Helemaal eens.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:21 schreef Ooster het volgende:
Ik vind het echt slecht dat er geen vraag over de woningbouw in staat. Met de komst van Balkenende is er ook weer woningnood en dat is eigenlijk toch wel een enorm belangrijk punt.
-CDA & VVD en eingelijk ook de PvdA laten huurders aan hun lot over of zijn grote voorstander van het slopen van betaalbare woningen. Ik vind dit erg fout en ook nog eens er belangrijk, waarom staat er geen enkele vraag over in de stemwijzer?
Idealiter zou het altijd tactisch zijn om te stemmen op de partij van je grootste voorkeur.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
NEEEEEEEEJJJ!!!![]()
GroenLinks stemmen dus!
Tactisch stemmen.De doodsteek van de NL democratie, kunnen we net zo goed meteen oversteppen op een 3-partijen-systeem.
Dat zou een hele berg oud papier en verspilde zendtijd op tv schelen. Ik ben voor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:12 schreef pfaf het volgende:
kunnen we net zo goed meteen oversteppen op een 3-partijen-systeem.
Omdat de VVD een bijzonder conservatieve partij is?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:27 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
VVD it is and VVD it will be...
Eens!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
NEEEEEEEEJJJ!!!![]()
GroenLinks stemmen dus!
Tactisch stemmen.De doodsteek van de NL democratie, kunnen we net zo goed meteen oversteppen op een 3-partijen-systeem.
Wat maakt de VVD conservatiever dan een PvdA of een SP?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat de VVD een bijzonder conservatieve partij is?
Hier ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:30 schreef zhe-devilll het volgende:
partij voor dieren stond op 1 bij mij en daarna sp!
Meer omdat die partij bij hem in een lijstje met 1nl en SGP staat. Dan denk ik niet dat je voor de VVD gaat vanwege hun mogleijke liberale achtergrondquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat maakt de VVD conservatiever dan een PvdA of een SP?
Ik zie mezelf toch wel als behoorlijk liberaal, en EénNL kwam bij mij ook als beste uit de test. De SGP (en de CU) stond echter wel weer een stuk lager bij mij.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer omdat die partij bij hem in een lijstje met 1nl en SGP staat. Dan denk ik niet dat je voor de VVD gaat vanwege hun mogleijke liberale achtergrond.
Ga dan vooral stemmen, anders wordt de PvdA grootste en Bos minister-presidentquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:46 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Stemadvies: d66, had het wel verwacht,jammer is alleen dat de partij zichzelf naar de klote heeft geholpen..
Denk dat ik niet ga stemmen, of het wordt CDA
Zou dan persoonlijk voor de VVD gaan dan heb je de meeste kans om Bos uit het torentje te houdenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:00 schreef numero_uno het volgende:
Stemadvies: Lijst 5 Fortuyn
Eigenlijk alles aan het rechterkant heb ik wel de meeste overeenkomsten. Maar het wordt toch VVD of CDA
[afbeelding]
Die kans is juist bij een stem op het CDA het grootste. Als die partij de grootste wordt krijg je Balkenende weer als MP. Een stem op de VVD maakt de kans juist groter op Bos als MP. (want CDA en VVD lijken samen niet op een meerderheid af te stevenen).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zou dan persoonlijk voor de VVD gaan dan heb je de meeste kans om Bos uit het torentje te houden
De klokkenluider van de bouwfraude.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef ivetje het volgende:
Mijn stemadvies was Ad Bos collectief, daarna partij voor de dieren
Who the hell is ad bos![]()
Ow...haha!! Als ik die dan niet aanklik kom ik op de SP uitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
De klokkenluider van de bouwfraude.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |