been identified. The rate of corrosion is also unknown. It is possible that this is the result of long-term heating in the ground following the collapse of the buildings. It is also possible that the phenomenon started prior to collapse and accelerated the weakening of the steel structure.
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/metallurgy/index.html
heb ik nooit duidelijk ontkracht zien worden.quote:Conclusion
The amount of energy required to expand the North Tower's dust cloud was many times the entire potential energy of the tower's elevated mass due to gravity. The over 10-fold disparity between the most conservative estimate and the gravitational energy is not easily dismissed as reflecting uncertainties in quantitative assessments.
The official explanation that the Twin Tower collapses were gravity-driven events appears insufficient to account for the documented energy flows.
http://911research.wtc7.net/papers/dustvolume/volumev3_1.html
Wat haal jij daar uit?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:29 schreef Resonancer het volgende:
Nog steeds geen enkele reactie op de andere quotes uit mijn post. Laat ik dan ook maar 's![]()
[..]
Voeg daar dit aan toe:
[..]
Maar gezien het aantal reacties op deze gegevens zal ik wel de enige zijn die dit opmerkelijk vind.
Hoe wil je anders dat het door een vertikale staander heenbrand?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En maar, en op 'n klein gedeelte van mijn post reageren. De andere zaken passen denk ik niet in jouw theorie? En knap dat jij aan die foto kunt zien dat het zijwaards brand. Ik zie 'n gat waaruit roodgloeiend "spul" komt vallen, (spul ja, kan alluminium/staal/sigarette-as, vanalles zijn) . Maar of dit verooraakt wordt door zijwaards brandend thermiet, dat kan ik niet zien.
Nog steeds geen enkele reactie op de andere quotes uit mijn post. Laat ik dan ook maar 's![]()
[..]
Voeg daar dit aan toe:
[..]
Maar gezien het aantal reacties op deze gegevens zal ik wel de enige zijn die dit opmerkelijk vind.
Ook dit:
[..]
heb ik nooit duidelijk ontkracht zien worden.
Dus dan ga ik al gauw dit bekijken, met de vraag, hmmm zou het zo gegaan kunnen zijn?
http://www.serendipity.li/wot/finn/military.htm
he? Dat vind ik dus best waarschijnlijk.
Man, je haalt altijd zoveel quotes aan, voor je 1 ding hebt uitgezocht wat jij quote zijn we alweer 2 pagina's verder.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:29 schreef Resonancer het volgende:
Tja, ik kan wel naar buiten gaan zitten kijken en wachten tot het antwoord aan komt waaien, maar ik ben liever actief op zoek naar info.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:59 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Man, je haalt altijd zoveel quotes aan, voor je 1 ding hebt uitgezocht wat jij quote zijn we alweer 2 pagina's verder.
Dat weinig mensen op je reageren lijkt mij niet zozeer dat wat je zegt waar of niet waar is, het is eerder dat het te ondoorgrondelijk is in een discussie als dit om daar even op te reageren.
ouwe bekendequote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:37 schreef haaahaha het volgende:
Suze 'poppie' mens! Ja heerlijk. Hoe kom je daarbij?
Het?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe wil je anders dat het door een vertikale staander heenbrand?
En wat doe je dan met die info?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:34 schreef Resonancer het volgende:
Tja, ik kan wel naar buiten gaan zitten kijken en wachten tot het antwoord aan komt waaien, maar ik ben liever actief op zoek naar info.
Resten wel ja. Heb je uberhaupt wel eens thermiet zien branden? Weet je wat het is?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het?
Iets dat vertikaal brand, kan niet horizontaal branden? Of resten in horizontale richtig uitstoten ?
Er was behoorlijk wat wind daarboven.
[afbeelding]
[afbeelding]
Als v.b.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En wat doe je dan met die info?
Ga je logisch denken wat dat betekend of kan betekenen. Of ga je er maar een complot achter zoeken?
Wat dat betekend ? Dat de officiele versie niet deugt. Het complot is de volgende stap.quote:Conclusion
The amount of energy required to expand the North Tower's dust cloud was many times the entire potential energy of the tower's elevated mass due to gravity. The over 10-fold disparity between the most conservative estimate and the gravitational energy is not easily dismissed as reflecting uncertainties in quantitative assessments.
The official explanation that the Twin Tower collapses were gravity-driven events appears insufficient to account for the documented energy flows.
http://911research.wtc7.net/papers/dustvolume/volumev3_1.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |